Ja ik dacht ik breng je een taartje langs maar ja laat nu maar zitten en dat bespaart mij een paar uur fietsen😆😆Zie je wel wie begint te dreigen nu wil hij zelf al langs komen .
Ja ik dacht ik breng je een taartje langs maar ja laat nu maar zitten en dat bespaart mij een paar uur fietsen😆😆Zie je wel wie begint te dreigen nu wil hij zelf al langs komen .
Nu een taart beloven en als je aankomt krijg ik een eierbal die je vier jaar geleden voor mij hebt gekocht .Ja ik dacht ik breng je een taartje langs maar ja laat nu maar zitten en dat bespaart mij een paar uur fietsen😆😆
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen we hierNu een taart beloven en als je aankomt krijg ik een eierbal die je vier jaar geleden voor mij hebt gekocht .
Er zijn toch wel uitzonderingen hoor als je daarmee een eierbal van 4 jaar oud kan vermijden . 😀Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken zeggen we hier
Dat had je kunnen vermijden door hem wat eerder op te halen met paard en wagen😆Er zijn toch wel uitzonderingen hoor als je daarmee een eierbal van 4 jaar oud kan vermijden . 😀
ik kom dit jaar als Oostende tegen Grunn komt baskettenDat had je kunnen vermijden door hem wat eerder op te halen met paard en wagen😆
Dan kom je hem maar even ophalen👍ik kom dit jaar als Oostende tegen Grunn komt basketten
Zet hem dan maar buiten die komt wel vanzelf naar de MartiniPlaza .Dan kom je hem maar even ophalen👍
Ik hoop het, zit met ijskoude voeten onder een plaid op de bank!!Avond Stefan, voor het eerst sinds lange tijd maar weer een t-shirt met een hoodie aan. Even een paar dagen wat minder warmte, maar volgende week lijkt het toch weer prima te gaan worden.
Wij waren laatste 2 weken op verlof laatste week augustus en vorige week . Wel dik geluk gehad met het weer vind ik .Avond Stefan, voor het eerst sinds lange tijd maar weer een t-shirt met een hoodie aan. Even een paar dagen wat minder warmte, maar volgende week lijkt het toch weer prima te gaan worden.
Nou, zover gaat het hier niet hoor. Gewoon op de bank, en de ega op de andere bank, maar die is in dromenland af en toe.Ik hoop het, zit met ijskoude voeten onder een plaid op de bank!!
Hier in Limburg maar 14 graden vandaag en de deur staat vaak open.Nou, zover gaat het hier niet hoor. Gewoon op de bank, en de ega op de andere bank, maar die is in dromenland af en toe.
Hier aan de warme thee, en als ik koude voeten krijg? Lekker op de vloerverwarming, maar die is nu nog niet aan. Nog lekker 22 graden hier binnen.
Ik heb het over de temperatuur in huis hoor… buiten is het wat minder…Hier in Limburg maar 14 graden vandaag en de deur staat vaak open.
Ja het is echt ineens koud hoor. De overgang is gigantisch, dat is denk ik het probleem. Ik ben normaal helemaal niet kouwelijk. En de deur die open stond alsof het 25 graden is speelt ook een rol natuurlijk! 🙄
Dat wordt dan een heel flinke wandeling😊Goedemorgen en ik werd ook wakker van je Henny. Misschien kom ik je zo nog tegen met de hond.
Dan heb ik nog een extra teleurstelling voor je. Essent kent eventuele gespaarde bedragen uitsluitend uit aan mensen met een koophuis! Maar die uitzondering wordt nergens vermeld. En dat geven de callcenters ook niet door tenzij je dit zelf aangeeft. En dat is nog meer beschamend en erger!!Middag, Zojuist even contact met Essent gehad nav een mailtje over thuisvoordeel.
We krijgen €200 bespaartegoed, maar nu komt het: te gebruiken voor Isolatie, hybride warmtepomp, zonnepanelen of laadpaal.
Nou 1, 2, en 3 hebben we al en een electrische auto komt er nog lang niet. Nu vroeg ik of het ook gebruikt mag worden voor de aanschaf van een Airco installatie. Nou dat mag dus niet. Kortom, gooi maar in de sloot die korting, want uitbetalen doen ze het ook niet.
Ach, om deze teleurstelling te verwerken heb ik mezelf, en de zoon maar getracteerd op een bezoek aan PSV-NEC zaterdagmiddag.
Men maakt ons wijs dat het andersom is maar vrouwen, Albert, zijn niet voor niets het sterke geslacht....Als t aan mij gelegen had… maar ja, de ega wilde het rustiger houden.
Nou ja, jullie wonen dan ook wat noordelijker.... Euh.. ten opzichte van Spanje.Hier in Limburg maar 14 graden vandaag en de deur staat vaak open.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.