Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het koppel maanvissen had een nestje. Dus deze keer dacht ik, ik laat het eens op zijn beloop.
Uiteindelijk een 20 tal kleine visjes die rond de ouders heen zwommen.
Maar ja, die werden toch in 2 dagen opgegeten door de andere vissen.

Maar de volgende eieren haal ik direct weg. Want het is toch een behoorlijke aanslag op de ouders zelf. En de andere maanvissen.
De ouders namen geen tijd om te eten. Waren steeds aan het jagen. Soms ook naar elkaar.
Dus ze zagen er niet uit.

Nu ze geen nestjes hebben, is het rustig in de bak. En zijn de manen lekker bij elkaar.

Het koppel maanvissen had een nestje. Dus deze keer dacht ik, ik laat het eens op zijn beloop.
Uiteindelijk een 20 tal kleine visjes die rond de ouders heen zwommen.
Maar ja, die werden toch in 2 dagen opgegeten door de andere vissen.

Maar de volgende eieren haal ik direct weg. Want het is toch een behoorlijke aanslag op de ouders zelf. En de andere maanvissen.
De ouders namen geen tijd om te eten. Waren steeds aan het jagen. Soms ook naar elkaar.
Dus ze zagen er niet uit.

Nu ze geen nestjes hebben, is het rustig in de bak. En zijn de manen lekker bij elkaar.
Klopt dat het heel veel van de ouders eist , daarom dat ik eitjes op dag 2 verwijder als die al niet weg zijn .

Klopt dat het heel veel van de ouders eist , daarom dat ik eitjes op dag 2 verwijder als die al niet weg zijn .
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen.
Heb 2 koppels en 1 losse. Dus het is om en om feest.

ik heb vijf koppels dus de rest moet ik jou niet zeggen zeker soms is het feest op drie plaatsen .

Avond Henny.

Nou Marcel ik ben blij dat ik nooit eitjes heb bij de Manen.

Goedesmorgens :petjeaf:
De nieuwe werkweek is weer aangebroken, wat vliegt de tijd weer. Zo is het vrijdag en zo is het weer maandag....

Moge JW en voor je het weet zit je weer naast de kerstboom hoor.

Moguh John, nou ben ik stiekem wel benieuwd of jij dan versierde eierballen in jouw kerstboom hangt :DD
Ja wat denk je zelf? Ik begin in april met het drogen van die eierballen en dan kan ik ze rond augustus verven en versieren. Dat is een kleurrijk geheel rond de kerst en ze geven nog een bepaalde geur af ook :DD :pp

Laatst bewerkt:
Ik heb medelijden met Jess en de kinderen, wat zal dat bijzonder ruiken bij jullie met kerst 🤣

Goedemiddag

Druilerig dagje.

Middag beiden en hier tot nu toe droog.

JW kun je straks nog even langsfietsen want ik moet na 3 uur een buro in elkaar zetten:juggle:

Goedemiddag, inmiddels regen hier.

Mailtje van Isala Zwolle. Al enige tijd geen gegevens ontvangen van mijn Cardio Messenger. Wat blijkt… het apparaat is vd stroom geweest en de batterij was leeg. Dus maar weer aangesloten en volgens mij werkt het weer. En anders bellen of mailen ze maar weer. Heb wel aangegeven dat ik gemerkt heb dat het aansluitsnoer soms geen goed contact heeft met het apparaatje.

Je moet het zien als een simpel mobieltje met een 3G verbinding welke dagelijks uitgelezen wordt door de afdeling Cardiologie van het ziekenhuis.

avond iedereen en albert hou het ding maar goed in de gaten ik moet straks geen bericht lezen dat het niet goed gewerkt heeft en jij er niet meer bent .

avond iedereen en albert hou het ding maar goed in de gaten ik moet straks geen bericht lezen dat het niet goed gewerkt heeft en jij er niet meer bent .
Stefan, dat ding hoeft om mij niet te werken. Als de ICD maar werkt. Die CM is puur om de gegevens uit te lezen en door te sturen naar de computer vd afdeling Cardiologie. Dus als ze geen gegevens ontvangen, sturen ze wel een mailtje. Dit was de eerste keer in de 5jr dat ik dit apparaat heb nu.

Avond heren en ik zeg slaap lekker straks en tot morgen.

Goeiemorgen andere vroege vogels.

Moge allemaal en het is koffietijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan