Avond.
Moge JW en ik denk dat je iets anders ruikt en dat is de zaag die je morgen nodig hebtMoguh
Dag twee van de werkweek alweer, de tijd vliegt. Ik kan het weekend al bijna ruiken
Precies! We waren naar Vorden in Gelderland😊Ik hoop niet dat dit over Vorden gaat want dat ligt toch echt in Gelderland.
Nu nog een bijpassende pan.... Ho,ho,ho, grapje!!!! 🙂🙂🙂Goedemorgen! De lange rit is prima gegaan en we hebben er 3 lieve kipjes bij. Appenzeller spitskuifkriel.😊
Ze zijn zo grappig met die kuifjes. Ze “praten” ook heel anders dan de anderen. Zwitsers zeker?!(daar komen de spitskuiven oorspronkelijk vandaan).Moge Henny en Ben.
Leuke kippetjes Henny. Zien er heel anders uit dan die ik hier bij de supermarkt zie liggen
Ze zijn waanzinnig leuk/grappig om te zien.Goedemorgen! De lange rit is prima gegaan en we hebben er 3 lieve kipjes bij. Appenzeller spitskuifkriel.😊
Daar heb je een punt. Ja tegen het weekend wordt maar 13 graden maar daarna stijgen we naar 17 en dat is vrij normaal.. Ik merkte alleen op dat het anders wordt buiten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.