Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag! Wat een heerlijk zonnetje hier vandaag. Lekker een beetje in de tuin gerommeld.

Middag, heerlijk weer idd. en ook wat in de tuin gerommeld 😎

Middag Hennie en Lex en hier af en toe zon maar ook pittige buien.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Lekker gewandeld met de hond en inderdaad ook hier in Apeldoorn geluk met het weer.

Goeienavond. Net de kipjes opgesloten in het nachthok, net op tijd voordat er weer een bui losbarstte.😊Nu lekker op de bank hangen met een boek en nog even naar de visjes kijken totdat het licht zo uit gaat.

Avond Henny en ik duik er ook zo in dus slaap lekker allemaal.

Avond, uitgeblust na een drukke verhuisdag weer thuis in de stoel. Rust nu.

Zo op naar de MotoGP terwijl de zon al schijnt.

Dinsdag wordt ook een mooie dag met stabiel weer en 27mm regen :DD :DD

Goedemorgen op deze frisse zondagmorgen. Opstarten bij 5graden celsius. Heerlijk

Opstarten bij 5graden celsius. Heerlijk
Volgens mij ben jij altijd wel tevreden want als het 25+ graden is dan vindt je dat lekker maar ook 5 graden vindt je heerlijk. Ik vermoed dat je de bak regen die de komende week gaat vallen dan ook wel fijn vindt :DD 😉
Maar goed toen ik opstond en ging wandelen rond 5 uur was het 4 graden en in mn korte broek en t shirt was dat goed te doen. O wacht, ik had toch mn winterjas aan bedenk ik me net😉

Moge binnenkomers.

Moge JW en Jaap vanuit een zonnig Grunn.

Tja laat ik met dit mooie weer gelijk maar zeggen fijne middag allemaal.

Omdat paus Gregorius XIII de Gregoriaanse kalender bedacht weet ik dat het vandaag de dag is. En ook weten we dat al in de middeleeuwen er mensen waren die de tijden in uren minuten en seconden indeelden. Waardoor ik dat weer weet dat het nu hét moment is om jullie een fijne dag toe te wensen!

Het is lekker zonnig vandaag (nog).

Nou mooie zege van Pogacar vandaag.

Ik zeg alvast avond allemaal en ga zelf maar eten. Jullie ook smakelijk eten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan