Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met veel plezier doe ik u allen mijn beste wensen toekomen. Moge uw dag omzoomt zijn met denkbare en niet bedachte genoegens. Kort en goed; Dag!

Goeiemiddag. Weer paar uur in de garage gewerkt. Nu pauze. Zie nog steeds maar 1 jong van de Ancistrus. Ben bang dat de rest opgegeten is.

Klaar met geklust, terras wat zand ingeveegd, en wat natgespoten. Zie je gelijk waar nog wat bij moet.
En Lido ververst. Nu :koffie: En daarna de werkkleren maar aan de kant voorlopig. Doe vandaag niet veel meer, alleen de stofzuiger even door de keuken, kamer etc om zand weg te zuigen. En nog koken. Voor de rest ga ik meedoen aan het NK dom rechtuitkijken. Weet niet of ik ga winnen, maar ik kom een eind. 🙂🤣

Goedemiddag

Hier staat 's nachts nog steeds een raam open in de woonkamer, nu staat het ook nog een stuk open. Voor mij is het nog niet iets wat een vest niet kan verhelpen, maar het is wel flink afgekoeld in huis. In een week tijd van 25 naar 18. Slaapt wel lekker, dekbedje over me heen.

Middag Nicole en hier 21,5 in huis.
Ik denk dat dat het hier ook wel zoiets zou zijn geweest als ik niet continue een raam open had staan. Wordt wel langzaam tijd om het overdag dicht te gaan doen hoor.

De nachten zijn behoorlijk fris, zakt tot zo'n 5-6 graden. Ik heb al orchideeën binnengehaald omdat ik niet van alle soorten paraat heb tot welke min. temp. ze verdragen. Over een paar dagen weer de boel naar buiten.

Goedemiddag

Hier staat 's nachts nog steeds een raam open in de woonkamer, nu staat het ook nog een stuk open. Voor mij is het nog niet iets wat een vest niet kan verhelpen, maar het is wel flink afgekoeld in huis. In een week tijd van 25 naar 18. Slaapt wel lekker, dekbedje over me heen.
Wij hebben geen dekbedjes, wel beddekjes. Maar dat houdt de warmte ook vast.

Lees net dat de politie als aanhoudingstechniek de neusklem mag gebruiken. Ik zou zeggen laat die gasten lekker tillen als demonstranten niet weg willen gaan.
Als ze bij mij zoiets zouden doen dan trapte ik als een dol paard om me heen en dat noem ik dan de horsekick :DD :DD :DD.
Iemand die aan mn neus komt en dan op zo n manier dat het pijn doet die zal zelf ook pijn ervaren:deal:

Geweld/pijnprikkels mag in mijn ogen enkel als tegen een agent geweld wordt gebruikt. Maar goed ik ben dan ook een pacifist.
20240913_214851.jpg weer is de smeris die weer eens verkeerd is.
Omg is o me god en mfp is moederfuking politie.
Eikels zitten altijd dwars voor me wiet, vermoeiend vind ik ze.

Goedemorgen. Hoewel goed? Niet echt nee.

Moghu, alles goed @Fozzy ?
Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel

Moge Corne en Albert.

Gecondoleerd Albert en dat is inderdaad heftig en veel te jong natuurlijk.

Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel.
Wat vreselijk zo jong! Gecondoleerd Albert. Heel veel sterkte met dit verlies.

Goedemorgen :petjeaf:
Leven is ff zwaar K•t momenteel
Wat ontzettend triest, gecondoleerd🙁

Moge Andre en JW.

Moguh John,
Heb je geen spierpijn van het fietsen? Je dook zomaar op in mn droom vannacht 😳
Ik kreeg zomaar een aquariumstelling van jou, maar die stond bij Frits K. in Grunn. Sommige vissen waren ziek en moesten vers water hebben. Om de wekelijkse waterwissels te kunnen doen verkocht je me voor 850 euro aan slangen, kraantjes en opvoerpompjes🤣

Moguh John,
Ik kreeg zomaar een aquariumstelling van jou, maar die stond bij Frits K. in Grunn. Sommige vissen waren ziek en moesten vers water hebben. Om de wekelijkse waterwissels te kunnen doen verkocht je me voor 850 euro aan slangen, kraantjes en opvoerpompjes🤣
Laat Frits dit maar niet lezen John straks bied die jou nog een job aan .

Moguh John,
Je vergeet te zeggen dat die 850euro een koopje was want de verkoopwaarde was 1400 hoor :DD :DD
Gister had ik nog spierpijn inderdaad maar dat is weggetrokken.

Moge Marcel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan