Daar kan ik mee leven hoorAls je me lui noemt dan ben je een heer met een hele kleine h
Avond binnenkomers.
Daar kan ik mee leven hoorAls je me lui noemt dan ben je een heer met een hele kleine h
Avond binnenkomers.
Groet je me zomaar twee keer op een morgen, dat moet wel geluk brengen vandaagMoge Corne, Henny en JW.
Iets met dementie misschienGroet je me zomaar twee keer op een morgen, dat moet wel geluk brengen vandaag
Ouderdom komt met gebreken. Je was ergens heel goed in, maar wat was dat ook alweer....?🤔Iets met dementie misschien
Ja wat denk jezelf? Dat ben ik natuurlijk ook vergeten maar niet dat jij zo flink zagen magOuderdom komt met gebreken. Je was ergens heel goed in, maar wat was dat ook alweer....?🤔
En waar kunnen we die komen proeven ? 😍😍Goeiemiddag. Net bezoek gehad van familie die we lang niet hadden gezien. Dat verdient een zelfgebakken taart.😊
Je snapt het niet volgens mij want die moet jij dan bakken en meenemen natuurlijkEn waar kunnen we die komen proeven ? 😍😍
Ow weer verkeerd gelezen dus 😬Je snapt het niet volgens mij want die moet jij dan bakken en meenemen natuurlijk
Ja natuurlijk en die ligt nog op je te wachten hoor en misschien krijg je er dan nog een verse eierbal bij als extraatje.Graag gedaan John
We vieren het vast nog eens met een grunniger eierbal😋
Nee joh. john pakt vandaag een extra kroketGraag gedaan John
We vieren het vast nog eens met een grunniger eierbal😋
Ja ik zeg maar wat want dit heb ik van een vriendOw weer verkeerd gelezen dus 😬
Nee een lekkere Gelderse rookworst van AH uit de bonus.Nee joh. john pakt vandaag een extra kroket
https://www.geenstijl.nl/5179012/nederlanders-hijscht-den-vlag-het-is-krokettendag
Ik dacht dat jij ook wel een stuk rookworst uit je geboortestreek zou lustenIeder zn smaak zeggen we dan
Zal je vast verbazen, maar ik ben geen fan van rookworst😂Ik dacht dat jij ook wel een stuk rookworst uit je geboortestreek zou lusten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.