Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Is John met iets bezig dan? Behalve naar Frits fietsen, swiffer uitlaten, naar de appie, kroketten bakken.
Forum in de gaten houden , bloemkool koken , konijnenhok poetsen , vissen vers water geven . Je ziet maar mens heeft het drukker dan verwacht . Jij gaat wandelen voor jou ontspanning John enkel in opdracht van de hond ....
 
Moge Lex.

Stefan het konijn is gaan hemelen een paar maanden geleden dus dat scheelt weer veel werk :DD
 
Goeiesmiddags. Neem lekker een snipperdag vandaag. Het is nog zulk mooi weer, ga heerlijk in de tuin zitten met een boek. Heb mijn warm eten al klaar, eten we lekker warm tussen de middag.
 
Middag, helemaal niks uit mn handen vandaag, beetje bankhangen enzo. Wilde de Lido nog verversen maar kon me er niet toe aanzetten. Even een dag of wat uitstellen dan maar. Zie ook geen problemen op dit moment dus dat gaat wel goed.
 
Middag vaatwasser, ehhh Ben.
Groot gelijk dat ze zelf de vaatwasser bent want zo n ding is zonde van de energie.
 
Middag vaatwasser, ehhh Ben.
Groot gelijk dat ze zelf de vaatwasser bent want zo n ding is zonde van de energie.
Maar het is ook zonde van mijn energie of datgene wat daar voor door moet gaan. Mijn lief zegt, ik moet de was doen! Maar ze heeft daar zo'n groot wit machine ding voor. Geen vergelijk dus.
 
Maar het is ook zonde van mijn energie of datgene wat daar voor door moet gaan. Mijn lief zegt, ik moet de was doen! Maar ze heeft daar zo'n groot wit machine ding voor. Geen vergelijk dus.
Tja vrouwen ook Ben 😉

Ik zeg alvast avond allemaal.
 
Goedeavond .
Zeg je vrouw maar dat een kind de was kan doen 😉
Klopt want ik doe thuis de was in zo'n wit machien . We hebben ook een vaatwasser maar die gaat enkel als we op reis zijn en de dochter de afwas doet 😀 . Zowiezo steek ik geen potten en pannen in dat machien en als ik dan toch bezig ben neem je snel 3 borden en 3 maal bestek erbij ....... daardoor draait de vaatwasser hier nooit .
 
Avond Albert en dan kun je met de fiets rondje circuit doen 😉
 
Avond. Zojuist een weekendje Zandvoort geboekt rond Sinterklaas. Even met ons 3 lekker aan zee
Ik heb net een midweek geboekt deze voormiddag Belgie in ben ook nog een midweek voor eerste week van februari in Nederland
 
Weertje nog zeg, heerlijke 23 graden hier. Wandeling gedaan en nu de deuren open gezet.
 
goeienavond! Heb even een berg aquariumplanten afgeknipt. Kwam bijna geen licht meer bij de bodem. H. Sessiliflora groeit echt als een malle.
 
Goedemorgen, vandaag nog een dagje bijkomen van alles. En dan morgen weer gewoon aan de slag.
 
Moge Albert en Stefan. Zo straks de MotoGP kijken.
 
Mogguh! Vandaag maar weer wat gipsplaatjes tegen het plafond schroeven in de garage. Voel me weer sterk genoeg.😊💪🏻
 
Mogguh! Vandaag maar weer wat gipsplaatjes tegen het plafond schroeven in de garage. Voel me weer sterk genoeg.😊💪🏻
Kan dat niet wachten tot morgen, nog ff een dagje extra je rust nemen? Ben ik ook druk mee vandaag… uitrusten en bijkomen.
 
Kan dat niet wachten tot morgen, nog ff een dagje extra je rust nemen? Ben ik ook druk mee vandaag… uitrusten en bijkomen.
Morgen komt er niets van, dan rijden we “even” heen en weer naar Vorden ( 2x 2uur en 20 minuten), om drie kipjes op te halen. Appenzeller spitskuifhoentjes, vind ze zoooo leuk.
 

Bijlagen

  • IMG_0804.jpeg
    IMG_0804.jpeg
    331.1 KB · Weergaven: 11
Oke oke…. Ff noar de Achterhoek. Ook een heel mooi deel van Nederland.

Nou succes dan maar.
 
Moge Henny en mooi dat je weer wat bent opgeknapt.
 
Goedemorgen.

Vanmiddsg het aquarium maar eens verversen met osmosewater. Hopelijk werkt alles goed.

Heb 2 koppels met larfjes, hopelijk blijven die goed op hun plaats.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan