In Schinveld natuurlijk!😊En waar kunnen we die komen proeven ? 😍😍
In Schinveld natuurlijk!😊En waar kunnen we die komen proeven ? 😍😍
jee dat is ver weg en stuur je ook op misschien?In Schinveld natuurlijk!😊
Dat is inderdaad een flink eind fietsen🤣BasAvond binnenkomers.
jee dat is ver weg en stuur je ook op misschien?
Naast Brunssum ben ik wel eens geweest in ver verleden 👌🏼In Schinveld natuurlijk!😊
Precies! Daar is het in het gezellige Limburg.Naast Brunssum ben ik wel eens geweest in ver verleden 👌🏼
Dat wordt gewaardeerd!Goedemorgen Marcel. Je ziet dat we veel fijnproevers aan boord hebben he😉
Spijker je aquarium maar goed vast, met deze windsnelheden waaien je vissen zo uit de bakMogguh. Natte bedoening hier buiten en volgens Weather Pro is er hier een orkaan zo te zien aan de windsnelheid …
Bekijk bijlage 380809
Mooi om naar te kijken, zou ik dan ook doen. Niet opeten! 🙂🙂Zo hier 2 flinke schalen erwtensoep met verse worst op dus ik wens jullie knallend een fijne avond toe
Inderdaad, dat zie ik ook wel eens. Het is zoiets als de lekkerste krentenbollen. In krant A lees je waar ze te krijgen zijn en in krant B wordt je verteld dat deze bollen niet aan te raden zijn. Misschien dat smaken toch verschillen?Zag vanavond dat de lekkerste Vlaaien uit Herten komen. Beetje te ver weg van Overijssel.
Heb wel eens echte vlaai gehad in Haelen toen ik daar bij kennissen op bezoek was vele jaren terug,
Dan verbleeken de vlaaien van de hema of Limburgia winkels wel.
Middag John.Middag Albert.
Nauwkeurig zijn die strips voor mijn gevoel zeker niet. Maar op t moment dat ik nitriet meet met t stripje weet ik al dat ik water moet gaan verversen. Dat gaat sneller dan een druppeltestje. Gaat mij er dan meer om of er nitriet in het water zit en niet hoeveelIk las het topic net en er wordt ook gedoeld op de nitriet en nitraat en dat daar strips voldoende voor zouden zijn.
Middag JW.
Ik heb wel eens vals positief (NO2) gehad, zal wel 'user error' zijn geweest, maar toch.Ik gebruik strips eigenlijk alleen maar als ik snel een grove indicatie wil, bijv of er ergens nitriet in de bak zit. Als ik de waterwaarden wil meten gebruik ik altijd druppeltesten 🤔
Nee hoor, gelukkig zitten we hier in Schinveld op zandgrond😊er is veel gevallen. Maar zakt gelukkig zo weer weg.Goedemiddag
Voor de Limburgers onder ons, hebben jullie de zwembandjes nodig gehad?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.