Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond binnenkomers en het is nog droog.

Vandaag zat ik in brugge te werken is 35 km van waar ik woon en daar af en toe regen . Bij mij thuis enkel vorige nacht geregend maar overdag geen druppel

Moguh :petjeaf:
Dag twee van de werkweek alweer, de tijd vliegt. Ik kan het weekend al bijna ruiken:DD

Goedemorgen! De lange rit is prima gegaan en we hebben er 3 lieve kipjes bij. Appenzeller spitskuifkriel.😊

Bijlagen

• IMG_0891.jpeg
    IMG_0891.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 15
Moge Henny en Ben.

Leuke kippetjes Henny. Zien er heel anders uit dan die ik hier bij de supermarkt zie liggen :DD

Moge Henny en Ben.

Leuke kippetjes Henny. Zien er heel anders uit dan die ik hier bij de supermarkt zie liggen :DD
Ze zijn zo grappig met die kuifjes. Ze “praten” ook heel anders dan de anderen. Zwitsers zeker?!(daar komen de spitskuiven oorspronkelijk vandaan).

O jee, heb je geluk dat ze niet gaan jodelen :DD
Maar om te zien ze ze erg leuk inderdaad.

Ik zeg alvast middag vanuit een erg zonnig Grunn.

Smiddags, broodje bal gegeten en nu wachten op een telefoontje voor een monteur op afstand om een kleine storing op te lossen hier in huis. Temperatuur is aan het zakken hier. En het zal wel uitdraaien op regen. Enigste voordeel daarvan is dat mn regenton weer gevuld wordt.

Middag Albert en een paar leuk, warme Happy socks helpen hoor 😉
Hier is het nog 22,5 in de woonkamer.

Goedemiddag

Goedemorgen! De lange rit is prima gegaan en we hebben er 3 lieve kipjes bij. Appenzeller spitskuifkriel.😊
Ze zijn waanzinnig leuk/grappig om te zien.

Goedemiddag John en Nicole.

Ik zei niet dat ik het koud had John. Ik merkte alleen op dat het anders wordt buiten. Donkere wolken af en toe, en wat zon.

. Ik merkte alleen op dat het anders wordt buiten.
Daar heb je een punt. Ja tegen het weekend wordt maar 13 graden maar daarna stijgen we naar 17 en dat is vrij normaal.

Middag Nicole.

Goeiesmiddags. Maar weer eens 4 gipsplaatjes tegen het plafond geschroefd. Elke dag een paar dan komen we er ook. Bas is te snel moe om meer te doen.

Middag Henny en je hebt gelijk want waarom zou je je haasten.

Avond iedereen .

Regende hier gisterenavond dus heeft nu bijna de noordpool bereikt als het al bij john regent .

Avond Stefan.
Dan is de regen niet vlot maar ja alles uit Belgie is niet zo snel toch :pp 😉

Wil je belgische wolven hebben mss we hebben er wel een paar in de aanbieding

Avond, even een lekkere warme regen(douche) over me heen laten stromen. En nu een kop thee samen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan