benvo
Well-known member
Met veel plezier doe ik u allen mijn beste wensen toekomen. Moge uw dag omzoomt zijn met denkbare en niet bedachte genoegens. Kort en goed; Dag!
Ik denk dat dat het hier ook wel zoiets zou zijn geweest als ik niet continue een raam open had staan. Wordt wel langzaam tijd om het overdag dicht te gaan doen hoor.Middag Nicole en hier 21,5 in huis.
Wij hebben geen dekbedjes, wel beddekjes. Maar dat houdt de warmte ook vast.Goedemiddag
Hier staat 's nachts nog steeds een raam open in de woonkamer, nu staat het ook nog een stuk open. Voor mij is het nog niet iets wat een vest niet kan verhelpen, maar het is wel flink afgekoeld in huis. In een week tijd van 25 naar 18. Slaapt wel lekker, dekbedje over me heen.
oe is het op de whatsapp groep ?Avond allemaal
Het is weer weekend 🥳 🥳
weer is de smeris die weer eens verkeerd is.Lees net dat de politie als aanhoudingstechniek de neusklem mag gebruiken. Ik zou zeggen laat die gasten lekker tillen als demonstranten niet weg willen gaan.
Als ze bij mij zoiets zouden doen dan trapte ik als een dol paard om me heen en dat noem ik dan de horsekick .
Iemand die aan mn neus komt en dan op zo n manier dat het pijn doet die zal zelf ook pijn ervaren
Geweld/pijnprikkels mag in mijn ogen enkel als tegen een agent geweld wordt gebruikt. Maar goed ik ben dan ook een pacifist.
Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.Moghu, alles goed @Fozzy ?
Wat vreselijk zo jong! Gecondoleerd Albert. Heel veel sterkte met dit verlies.Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel.
Wat ontzettend triest, gecondoleerd🙁Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel
Moge Andre en JW.
Laat Frits dit maar niet lezen John straks bied die jou nog een job aan .Moguh John,
Heb je geen spierpijn van het fietsen? Je dook zomaar op in mn droom vannacht 😳
Ik kreeg zomaar een aquariumstelling van jou, maar die stond bij Frits K. in Grunn. Sommige vissen waren ziek en moesten vers water hebben. Om de wekelijkse waterwissels te kunnen doen verkocht je me voor 850 euro aan slangen, kraantjes en opvoerpompjes🤣
Je vergeet te zeggen dat die 850euro een koopje was want de verkoopwaarde was 1400 hoorMoguh John,
Heb je geen spierpijn van het fietsen? Je dook zomaar op in mn droom vannacht 😳
Ik kreeg zomaar een aquariumstelling van jou, maar die stond bij Frits K. in Grunn. Sommige vissen waren ziek en moesten vers water hebben. Om de wekelijkse waterwissels te kunnen doen verkocht je me voor 850 euro aan slangen, kraantjes en opvoerpompjes🤣
Wat aardig dat je me gematst hebt met een vriendenprijsjeJe vergeet te zeggen dat die 850euro een koopje was want de verkoopwaarde was 1400 hoor
Gister had ik nog spierpijn inderdaad maar dat is weggetrokken.
Moge Marcel.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.