AquaJantje
Well-known member
Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapenJa en.............
Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapenJa en.............
Mogge JW, beter toch?Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapen
Dan heb je de sprint gemist zeker toen je bij Appie was…Nou ik was er al voor 4 uur af ivm de MotoGP Albert
Kootje Nonnen nachtbraker, heb jij je roeping als nachtuil gemist ofzo?Nou ik was er al voor 4 uur af ivm de MotoGP Albert
Hoe, lekker. Als het tenminste goede kibbeling is. Hier staat er elke vrijdag eentje in t dorp, maar zo bijzonder zijn die niet.Gefeliciteerd, partyze alvast
Hier staat er vandaag maar 1 belangrijk ding op de agenda, kibbeling halen voor de lunch🤤
Brr.. er woont hier in t dorp een echte Spakenburger. Is ook visboer, maar staat altijd met een paar karren in Nordhorn e.o. door de week.Deze is idd goed, vooral als het vers gebakken is😋 In enschede staat er op donderdag ook eentje, maar die verkoopt vis in oliebollendeeg. Niet echt lekker😅
Tja ritme waar je aan went JW en als ik eenmaal wakker ben val ik slecht weer in slaap.Half 6 is wel heul vroeg idd. Dat dat voor John uitslapen is dat blijft me verbazen 🤣
Kootje Nonnen nachtbraker, heb jij je roeping als nachtuil gemist ofzo?
Wil je voortaan wel tot 6 uur wachtengoedeavond iedereen
Moge Garfield en meestal ben ik iets voor 5 uur al wakker dus je moet iets eerder de wekker zetten 😉Ik dacht voor 1 x als eerste wakker te zijn ..... helaas.
Goede morgen.
Ik ga zo aan de warme maaltijdApperitieftijd voor jou John ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.