Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Hans.

Slaap lekker allemaal voor straks.

Goedemorgen. Vandaag naar het ziekenhuis voor de uitslagen van de onderzoeken van Bas. Hou mijn hart vast.

Moguh John, dankjewel :DD
Ik zoek me ondertussen rot naar mn zaag, ik heb m ergens gelegd maar weet niet meer waar😳Hopelijk vind ik dat ding op tijd terug om de week door midden te zagen:juggle:
Volgens mij had ik al gezegd dat je hem aan een haak achter de voordeur moet hangen :pp

Middag en ja precies 12 uur.
Verhip nu is het 1 minuut over 12.

Middag allemaal :petjeaf:
Ik heb op het nippertje mn oranje zaag met roze tanden kunnen vinden om de week doormidden te zagen. Hij was achter mn bed gevallen, nadat ik m vannacht nodig had om een paar bomen om te zagen:DD

Middag allemaal :petjeaf:
Ik heb op het nippertje mn oranje zaag met roze tanden kunnen vinden om de week doormidden te zagen. Hij was achter mn bed gevallen, nadat ik m vannacht nodig had om een paar bomen om te zagen:DD
Anders John heeft ook nog een zaag rondlopen in huis hoor , als de nood het hoogst is kan je altijd die gebruiken 😀 😀

Zagen, zagen, zagen... Je kan een week niet doorzagen! Net zomin als de tijd vliegt en we moeten bukken om wekkers te ontwijken. Je kan mensen wel in een waan laten. En dat doe ik dan maar zonder echter te vergeten dat ik jullie een prachtige dag toewens!

Middag Ben dus dat betekend dat JW me al weken voor de gek houdt met zn zagen :DD 😉

;)):sorry::sorry::sorry:

Middag …. Ik wordt een beetje LUX/PAR/LUMEN moe zo langzamerhand ….. als t nou eens in 1 topic gezet wordt maar je komt het overal en steeds meer tegen.

En in bepaalde topics zie ik reactie op reactie komen waar het disrespect soms vanaf komt. De ‘stemming’ wordt er soms niet gezelliger op.

Wilde het toch ff kwijt.

Laatst bewerkt:
Maak van je hart geen moordkuil Albert en inderdaad kom je sommige zaken in diverse topics tegen. Als 1 lid hier meer topics over heeft dan voegen we die in de regel samen als het dezelfde vraag betreft.

Zagen, zagen, zagen... Je kan een week niet doorzagen! Net zomin als de tijd vliegt en we moeten bukken om wekkers te ontwijken. Je kan mensen wel in een waan laten. En dat doe ik dan maar zonder echter te vergeten dat ik jullie een prachtige dag toewens!
Naah, daar gaat mn zorgvuldig gecreëerde illusie weer😢 Het sprookje had zo mooi kunnen zijn:juggle:
Die kan hij wel ophalen om te lenen.
Bedoel je dat ik je Vaassense zaag wel eens mag lenen om de week doormidden te zagen?:DD

Naah, daar gaat mn zorgvuldig gecreëerde illusie weer😢 Het sprookje had zo mooi kunnen zijn:juggle:

Bedoel je dat ik je Vaassense zaag wel eens mag lenen om de week doormidden te zagen?:DD
Nee ik doel om mn botte en verroeste ijzerzaag natuurlijk :DD :DD

;)):sorry::sorry::sorry:

Middag …. Ik wordt een beetje LUX/PAR/LUMEN moe zo langzamerhand ….. als t nou eens in 1 topic gezet wordt maar je komt het overal en steeds meer tegen.

En in bepaalde topics zie ik reactie op reactie komen waar het disrespect soms vanaf komt. De ‘stemming’ wordt er soms niet gezelliger op.

Wilde het toch ff kwijt.
Afspiegeling van de huidige maatschappij Albert helaas.
Bedrijven en instanties die je vrolijk mededelen u heeft om zo laat en op die dag een afspraak met ons zonder ook maar enig overleg met betrokken
Ziekenhuizen hebben daar ook zon handje van.
Respect tussen mensen is ook ver te zoeken in gesprekken onderling.
Wordt er niet leuker op zo.

Avond aquafans en ander gespuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan