Dat is inderdaad fijn, vooral met slapen.In huis is het in elk geval vannacht flink afgekoeld. Heerlijk.
Afgezien van het formaat tegels, is er weinig veranderd.Avond. Het terras is al bijna weer klaar. Morgen nog een paar uur bezig denk ik als de buien zich, net als vandaag, wat inhouden.
Bekijk bijlage 379697
Als t aan mij gelegen had… maar ja, de ega wilde het rustiger houden.Afgezien van het formaat tegels, is er weinig veranderd.
Dacht op zijn minst een kleurtje…..
Ja, rustig is het wel.Als t aan mij gelegen had… maar ja, de ega wilde het rustiger houden.
Misschien haar helft zo laten en jouw helft lekker van een kleurtje voorzien😉Als t aan mij gelegen had… maar ja, de ega wilde het rustiger houden.
Ach, de kleur komt wel weer, met de tuintafel en plantenbakken. Dus zo zwart/wit is het niet allemaal. T is geen rustplaats @biljoenblik 🙂 🙂 🙄Misschien haar helft zo laten en jouw helft lekker van een kleurtje voorzien😉
Avond John.Avond Ce en Marcel.
Ik doe lief hoor is altijd John die ruzie maakt 😀 😀 😀 😀Does lief!😂
Nog even en ik kom wel ff bij je langs 😉Ik doe lief hoor is altijd John die ruzie maakt 😀 😀 😀 😀
Zie je wel wie begint te dreigen nu wil hij zelf al langs komen .Nog even en ik kom wel ff bij je langs 😉
Avond allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.