Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeienavond! Hadden we toch ineens een kapot modem gisteravond na een stroomstoring. Geen tv geen internet. Vanmorgen mochten we hem omruilen voor een andere. Die is weer geïnstalleerd en alles werkt weer gelukkig.

Avond Henny en ja zonder tv en vooral internet kunnen we niet meer.

Goedenavond

Zou er ook een luisterboek versie van zijn?
Avond Nicole en nee ik denk niet dat daar iemand apart naar gaat luisteren tenzij je in slaap wil vallen.

Avond Henny en ja zonder tv en vooral internet kunnen we niet meer.

Avond Nicole en nee ik denk niet dat daar iemand apart naar gaat luisteren tenzij je in slaap wil vallen.
Het zal effectiever zijn dan schaapjes tellen. Want dan raak ik steeds de tel kwijt en moet ik weer bij 1 beginnen.

Goedemorgen , John dankzij Albert kan je de troonrede nogmaals horen . Wat zeg je dan tegen Albert ??

ik had dankjewel Albert verwacht maar blijkbaar zijn belgen beter opgevoed dan sommige Nederlanders 😀 😀 😀
Haha, ja normaliter wel maar het was voor Nicole bedoeld en ik heb er niks mee dus ja dan zeg ik geen dank je wel uit mijn naam natuurlijk 😉

Moge JW en veel succes om 12 uur 😉
Dankjewel, ik werd vanmorgen al moe wakker van het zagen in mn slaap. Als jij nou om 12 uur het andere einde van de zaag vastpakt, dan zagen we samen de week doormidden. Dat zou ik heel lief van je vinden:DD

Moge Henny en al wat opgeknapt?
Gaat wat beter hoor. Ben flink bezig geweest om het kippenhok te poetsen. Morgen wordt de GFT opgehaald en haal ik de dag ervoor de hennepvezel uit het hok. En met de bladhark veeg ik heel het hok en de buitenren aan (80m2 totaal).
Was misschien toch iets teveel van het goede, wat ik ben nu opgebrand.

Mooi dat het wat beter gaat en je kan nu uitrusten.

Dankjewel, ik werd vanmorgen al moe wakker van het zagen in mn slaap. Als jij nou om 12 uur het andere einde van de zaag vastpakt, dan zagen we samen de week doormidden. Dat zou ik heel lief van je vinden:DD
Nou kom op dan want ik zie geen zaaguiteinde :DD :DD

Middag allemaal.

Motorzaag ook in elektrische vorm verkrijgbaar
Kortom update je droom beleving
Ben je minder moe
Middag 😉

Mooi dat het wat beter gaat en je kan nu uitrusten.
Even maar. Ga zo naar AquaBilzen, want mijn 8 Corydoras splendens zijn binnengekomen. Dan heb ik een mooie kweekgroep met 3 verschillende bloedlijnen.
Maar dat is ontspanning. Lekker visjes kijken.
Zoek nog een tweede scholenvisje voor als ik de guppy’s uitgevangen heb. Even inspiratie opdoen😊

Middag. Ik ga de hele middag niks doen en veel vd tijd gestrekt op de bank. De energie is laag momenteel door alles

Middag. Ik ga de hele middag niks doen en veel vd tijd gestrekt op de bank. De energie is laag momenteel door alles
Beterschap Albert , is bij mij niet veel beter savond val ik als een blok in slaap , smorgens sta ik moe op en overdag wordt het l niet veel beter de laatste tijd .

Middag, de middag bijna voorbij. Dik uur geslapen op de bank, wandeling gedaan samen en eten koken en verorberen. Afwas klaar, en nu maar weer op de bank om energie te kweken.

Goedenavond allemaal :petjeaf:

Nou deze jonge vent voelt zich af en toe ook net een 80-jarige🤣 Die is blij dat de week doormidden is en dat de werkdag er weer op zit:DD
Nou fijne avond dan maar Opa en de rest van de leden.

Goedenavond.

Hier beetje met water en slangen aan het spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan