Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag.
Ukkie heeft ook aan de andere poot een bumblefoot. Weer naar de vogelarts geweest, nog even en ik miet een krantenwijk gaan lopen.
Nu heeft ze twee blauwe voetjes.
Pechvogel dus.

Dierenartsen (lees: de investeringsmaatschappijen) weten het wel en dan ben je nog in België kunnen gaan toch?

CT scan hond 1-10 kg in België €450. CT scan kat in Nederland 1350 euro (= prijs van een paar jaar geleden). Over prijsverschil gesproken.

Hier kost het tussen de 500-1000 euro en zal wel aan het formaat hond liggen. Tja de dierenarts is een erg dure jongen in de regel.

https://www.jedierenwijzer.nl/blog/wat-kost-een-ct-scan-voor-een-hond/

Ik zie net het eerste journaal in begrijpelijke taal maar het klinkt nergens naar en het is net of ze het uitzenden voor kids uit groep 4.

Avond en ja klokslag 6 uur.

Hier kost het tussen de 500-1000 euro en zal wel aan het formaat hond liggen. Tja de dierenarts is een erg dure jongen in de regel.

https://www.jedierenwijzer.nl/blog/wat-kost-een-ct-scan-voor-een-hond/

Ik zie net het eerste journaal in begrijpelijke taal maar het klinkt nergens naar en het is net of ze het uitzenden voor kids uit groep 4.

Probeer in de praktijk maar eens een contrast CT voor dat geld te vinden.

Avond, lekker gegeten, daarna wandeling gedaan. Nu aan de niks met de iPad op de bank.

800 incl bijkomende kosten.
https://dierenkliniekhhw.nl/ct-scan

Nou het journaal vindt ik nu helemaal niet meer om aan te gluren.

https://nos.nl/artikel/2536458-nos-journaal-in-makkelijke-taal-van-start
John, is ook niet voor jou, als hoogbegaafd persoon bedoelt denk ik…🙂
Even het hele artikel lezen, en misschien denk je er dan anders over? Je hoeft niet te kijken he… dan kijk je om 8 uur ff..
🙄

Dat zal best Albert maar ja mensen komen van het werk en zetten de tv ff aan en dan is het journaal vaak wel leuk om even te zien. Laten ze dan met bv ondertiteling er jip en janneke taal bijplaatsen zoals ook voor doven en slechthorenden kan.
Maar ja ze willen elke groep natuurlijk tevreden houden maar of dit nu de manier is dat weet ik niet.
Daarbij komt dat ik om 8 uur ook Bondgenoten wil zien hoor :DD :pp

Pechvogel dus.

Dierenartsen (lees: de investeringsmaatschappijen) weten het wel en dan ben je nog in België kunnen gaan toch?

CT scan hond 1-10 kg in België €450. CT scan kat in Nederland 1350 euro (= prijs van een paar jaar geleden). Over prijsverschil gesproken.
Ja ik ga in Belgie. Hier is het nog duurder.

Slaap lekker allemaal.

Welterusten. Morgen heel de dag in het ziekenhuis met manlief voor onderzoeken. We gaan maar vroeg naar bed

800 incl bijkomende kosten.
https://dierenkliniekhhw.nl/ct-scan

Nou het journaal vindt ik nu helemaal niet meer om aan te gluren.

https://nos.nl/artikel/2536458-nos-journaal-in-makkelijke-taal-van-start
Ja John, ik kan via internet prijzen aanhalen van 1000 - 1500 euro. Zulke prijzen zeggen imho weinig. Het hangt erg af van hoe groot zo’n te scannen gebied is en bv van het soort narcose dat gebruikt wordt. Gasnarcose of niet?

Ik had wellicht duidelijker kunnen zijn dat het in ons geval een scan van bijna het hele lijf behelsde.. Eerst zonder contrast en daarna nog eens met contrast. Dus 2 voor de prijs van 1 :DD Er werd niets extra berekend voor het scannen van het hele lichaam itt to de kliniek van jouw linkje.

Dergelijke prijzen blijven wel heel moeilijk te vergelijken, dat is waar. Er zijn veel varianten mogelijk. Per regio zal het ook nog verschillen waarbij de klinieken die bv
onder Evidensia en Anicura (investeringsmaatschappijen) de kroon spannen.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:
Zo heb je vakantie en zo moet je weer aan het werk🙄

Moge JW, troost je het is zo weer vrijdag 😉
Ik heb de sleutel van je voordeur weer onder de mat gelegd hoor.

