Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag, Zojuist even contact met Essent gehad nav een mailtje over thuisvoordeel.
We krijgen €200 bespaartegoed, maar nu komt het: te gebruiken voor Isolatie, hybride warmtepomp, zonnepanelen of laadpaal.
Nou 1, 2, en 3 hebben we al en een electrische auto komt er nog lang niet. Nu vroeg ik of het ook gebruikt mag worden voor de aanschaf van een Airco installatie. Nou dat mag dus niet. Kortom, gooi maar in de sloot die korting, want uitbetalen doen ze het ook niet.

Ach, om deze teleurstelling te verwerken heb ik mezelf, en de zoon maar getracteerd op een bezoek aan PSV-NEC zaterdagmiddag.
Tot die ontdekking kwam ik als huurder ook.
Als ze het nou ook eens voor kleinere zaken beschikbaar stellen.

Ik heb als kind 1x gedouchet met Ajax. Als de vloer er schoon van werd, dan kon ik mezelf er ook wel schoon mee krijgen (dacht ik) 🤣

On that bombshell, (alvast) goedenavond:petjeaf:

Goeienavond al is het een beetje vroeg😊

Ik heb als kind 1x gedouchet met Ajax. Als de vloer er schoon van werd, dan kon ik mezelf er ook wel schoon mee krijgen (dacht ik) 🤣

On that bombshell, (alvast) goedenavond:petjeaf:
Streeploos?

Hier sinds 4 uur regen en dat gaat door tot morgen een uur of 5 dus de tuin krijgt weer genoeg water.

Hier komt vannacht ook een bak naar beneden voor de tuin.

Het regent hier gestaag door maar wat nu valt dat valt morgen niet.

Goedenavond.

Hier waait het lekker. Dus heb de ramen tegen elkaar open staan.
Het is zelfs zo lekker, dat ik mijn hond op 4 wielen ook even door het huis heb laten gaan.
Daar had ik de afgelopen week geen puf voor.

Avond Marcel.

Tot morgen allemaal en slaap lekker.

Goedenavond.

Hier waait het lekker. Dus heb de ramen tegen elkaar open staan.
Het is zelfs zo lekker, dat ik mijn hond op 4 wielen ook even door het huis heb laten gaan.
Daar had ik de afgelopen week geen puf voor.
Doe je ze op tijd dicht voordat de regen komt? Anders wordt het dweilen. Er gaat genoeg vallen.😊

Moge Marcel. Hier af en toe droog of wat hele lichte regen.

Moge Henny en ik denk dat jij in de verkeerde hoek woont 😉

Goedemorgen

Hier komt vannacht ook een bak naar beneden voor de tuin.
Ik heb geen idee hoeveel hier gevallen is maar in combinatie met de wind was het behoorlijk herfstweer weer.

Middag allemaal en hier hebben we opeens regen en onweer.

Middag,

en koud is het geworden. Zaterdag hadden we nog 29° en was in het zwembad en vandaag hooguit 15° :stars:

Middag Hannah en hier ook 14 graden maar met de zon prima te doen. Alleen hebben we nu enkele buien en een stevige wind.

In huis is het in elk geval vannacht flink afgekoeld. Heerlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan