Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond, onszelf even uitgelaten, wandeling in de frisse avondlucht. Werd onderweg gebeld door een nr uit Sri Lanka. Heb ik geen bekenden wonen dus heb niet opgenomen. 🙄
Die wilden vast melden dat je een dikke prijs hebt gewonnen of dat je bent gehackt. Verstandig dat je niet op name en dit is tegenwoordig schering en inslag.

Avond binnenkomers en ik neem aan dat je je best hebt gedaan vandaag JW.
 
Goeienavond. Feyenoord kijken met manlief😉
 
Feyenoord is zoals Sinterklaas ze zijn beiden rood/wit en niemand geloofd er nog in .
 
Avond binnenkomers en ja echt topclubs op Europees nivo hebben we niet meer maar wel tobclubs. Met de nieuwe opzet zullen de clubs het biet ver schoppen denk ik.
 
Moi. Ja, dikke bak biet’n mien jonge.. Tammo. 🙂 🙄 🤣
Avond boertje van buutn :DD 😉
Tja het maken van een tiepvautje is snel gebeurt als je al om 5 uur naast je bed staat dus daarom zeg ik maar snel slaap lekker allemaal en tot morgen.
 
Voetbal hooligans op het forum lol .

Henny ik ben basketbal fan en Feyenoord stelt daar niet zo veel voor 🙂 , maar blij dat ze nog een ploeg willen maken , die van Amsterdam hebben het 2 jaar geleden opgegeven .
 
Goedemorgen.

Het begint fris te worden in huis. Ben je wel gelijk wakker…
 
Moge Marcel en in huis is het nog 20 graden.
 
Een bijzonder goede morgen gewenst, de lucht is strakblauw en het zonnetje schijnt al lekker :DD
 
Middag, dat was de werkdag weer, en hu eerst :koffie: Met mn schatje thuis
 
Goeienavond, wat wordt het al vroeg donker! Begint al een beetje te schemeren hier.
 
Goedenavond. Zojuist weer wakker na een heerlijk half uurtje de ogen dicht na het eten.
 
Dag dames, heren en overige aanwezigen.

Wordt vroeger donker inderdaad en koud smorgens op fiets naar t werk. Vanmorgen de handschoenen al weer aangehad. Morgen de dikkere jas er maar bij aan. Ze verwachten nachtvorst geloof ik.
 
Goedenavond :petjeaf:
Voor het eerst in 3 weken weer terug op het ouderlijk honk in het culturele centrum van de prachtige veluwe:DD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan