Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen. Voel me weer oké.😊
 
JW is ook wakker geworden. Zou ie ook aan het kroketten bakken zijn geslagen als zijn leermeester? :deal::juggle:
Kroketten bakken laat ik over aan mijn leermeester John. Ik ben nog jong en zo groen als gras, daarom kijk ik het vak bij hem af en begin ik met oefenen op de bitterballetjes :DD
 
Kroketten bakken laat ik over aan mijn leermeester John. Ik ben nog jong en zo groen als gras, daarom kijk ik het vak bij hem af en begin ik met oefenen op de bitterballetjes :DD
Niet vergeten om als je het frituurvet wilt vervangen de frituurpan en zeef schoon te maken met water en 2 vaatwastabletten en een uur laten werken. Laatste restje zuiver maken met bijvoorbeeld Dasty van Wibra. Daarna bijna alles in de vaatwasser.
 
Niet vergeten om als je het frituurvet wilt vervangen de frituurpan en zeef schoon te maken met water en 2 vaatwastabletten en een uur laten werken. Laatste restje zuiver maken met bijvoorbeeld Dasty van Wibra. Daarna bijna alles in de vaatwasser.
Aha, ik wist dat ik wat vergeten was. Ik dacht dat die zwarte brokkelige textuur bij het frituurvet hoorde :juggle:

Als dat goedgaat dan stappen we over op de grote broer oftewel een eierbal :DD
Oeh, ik word er al zenuwachtig van als ik er aan denk😳
 
Goedemorgen geen zon hier wel slecht zicht hier mist of Nevel hoe je ook noemt.
Dan maar aan de :koffie: beginnen
 
Moge Jaap en hier ook mistig nog maar de zon komt er straks nog door is me beloofd.
 
ahzo maar ik bedoelde meer in verband met gebeurtenissen in de geschiedenis waar zaken uit voorkwamen die nu nog altijd in Nederland van toepassing zijn . Dat er een vrouw koningin kon worden van een land had zeker invloed op het vrouw zijn in die tijd tegenover bv Belgie die dan een enkel mannenwereld was .
Gebeurtenissen die ook voortkwamen uit de gezamelijkheid, 1815-1830. Het Verenigd Koningrijk der Nederlanden genoemd. En toen kwam de Belgische Revolutie.... Er kwamen zaken uit voort die nu nog in België van toepassing zijn. Er zijn mensen die een hereniging voorstaan. Maar dat vast weer heel veel kosten...
 
Mag ik iedereen, ook onze Belgische vrienden, een fijne dag toewensen? Vast wel. Maak er dus een mooie en prettige dag van vandaag!
 
Niet vergeten om als je het frituurvet wilt vervangen de frituurpan en zeef schoon te maken met water en 2 vaatwastabletten en een uur laten werken. Laatste restje zuiver maken met bijvoorbeeld Dasty van Wibra. Daarna bijna alles in de vaatwasser.
Ik maak bezwaar tegen, "Daarna bijna alles in de vaatwasser". Wanneer je onze vaatwasser kent wordt mijn bezwaar duidelijker.
 
Goeiemiddag. Vandaag terug geweest naar de vogelarts met mijn kipje met haar twee bumblefeet om het verband er af te halen. Was prachtig genezen gelukkig.😍
 

Bijlagen

  • IMG_0749.jpeg
    IMG_0749.jpeg
    3.6 MB · Weergaven: 11
Middag Henny en dat is weer een blije kip dus.
 
Ik maak bezwaar tegen, "Daarna bijna alles in de vaatwasser". Wanneer je onze vaatwasser kent wordt mijn bezwaar duidelijker.
Je weet het ook ongetwijfeld Ben.....

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

😉😉🙂🙂
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan