Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond binnenkomers.


jee dat is ver weg en stuur je ook op misschien? :DD :chef:
Dat is inderdaad een flink eind fietsen🤣Bas
staat ineens met zijn rug tegen de koelkastdeur waar de halve taart achter staat. Waarom zou hij dat doen????🤣🤣🤣
Goeienavond trouwens.
 
Zag vanavond dat de lekkerste Vlaaien uit Herten komen. Beetje te ver weg van Overijssel.
Heb wel eens echte vlaai gehad in Haelen toen ik daar bij kennissen op bezoek was vele jaren terug,
Dan verbleeken de vlaaien van de hema of Limburgia winkels wel.
 
Goedemorgen Marcel. Je ziet dat we veel fijnproevers aan boord hebben he😉
 
Mogguh. Natte bedoening hier buiten en volgens Weather Pro is er hier een orkaan zo te zien aan de windsnelheid …
IMG_6826.png
 
Moge binnenkomers en hier af en toe wat spetters maar niet meer wind dan anders.
 
Goedemiddag

Voor de Limburgers onder ons, hebben jullie de zwembandjes nodig gehad?
 
Middag. Lunchtime. Ff half uurtje niksen.
 
Zag vanavond dat de lekkerste Vlaaien uit Herten komen. Beetje te ver weg van Overijssel.
Heb wel eens echte vlaai gehad in Haelen toen ik daar bij kennissen op bezoek was vele jaren terug,
Dan verbleeken de vlaaien van de hema of Limburgia winkels wel.
Inderdaad, dat zie ik ook wel eens. Het is zoiets als de lekkerste krentenbollen. In krant A lees je waar ze te krijgen zijn en in krant B wordt je verteld dat deze bollen niet aan te raden zijn. Misschien dat smaken toch verschillen?
 
Zaterdag gaan we eens kijken naar onze kleinzoon die in Hardenberg moet voetballen. Gaan we combineren met een bezoek aan kringloop winkels aldaar. Tegenwoordig ben ik vaak bezig met het repareren van bandrecordere en ook wel met cassette decks. Elektronica houdt me van de straat. Wie weet komen we nog wat leuks tegen.

PXL_20241009_090931491.jpgPXL_20241009_092842838.jpg
 
Haha, ja sommigen vinden strips best goed maar niet voor alle waarden dacht ik maar ik gebruik dan liever een koffer.
 
Ik gebruik strips eigenlijk alleen maar als ik snel een grove indicatie wil, bijv of er ergens nitriet in de bak zit. Als ik de waterwaarden wil meten gebruik ik altijd druppeltesten 🤔
 
Ik las het topic net en er wordt ook gedoeld op de nitriet en nitraat en dat daar strips voldoende voor zouden zijn.

Middag JW.
 
Ik las het topic net en er wordt ook gedoeld op de nitriet en nitraat en dat daar strips voldoende voor zouden zijn.

Middag JW.
Nauwkeurig zijn die strips voor mijn gevoel zeker niet. Maar op t moment dat ik nitriet meet met t stripje weet ik al dat ik water moet gaan verversen. Dat gaat sneller dan een druppeltestje. Gaat mij er dan meer om of er nitriet in het water zit en niet hoeveel :DD
 
Ik gebruik strips eigenlijk alleen maar als ik snel een grove indicatie wil, bijv of er ergens nitriet in de bak zit. Als ik de waterwaarden wil meten gebruik ik altijd druppeltesten 🤔
Ik heb wel eens vals positief (NO2) gehad, zal wel 'user error' zijn geweest, maar toch.
 
In dat geval hebben ze een extra waterwissel gehad en is er nog geen man overboord :DD
 
Goedemiddag

Voor de Limburgers onder ons, hebben jullie de zwembandjes nodig gehad?
Nee hoor, gelukkig zitten we hier in Schinveld op zandgrond😊er is veel gevallen. Maar zakt gelukkig zo weer weg.
 
Een goede donderdagavond allemaal.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan