Jij bent precies zoals John ook altijd met iets bezigGoedemorgen.
Vandaag laatste puntjes afmaken aan de osmose installatie.
Gisteren al lekker bezig geweest.
Jij bent precies zoals John ook altijd met iets bezigGoedemorgen.
Vandaag laatste puntjes afmaken aan de osmose installatie.
Gisteren al lekker bezig geweest.
Is John met iets bezig dan? Behalve naar Frits fietsen, swiffer uitlaten, naar de appie, kroketten bakken.Jij bent precies zoals John ook altijd met iets bezig
Forum in de gaten houden , bloemkool koken , konijnenhok poetsen , vissen vers water geven . Je ziet maar mens heeft het drukker dan verwacht . Jij gaat wandelen voor jou ontspanning John enkel in opdracht van de hond ....Is John met iets bezig dan? Behalve naar Frits fietsen, swiffer uitlaten, naar de appie, kroketten bakken.
Tja ik moet 24/7 proberen om jullie in het gareel te houden op het forum heIs John met iets bezig dan? Behalve naar Frits fietsen, swiffer uitlaten, naar de appie, kroketten bakken.
Daarom... ik ben ook de vaatwasser...Gelukkig maakt het niet uit of ik bezwaren heb, ik ga vaatwasserloos door het leven. Ik ben mn eigen vaatwasser
Maar het is ook zonde van mijn energie of datgene wat daar voor door moet gaan. Mijn lief zegt, ik moet de was doen! Maar ze heeft daar zo'n groot wit machine ding voor. Geen vergelijk dus.Middag vaatwasser, ehhh Ben.
Groot gelijk dat ze zelf de vaatwasser bent want zo n ding is zonde van de energie.
Tja vrouwen ook Ben 😉Maar het is ook zonde van mijn energie of datgene wat daar voor door moet gaan. Mijn lief zegt, ik moet de was doen! Maar ze heeft daar zo'n groot wit machine ding voor. Geen vergelijk dus.
Zeg je vrouw maar dat een kind de was kan doen 😉Mijn lief zegt, ik moet de was doen!
Misschien iets met niet altijd zin erin hebbenZeg je vrouw maar dat een kind de was kan doen
Klopt want ik doe thuis de was in zo'n wit machien . We hebben ook een vaatwasser maar die gaat enkel als we op reis zijn en de dochter de afwas doet 😀 . Zowiezo steek ik geen potten en pannen in dat machien en als ik dan toch bezig ben neem je snel 3 borden en 3 maal bestek erbij ....... daardoor draait de vaatwasser hier nooit .Zeg je vrouw maar dat een kind de was kan doen 😉
Ik heb net een midweek geboekt deze voormiddag Belgie in ben ook nog een midweek voor eerste week van februari in NederlandAvond. Zojuist een weekendje Zandvoort geboekt rond Sinterklaas. Even met ons 3 lekker aan zee
Kan dat niet wachten tot morgen, nog ff een dagje extra je rust nemen? Ben ik ook druk mee vandaag… uitrusten en bijkomen.Mogguh! Vandaag maar weer wat gipsplaatjes tegen het plafond schroeven in de garage. Voel me weer sterk genoeg.😊💪🏻
Morgen komt er niets van, dan rijden we “even” heen en weer naar Vorden ( 2x 2uur en 20 minuten), om drie kipjes op te halen. Appenzeller spitskuifhoentjes, vind ze zoooo leuk.Kan dat niet wachten tot morgen, nog ff een dagje extra je rust nemen? Ben ik ook druk mee vandaag… uitrusten en bijkomen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.