Alles beter vergeleken met dat schoonmaakmiddel…. 🙂 🙂Middag Albert en ja dat laatste is ook weggegooid geld natuurlijk 😉
Alles beter vergeleken met dat schoonmaakmiddel…. 🙂 🙂Middag Albert en ja dat laatste is ook weggegooid geld natuurlijk 😉
Gebruiken jullie dan maar het goedkope huismerk wat zo streeptAlles beter vergeleken met dat schoonmaakmiddel…. 🙂 🙂
Tot die ontdekking kwam ik als huurder ook.Middag, Zojuist even contact met Essent gehad nav een mailtje over thuisvoordeel.
We krijgen €200 bespaartegoed, maar nu komt het: te gebruiken voor Isolatie, hybride warmtepomp, zonnepanelen of laadpaal.
Nou 1, 2, en 3 hebben we al en een electrische auto komt er nog lang niet. Nu vroeg ik of het ook gebruikt mag worden voor de aanschaf van een Airco installatie. Nou dat mag dus niet. Kortom, gooi maar in de sloot die korting, want uitbetalen doen ze het ook niet.
Ach, om deze teleurstelling te verwerken heb ik mezelf, en de zoon maar getracteerd op een bezoek aan PSV-NEC zaterdagmiddag.
Alles beter dan A…….. dat mag ik niet eens in huis halen van Bas!Gebruiken jullie dan maar het goedkope huismerk wat zo streept
Toen was je nog goed bezig dusIk heb als kind 1x gedouchet met Ajax.
Streeploos?Ik heb als kind 1x gedouchet met Ajax. Als de vloer er schoon van werd, dan kon ik mezelf er ook wel schoon mee krijgen (dacht ik) 🤣
On that bombshell, (alvast) goedenavond
Voor zover ik kon zien wel, net zo streeploos als de vloer. Alleen was mn moeder iets minder blijStreeploos?
Ja echt iets voor vrouwen he om dat te gaan zeurenVoor zover ik kon zien wel, net zo streeploos als de vloer. Alleen was mn moeder iets minder blij
Doe je ze op tijd dicht voordat de regen komt? Anders wordt het dweilen. Er gaat genoeg vallen.😊Goedenavond.
Hier waait het lekker. Dus heb de ramen tegen elkaar open staan.
Het is zelfs zo lekker, dat ik mijn hond op 4 wielen ook even door het huis heb laten gaan.
Daar had ik de afgelopen week geen puf voor.
Er is hier 9mm gevallen vanacht. Dus dat valt mee.Doe je ze op tijd dicht voordat de regen komt? Anders wordt het dweilen. Er gaat genoeg vallen.😊
Goedemorgen!Goedemorgen.
Er is hier 9mm gevallen vanacht. Dus dat valt mee.
Nee ik woon in de perfecte hoek hoor 😂Moge Henny en ik denk dat jij in de verkeerde hoek woont 😉
Ik heb geen idee hoeveel hier gevallen is maar in combinatie met de wind was het behoorlijk herfstweer weer.Hier komt vannacht ook een bak naar beneden voor de tuin.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.