Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als politie jou iets opdraagt ga je ook luisteren
Nou dat ligt eraan hoor. Ik draag nooit een ID bij me want ja ik raak snel zaken kwijt of vergeet ze. Ik heb een copie in mn broekzak en heb die 2x kunnen tonen. Beide keren was dat voldoende maar zei men wel je moet je echte ID bij je dragen. Dan zeg ik ja leuk en aardig en dat wil ik wel doen maar betalen jullie hem als ik hem kwijtraak. Nou nee dus en daarom heb ik alleen een copie op zak en ga dat echt niet veraderen.

Middag allemaal.

Hoezo kwijt raken? Je verliest je portefeuille of telefoon toch ook niet?

Je kunt ook nog altijd de app KopieID op je mobiel zetten, maak je een foto van je Id kaart of paspoort.
En als tip, je kunt dan ook nog delen ‘weggummen’ zoals BSN nr, Tip die ik kreeg van een reisorganisatie voor inchecken in een hotel ergens in het buitenland Kunnen ze nooit je BSN kopiëren en gebruiken voor identiteitsfraude.

Je kunt ook nog altijd de app KopieID op je mobiel zetten, maak je een foto van je Id kaart of paspoort.
En als tip, je kunt dat ook nog delen ‘weggummen’ zoals BSN nr, Tip die ik kreeg van een reisorganisatie voor inchecken in een hotel ergens in het buitenland Kunnen ze nooit je BSN kopiëren en gebruiken voor identiteitsfraude.
Die geraakt zelf zijn fiets kwijt dus kan ik het geloven dat hij zo'n klein kaartje ook kwijtgeraakt . Aan zijn halsband hangt een gegraveerd plaatje met telefoonnummer van Jessica voor als hij zichzelf ook nog kwijtgeraakt .

Die geraakt zelf zijn fiets kwijt dus kan ik het geloven dat hij zo'n klein kaartje ook kwijtgeraakt . Aan zijn halsband hangt een gegraveerd plaatje met telefoonnummer van Jessica voor als hij zichzelf ook nog kwijtgeraakt .
Voor John is een chip wel handig denk ik.

Die heb ik beide nooit bij me dus. Als ik naar AH ga dan doe ik de pinpas in mn kontzak en leg hem er gelijk uit als ik thuis ben . Ga ik naar Frits dan doe ik het net zo.
Een telefoon heb ik al helemaal nooit mee want als iemand me wil spreken dan bellen ze maar als ik thuis ben vindt ik.

Heb ik zonder foon onderweg niet veel aan maar daarom heb ik wel altijd een copie in mn broekzak.
Ik schijn kampioen in verliezen te zijn en zelfs thuis ben ik soms mn pinpas kwijt en moet ik iedereen even lief vragen om mee te zoeken. Kom denk ik omdat ik nogal verstrooid kan zijn en als ik iets bedenk dan vergeet ik weer het ander.
Maar ja elke gek heeft zn gebrek :DD :DD

Ach als dat alles is John……
Goeiesmiddags allen. We gaan nog maar even een paar uur in de garage werken gipsplaten voor het plafond op maar snijden. Kunnen we ze morgen achter elkaar vastschroeven. Is lekker rustig voor de buurtjes vandaag.

Ach als dat alles is John……
Dat bedoel ik dan ook en zolang we gezond zijn heb ik er vrede mee hoor.

We gaan zo lekker de MotoGP kijken na een hele mooie Moto3 race.

Middag
Verdorie wat lees ik nou heeft Albert me toch nog ingehaald😆
VanHarte Albert maak er een mooie dag van

Middag Jaap en ik mocht het niet verklappen maar hij heeft je inderdaad ingehaald en viert in 2025 zn 75 ste verjaardag dus die kan echt snel he :DD 😉

Goeienavond. Na gedane arbeid is het goed rusten.😊
Ik heb ook de nieuwe Aquael pomp geinstalleerd, want een geweldig ding, ben er heel blij mee.

Avond dames. Ehhhh, nu moet ik ff goed nadenken in welke categorie Stefan valt :DD :DD :pp

Goedemorgen.

Het werkend leven begint weer.

Moge Marcel. Het is eindelijk lekker buiten . De zomer lijkt voorbij en de deuren staan hier open om in huis af te koelen.

Ja, afgekoeld is het zeker. Nu alleen binnen nog een beetje meer afkoelen.
Het begint hier nu te regenen.

Mogguh, heerlijk koel nu.😊

Moge Hans en hier ook lekker zonnig.

Ik wens iedereen alvast een fijne middag toe.

Middag en ja wel de eerste :regen: is gevallen hier

Middag Jaap en hier een paar spetters maar dat was het eerst wel.

Goedemiddag.
Ukkie heeft ook aan de andere poot een bumblefoot. Weer naar de vogelarts geweest, nog even en ik miet een krantenwijk gaan lopen.
Nu heeft ze twee blauwe voetjes.

Bijlagen

• IMG_0748.jpeg
    IMG_0748.jpeg
    4 MB · Weergaven: 21
  • IMG_0749.jpeg
    IMG_0749.jpeg
    3.6 MB · Weergaven: 22
Middag. :koffie: En om 4uur afspraak bij verzekeringsagent even alles weer actualiseren.

Goedemiddag.
Ukkie heeft ook aan de andere poot een bumblefoot. Weer naar de vogelarts geweest, nog even en ik miet een krantenwijk gaan lopen.
Grappig beestje. Is dat een of andere exclusieve kip?

Goedemiddag.
Ach wat sneu maar het lijkt wel erg hip 😉

Grappig beestje. Is dat een of andere exclusieve kip?
Zie je nou echt niet dat het een plofkip is Mark?:DD:DD:pp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan