Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De zon schijnt maar de temperatuur is nog niet passend voor mijn kou vasthoudend lichaam. Er dienen dus wijzigingen hieromtrent te komen. De bestellingen zijn gedaan maar het kan nog ietwat duren. Dit in tegenstelling tot mijn groet, die is er nu al! Maak er een goede dag van!

Middag Ben en het warmere weer is onderweg heb ik begrepen.

Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Leven is ff zwaar K•t momenteel
Gecondoleerd Albert en sterkte voor iedereen

Middag Jaap.

Nu de dames in Parijs zitten had ik tijd over en heb de hele koelkast maar uit elkaar gehaald ( ja de inhoudt en glasplaten met bakjes dus) en deze even een goede schoonmaakbeurt gegeven.
En nee ik heb geen tijd genoeg om dat bij anderen te doen 😆

Nou beetje erg ontdaan. Gistermiddag schoonzusje plotseling overleden 47 jaar jong. En dat komt behoorlijk aan bij iedereen. Zo onwerkelijk en oneerlijk.
Gecondoleerd Albert voor jou en je familieleden.

Middag Jaap.

Nu de dames in Parijs zitten had ik tijd over en heb de hele koelkast maar uit elkaar gehaald ( ja de inhoudt en glasplaten met bakjes dus) en deze even een goede schoonmaakbeurt gegeven.
En nee ik heb geen tijd genoeg om dat bij anderen te doen 😆
Dat was het eerste op jou to-do lijstje die je van Jessica kreeg nu de rest nog .

Gecondoleerd en veel sterkte!

Wat een lekker relaxed zaterdagje zo. Vanmorgen ff langs de trimmer geweest voor een nieuw kapseltje en voor de rest van de dag lekker relaxed helemaal niks gedaan :DD

Wat een lekker relaxed zaterdagje zo. Vanmorgen ff langs de trimmer geweest voor een nieuw kapseltje en voor de rest van de dag lekker relaxed helemaal niks gedaan :DD
Leuk JW en misschien ben je bij dezelfde trimster als Sky geweest want die is ook net geknip :DD 😆

Goedenavond.

Lekker rustig dagje zo. Vanmorgen mooie wandeling gemaakt.

Vanmiddag de slimme badkamerventilator maar eens dom gemaakt. Elektronica eruit en gewoon direct op de schakelaar.
Bepaal zelf graag wanneer die aan en uit gaat. Geen slimme elektronica voor nodig.

Goeienavond. Paar uur geleden 9 Corydoras splendens opgehaald bij een visvriendje. 3 flinke dames en 6 verliefde mannen. Ze genieten van de ruimte. Er komen er nog een paar bij uit de winkel waar ik ze al besteld had

Middag allemaal. Het is heerlijk weer dus net een lange wandeling gemaakt.

Zo even wielrennen kijken en ik denk dat Max met de week chagrijniger wordt met dit soort prestaties van de laatste tijd.

Ach ja, je kunt niet verwachten ieder seizoen en iedere race de beste te zijn. :juggle: Misschien is een tegenvallend "prutseizoen" ook wel eens goed.🙂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan