Ja ik dacht de vakantie is al zwaar voor je geweest dus laten we aardig zijnWat aardig dat je me gematst hebt met een vriendenprijsje
Ja ik dacht de vakantie is al zwaar voor je geweest dus laten we aardig zijnWat aardig dat je me gematst hebt met een vriendenprijsje
Gecondoleerd, Albert.Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel
Gecondoleerd Albert en sterkte voor iedereenNou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Gecondoleerd Albert voor jou en je familieleden.Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Dat was het eerste op jou to-do lijstje die je van Jessica kreeg nu de rest nog .Middag Jaap.
Nu de dames in Parijs zitten had ik tijd over en heb de hele koelkast maar uit elkaar gehaald ( ja de inhoudt en glasplaten met bakjes dus) en deze even een goede schoonmaakbeurt gegeven.
En nee ik heb geen tijd genoeg om dat bij anderen te doen 😆
Gelukkig heb ik geen last van to do lijstjesDat was het eerste op jou to-do lijstje die je van Jessica kreeg nu de rest nog .
Wa zei Jessica als ik wil dat het huis er nog staat ga ik hem opdracht geven om overal met die handen af te blijven ?Gelukkig heb ik geen last van to do lijstjes
Gecondoleerd en veel sterkte!Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leuk JW en misschien ben je bij dezelfde trimster als Sky geweest want die is ook net geknip 😆Wat een lekker relaxed zaterdagje zo. Vanmorgen ff langs de trimmer geweest voor een nieuw kapseltje en voor de rest van de dag lekker relaxed helemaal niks gedaan
Ik vond idd al dat er veel honden zaten bij de kapper 🤣Leuk JW en misschien ben je bij dezelfde trimster als Sky geweest want die is ook net geknip 😆
Doe ze jou dan ook aan de leiband en moet je dan ook op handen en voeten op de tafel zitten ??? ( Ik moet het vragen van John )Ik vond idd al dat er veel honden zaten bij de kapper 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.