Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Het koppel maanvissen had een nestje. Dus deze keer dacht ik, ik laat het eens op zijn beloop.
Uiteindelijk een 20 tal kleine visjes die rond de ouders heen zwommen.
Maar ja, die werden toch in 2 dagen opgegeten door de andere vissen.

Maar de volgende eieren haal ik direct weg. Want het is toch een behoorlijke aanslag op de ouders zelf. En de andere maanvissen.
De ouders namen geen tijd om te eten. Waren steeds aan het jagen. Soms ook naar elkaar.
Dus ze zagen er niet uit.

Nu ze geen nestjes hebben, is het rustig in de bak. En zijn de manen lekker bij elkaar.
 
Het koppel maanvissen had een nestje. Dus deze keer dacht ik, ik laat het eens op zijn beloop.
Uiteindelijk een 20 tal kleine visjes die rond de ouders heen zwommen.
Maar ja, die werden toch in 2 dagen opgegeten door de andere vissen.

Maar de volgende eieren haal ik direct weg. Want het is toch een behoorlijke aanslag op de ouders zelf. En de andere maanvissen.
De ouders namen geen tijd om te eten. Waren steeds aan het jagen. Soms ook naar elkaar.
Dus ze zagen er niet uit.

Nu ze geen nestjes hebben, is het rustig in de bak. En zijn de manen lekker bij elkaar.
Klopt dat het heel veel van de ouders eist , daarom dat ik eitjes op dag 2 verwijder als die al niet weg zijn .
 
Klopt dat het heel veel van de ouders eist , daarom dat ik eitjes op dag 2 verwijder als die al niet weg zijn .
Dat ga ik vanaf nu ook maar doen.
Heb 2 koppels en 1 losse. Dus het is om en om feest.
 
ik heb vijf koppels dus de rest moet ik jou niet zeggen zeker soms is het feest op drie plaatsen .
 
Avond Henny.

Nou Marcel ik ben blij dat ik nooit eitjes heb bij de Manen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan