Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapen :DD
Mogge JW, beter toch?

Hier ook half 6 ff wakker, maar dat is meer de John-tijd, dus nog ff de ogen toe tot 7:15. Toen vondt ik het een betere tijd voor de zaterdag.
 
Nou ik was er al voor 4 uur af ivm de MotoGP Albert :DD
 
Vanmorgen beetje hobbymatig bezig, vanmiddag vanaf 3uur een feestje van mn jongste zusje die dit weekend 60 wordt.
 
Gefeliciteerd, partyze alvast :DD
Hier staat er vandaag maar 1 belangrijk ding op de agenda, kibbeling halen voor de lunch🤤
 
Gefeliciteerd, partyze alvast :DD
Hier staat er vandaag maar 1 belangrijk ding op de agenda, kibbeling halen voor de lunch🤤
Hoe, lekker. Als het tenminste goede kibbeling is. Hier staat er elke vrijdag eentje in t dorp, maar zo bijzonder zijn die niet.
 
Deze is idd goed, vooral als het vers gebakken is😋 In enschede staat er op donderdag ook eentje, maar die verkoopt vis in oliebollendeeg. Niet echt lekker😅
 
Deze is idd goed, vooral als het vers gebakken is😋 In enschede staat er op donderdag ook eentje, maar die verkoopt vis in oliebollendeeg. Niet echt lekker😅
Brr.. er woont hier in t dorp een echte Spakenburger. Is ook visboer, maar staat altijd met een paar karren in Nordhorn e.o. door de week.
Heeft een tijdje 1x per maand op zaterdag hier gestaan en dan haalden we elke keer wat. Helaas is hij daarmee gestopt om zn karren in Nordhorn te kunnen bemannen.
 
Half 6 is wel heul vroeg idd. Dat dat voor John uitslapen is dat blijft me verbazen 🤣

Kootje Nonnen nachtbraker, heb jij je roeping als nachtuil gemist ofzo?:DD
Tja ritme waar je aan went JW en als ik eenmaal wakker ben val ik slecht weer in slaap.

Van harte en veel plezier vanmiddag Albert.
 
Moge Marcel op deze frisse ochtend.
 
Avond Albert en slaap lekker allemaal. Ik duik erin en straks vroeg eraf voor de MotoGP.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan