Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan multitasken .
Ik kan met 1 fout 14 collega's teleurstellen .
Oh. Ik kan met 1 fout ook wel wat bereiken hier. Zal het maar niet doen. Bang dat ik dan op zoek kan naar een andere job. Wil het nog een paar jaar uitzingen hierzo.

Middag heren en het is al een poosje weer droog.

Avond en inmiddels al een tijdje droog met af en toe zon.

Wikipedia: Multitasken is het uitvoeren van meerdere handelingen of processen op hetzelfde moment. Maar jij maakt één fout en dus....? :engel:😉
proces is dat er meerdere op hetzelfde moment teleurgesteld zijn met 1 handeling meerdere processen in gang steken .

Goeienavond mensen. Hier plenst het verschrikkelijk.🙄

Goedemorgen en er staat een harde wind maar het is nog droog.

Goedemorgen met wind en een zonnetje.

Mooi optijd dus ik zeg alvast middag allemaal en eet smakelijk. O ja, vergeet straks het regenpak niet.

Middag. Wat een woei maar wel droog nog hier. Eerst maar eens een paar broodjes met verse aardbeien eten. Om 13:30 naar de kapper en daarna de Lido verversen.

Middag Albert en hier is de eerste regen gevallen en ze verwachten 17mm.

Goeienavond! Wat een regen! De wind is nu gaan liggen hier.

Avond , wat een natte zeikdag was het zeg hele dag bijna regen..... :regen: :regen:

Mogge. Verhuisdag van de schoonouders vandaag. Weg van hun plekje aan het Damsterdiep waar ze 44 jr gewoond hebben naar een appartement een paar km richting Stad.

Moge binnenkomers en succes met de verhuizing Albert.

Ik kan geen enkele reden ontdekken waarom ik jullie niet zou groeten. Omdat er dus een dubbele ontkenning in voorgaande zin zit groet ik jullie dus wel! Goedemiddag goede mensen. Hopelijk hebben jullie vandaag een fijne dag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan