Avond Hans.
Slaap lekker allemaal voor straks.
Slaap lekker allemaal voor straks.
Nou. Het schooljaar is begonnen. En die student staat nu met zijn boeken op straat…..Middag Henny en je hebt gelijk want waarom zou je je haasten.
Moguh John, dankjewelMoge JW en succes met het zagen.
Volgens mij had ik al gezegd dat je hem aan een haak achter de voordeur moet hangenMoguh John, dankjewel
Ik zoek me ondertussen rot naar mn zaag, ik heb m ergens gelegd maar weet niet meer waar😳Hopelijk vind ik dat ding op tijd terug om de week door midden te zagen
ZIe, daar is het mis gegaan. Daar hangen mn rolschaatsen en de sleutel van mn driewieler. Maar waar ik.die zaag nou heb gelaten...Volgens mij had ik al gezegd dat je hem aan een haak achter de voordeur moet hangen
MoiZIe, daar is het mis gegaan. Daar hangen mn rolschaatsen en de sleutel van mn driewieler. Maar waar ik.die zaag nou heb gelaten...
Ha moi,
Anders John heeft ook nog een zaag rondlopen in huis hoor , als de nood het hoogst is kan je altijd die gebruiken 😀 😀Middag allemaal
Ik heb op het nippertje mn oranje zaag met roze tanden kunnen vinden om de week doormidden te zagen. Hij was achter mn bed gevallen, nadat ik m vannacht nodig had om een paar bomen om te zagen
Die kan hij wel ophalen om te lenen.Anders John heeft ook nog een zaag rondlopen in huis hoor , als de nood het hoogst is kan je altijd die gebruiken 😀 😀
Naah, daar gaat mn zorgvuldig gecreëerde illusie weer😢 Het sprookje had zo mooi kunnen zijnZagen, zagen, zagen... Je kan een week niet doorzagen! Net zomin als de tijd vliegt en we moeten bukken om wekkers te ontwijken. Je kan mensen wel in een waan laten. En dat doe ik dan maar zonder echter te vergeten dat ik jullie een prachtige dag toewens!
Bedoel je dat ik je Vaassense zaag wel eens mag lenen om de week doormidden te zagen?Die kan hij wel ophalen om te lenen.
Nee ik doel om mn botte en verroeste ijzerzaag natuurlijkNaah, daar gaat mn zorgvuldig gecreëerde illusie weer😢 Het sprookje had zo mooi kunnen zijn
Bedoel je dat ik je Vaassense zaag wel eens mag lenen om de week doormidden te zagen?
Afspiegeling van de huidige maatschappij Albert helaas.
Middag …. Ik wordt een beetje LUX/PAR/LUMEN moe zo langzamerhand ….. als t nou eens in 1 topic gezet wordt maar je komt het overal en steeds meer tegen.
En in bepaalde topics zie ik reactie op reactie komen waar het disrespect soms vanaf komt. De ‘stemming’ wordt er soms niet gezelliger op.
Wilde het toch ff kwijt.
Dit is dus een gedenkwaardige dag voor jou 😉Nog een droom aan duigen 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.