AquaJantje
Well-known member
Goedemiddag
Wat een practige dag is het vandaag
Wat een practige dag is het vandaag
Klopt, dan is de helft iig al binnen. Fris ben ik dan al, alleen fruitig nog.... Straks maar ff een mandarijntje pakkenMiddag JW maar het is best fris buiten.
Het ligt wat ingewikkelder.NicoleE
Is de leeftijd misschien ook een nadelige factor van het door jou aangegeven huisdier, een van de honden.
Maar inderdaad een huisdieren verzekering is vooraf of wanneer ooit afgesloten wel de juiste beslissing. Neurologische problemen lijken mij voor mens en dier moeilijk te behandelen.
De dierenarts zal jou wel uitgelegd hebben waarom en met waarmee jou huisvriend of vriendin is gevaccineerd, en waarom.Misschien een bloedverdunner, denk ik zomaar in positieve zin.
Wat fijn dat ze het goed doet op dat medicijn. Hopelijk voor een lange tijd.Ik wil toch graag wat met jullie delen.
Weten jullie nog dat ik voor een CT scan ging met een van de honden? Ze hebben uiteindelijk niet de oorzaak kunnen vinden van haar neurologische klachten en het krachtsverlies, ook niet met andere onderzoeken. Op een bepaald moment kon ze geen 200 meter meer op en af. Ze ging heel hard achteruit. Tja en dan weet je eigenlijk wel wat je te doen staat. Houden van is ook loslaten.
Tamelijk frustrerend als je de oorzaak niet kent.
We hadden niks meer te verliezen en hebben als laatste poging haar een geneesmiddel laten spuiten en ze loopt weer als vanouds. Op dag 4 na de injectie liep ze al weer een hele, voor ons gemiddelde, ronde door de wijk. Voor zo lang als het werkt dan, want niemand kan ons zeggen of wat ze heeft progressief is of niet.
Maar nu genieten van mooie wandelingen. Liepen we er voorheen gemiddeld 6 op een dag samen, momenteel haalt ze de 5 km met gemak en met plezier. Dravend voor mij uit.
Lang leven de verzekering, want het zal jullie ook niet ontgaan zijn dat de dierenartskosten de pan uit rijzen. De injectie moet elke 4-5 weken herhaald worden.
Ja het is afwachten. Wel eerlijk blijven naar haar natuurlijk. Niet kost wat kost bij mij willen blijven houden.Wat fijn dat ze het goed doet op dat medicijn. Hopelijk voor een lange tijd.
Dit is een vrij nieuwe ontwikkeling.NicoleE
Mooi dat het gaat, en hoe het nu gaat.
Ook de dierengeneeskunde heeft zich verder ontwikkeld wat resulteert in nieuwe of andere benaderingen/ behandelingen maar goed ik wens jou nog vele wandelingen met jou hondje.
Dan hoef ik daar niet aan te beginnen want normaal staat mijn wekker om 6.45 maar zit ik niet op het forum, pas later als ik tijd heb.Moge Garfield en meestal ben ik iets voor 5 uur al wakker dus je moet iets eerder de wekker zetten 😉
Wat een optimistEn toen was het weer maandag, gelukkig kan ik overmorgen zeggen dat ik overmorgenavond weer weekend heb
Ach je kent me, ik ben nooit te beroerd om wat positiviteit te delenWat een optimist
Dan heb ik nog goed nieuws voor je want met een maand of 7 begint de lente/zomer ook alweer 😉Ach je kent me, ik ben nooit te beroerd om wat positiviteit te delen
Nou niet gaan azijnzeiken Albert 😉Nog 115minuten en dan is MIJN werkdag weer voorbij.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.