Moge JW, troost je het is zo weer vrijdag 😉
Ik heb de sleutel van je voordeur weer onder de mat gelegd hoor.
Bedankt voor het oppassen. Ik hoorde van de vissen dat je ze stuk een lekkere vinmassage hebt gegeven en dat je ze na het eten hebt voorgelezen uit een mooi boek. Ze waren zeer over je te spreken :DD

Bedankt voor het oppassen. Ik hoorde van de vissen dat je ze stuk een lekkere vinmassage hebt gegeven en dat je ze na het eten hebt voorgelezen uit een mooi boek. Ze waren zeer over je te spreken :DD
Goed om te horen en als je weer oppas nodig hebt dan laat je me het maar weten hoor. een stukje fietsen is ook wel goed voor mij :DD

Moge Corne.

We kregen net een telefoontje met de naam het fabriekje en dat ging over een bedrag van 22 euro via paypal wat we konden weigeren. We hebben geen paypall dus ik kreeg een medewerker aan de lijn die Aziatisch klonk en alleen Engels sprak en dat vertelde en hij had het over bitcoins ofzo en zei your paypal is hacked. Ik dacht het zal wel dus heb maar neergelegd. Dus opletten met de naam het fabriekje.

Die heb ik beide nooit bij me dus. Als ik naar AH ga dan doe ik de pinpas in mn kontzak en leg hem er gelijk uit als ik thuis ben . Ga ik naar Frits dan doe ik het net zo.
Een telefoon heb ik al helemaal nooit mee want als iemand me wil spreken dan bellen ze maar als ik thuis ben vindt ik.

Heb ik zonder foon onderweg niet veel aan maar daarom heb ik wel altijd een copie in mn broekzak.
Ik schijn kampioen in verliezen te zijn en zelfs thuis ben ik soms mn pinpas kwijt en moet ik iedereen even lief vragen om mee te zoeken. Kom denk ik omdat ik nogal verstrooid kan zijn en als ik iets bedenk dan vergeet ik weer het ander.
Maar ja elke gek heeft zn gebrek :DD :DD
Een pinpas is een kaartje van een vergelijkbaar formaat als je ID kaartje.... Kopietje van maken dus? 🙂🙂😉

Het weer ziet er hier nog goed uit evenals mijn humeur welk zich kennelijk vaak aanpast. Een opgeruimde groet dus voor u allen. Goedemorgen!!!

Goedemorgen. Eerste gesprek duurde een uur waarbij ik ook vragen moest beantwoorden. Nu heb ik tijd voor een kop koffie hier. Bas is nu voor een test van 2 uur weg tot 12 uur dus ik zit met een boek en koffie in het restaurantje hier in Heerlen. Straks nog bloed prikken en een CT scan en dan is het klaar. Pffff…..van 9 tot 14.30, we zullen straks wel bekaf zijn.

Een pinpas is een kaartje van een vergelijkbaar formaat als je ID kaartje.... Kopietje van maken dus? 🙂🙂😉
Ik krijg geen pinpas van Jessica dus dat zit er niet in om een copie te maken :DD :pp

Moge binnenkomers en sterkte daar Henny.

Middag JW en je was te vroeg vandaag hoor 😆 😆 😆 😆

Goedemorgen. Eerste gesprek duurde een uur waarbij ik ook vragen moest beantwoorden. Nu heb ik tijd voor een kop koffie hier. Bas is nu voor een test van 2 uur weg tot 12 uur dus ik zit met een boek en koffie in het restaurantje hier in Heerlen. Straks nog bloed prikken en een CT scan en dan is het klaar. Pffff…..van 9 tot 14.30, we zullen straks wel bekaf zijn.
Sterkte!
Wanneer verwachten jullie de uitslag?

Middag, Zojuist even contact met Essent gehad nav een mailtje over thuisvoordeel.
We krijgen €200 bespaartegoed, maar nu komt het: te gebruiken voor Isolatie, hybride warmtepomp, zonnepanelen of laadpaal.
Nou 1, 2, en 3 hebben we al en een electrische auto komt er nog lang niet. Nu vroeg ik of het ook gebruikt mag worden voor de aanschaf van een Airco installatie. Nou dat mag dus niet. Kortom, gooi maar in de sloot die korting, want uitbetalen doen ze het ook niet.

Ach, om deze teleurstelling te verwerken heb ik mezelf, en de zoon maar getracteerd op een bezoek aan PSV-NEC zaterdagmiddag.

Middag Albert en ja dat laatste is ook weggegooid geld natuurlijk :DD 😉

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan