Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koop nooit iets van ambulance medewerkers. Tenslotte willen zij ook de wens om werk houden...
De Stichting Wensambulance is toch wat anders dan de gewone Ambu’s. Dit zijn vrijwilligers die wensen vervullen van familieleden van, vaak, terminale zieken.

Goeienavond en Welterusten.😊

Moge binnenkomers. Zijn jullie ook uitgenodigd voor de troonrede vandaag?

Nou nee die ga ik straks ophalen JW want gister was de zaak gesloten :DD

Middag :petjeaf:
Soms levert het opruimen van de kantoren nog eens leuke museumstukken op. Vandaag vonden we twee laptops uit de prehistorie met windows 95 en windows 2000:DD
Eens kijken wat voor leuks we daarmee kunnen doen:c

Middag JW en je kan daar heel mooi mee laptopwerpen richting de kliko op 15 meter afstand :DD

Straks eens kijken wat voor domme hoeden ze weer dragen bij de troonrede en hoe het apenpak van WA eruit ziet, Daarna gaan ze vertellen dat er weinig van de beloftes van voor de verkiezingen worden waargemaakt.
Alles onder het mom van geven en nemen in een coalitie :DD :DD

Middag :petjeaf:
Soms levert het opruimen van de kantoren nog eens leuke museumstukken op. Vandaag vonden we twee laptops uit de prehistorie met windows 95 en windows 2000:DD
Eens kijken wat voor leuks we daarmee kunnen doen:c
Je kan die verkopen aan John als reserve .
John windows 2000 dat is al een upgrade voor jou 😀

Je kan die verkopen aan John als reserve .
John windows 2000 dat is al een upgrade voor jou 😀
Middag Stefan en je zult het niet geloven maar ik gebruik al tijden Windows 11. Beter gezegd het zit op mn laptop maar ik snap er verder weinig van hoor 😉

Nou dat was weer een schitterende troonrede en wat een mooie hoeden allemaal😆😆😆
Tja veel poespas wat kapitalen elk jaar kost en je zal maar in de zaal daar zitten met zo n grote hoed voor je want dan zie je niks meer natuurlijk:DD

Over tot de orde van de dag na dit jaarlijkse toneelstukje.

Avond allemaal :petjeaf:
Nou dat was weer een schitterende troonrede en wat een mooie hoeden allemaal😆😆😆
Tja veel poespas wat kapitalen elk jaar kost en je zal maar in de zaal daar zitten met zo n grote hoed voor je want dan zie je niks meer natuurlijk:DD

Over tot de orde van de dag na dit jaarlijkse toneelstukje.
Straks maar ff terugkijken dan:DD

Avond allemaal :petjeaf:

Straks maar ff terugkijken dan:DD
Middag JW en ik weet dat jij een man met een verfijnde smaak bent dus je zal je ogen uitkijken hoor 😆 😆
De ene hoed nog mooier dan de ander. Dan nog het stukje wat WA zit voor te lezen. Geniet er van want je moet voor de volgende weer een jaar wachten.

Naast alle gekheid op een stokje maar ik heb al een heel deel van de Nassau route gedaan . oa. het geboortehuis van emma al bezocht enz. Wel een zeer boeiende geschiedenis voor mensen die er interesse in hebben .

en toch ongeacht bepaald het voor een deel ook jou leven .
Ach ik kijk omdat ik dat hele circus wel vermakelijk vindt maar verder heb ik niks met dat Koningshuis. En ja de miljoenennota heeft invloed op alle Nederlanders maar zoiets kun je ook anders aankleden dan met zoveel stampij wat weer veel geld kost.
Maak zoiets gewoon bekend in de Tweede kamer ipv dat hele dure circus.

Ach ik kijk omdat ik dat hele circus wel vermakelijk vindt maar verder heb ik niks met dat Koningshuis. En ja de miljoenennota heeft invloed op alle Nederlanders maar zoiets kun je ook anders aankleden dan met zoveel stampij wat weer veel geld kost.
Maak zoiets gewoon bekend in de Tweede kamer ipv dat hele dure circus.
ahzo maar ik bedoelde meer in verband met gebeurtenissen in de geschiedenis waar zaken uit voorkwamen die nu nog altijd in Nederland van toepassing zijn . Dat er een vrouw koningin kon worden van een land had zeker invloed op het vrouw zijn in die tijd tegenover bv Belgie die dan een enkel mannenwereld was .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan