Mogguh John.
Ik zie dat er 50mm is gevallen de afgelopen drie dagen.Goedemiddag
Voor de Limburgers onder ons, hebben jullie de zwembandjes nodig gehad?
Denk dat het ook meer situatie afhankelijk is.Middag John.
Ik snap het niet meer, jij wel? Ene keer worden teststrips afgeraden en koffers aangeprezen en nu in een topic maakt het ineens niets meer uit.. 🙄
Bij mijn weten zijn er geen strips die NH3/4 meten?Ammonia en Nitriet moeten eigenlijk altijd 0 zijn. Dus ff snel een strip erin.
Deze is daar wel fijn voorGoedemiddag
Bij mijn weten zijn er geen strips die NH3/4 meten?
Ja, leuk zo’n ding in je bak hangen…Deze is daar wel fijn voor
Ideaal als je vissen in quarantaine doet. Bij een ingedraaid aquarium test ik die waardes zelden tot nooit maar blijkbaar sommige dus wel.Ja, leuk zo’n ding in je bak hangen…
Koffietijd, onderhoud alweer klaar.
Ging er ook meer om om een alternatief te laten zien. Welke strip jij bedoeld voor nh/3 is mij een raadsel maar ben ook niet echt thuis in de strips.Ja, leuk zo’n ding in je bak hangen…
Koffietijd, onderhoud alweer klaar.
Ik had het niet over strips… maar blijkbaar zijn ze er toch.Ging er ook meer om om een alternatief te laten zien. Welke strip jij bedoeld voor nh/3 is mij een raadsel.
Ik ken deze, ooit in een bak gehad, maar fraai ziet het niet uit, tenzij je het ergens uit het zicht hangt. Maar in de praktijk ga je dan niet een paar keer per dag deze verklikker checken. IMHODeze is daar wel fijn voor
Bekijk bijlage 380844
Behalve dan als je twijfelt over de betrouwbaarheid van strips. Ik heb ze later ook nooit meer gebruikt omdat ik vooral nitraat en fosfaat wilde testen. Die laatste staat bij mijn weten niet op standaard strips. En de indicatie is heeft zo'n brede marge dat ik er weinig mee kon.Om een strip als indicatie te gebruiken om dan vervolgens zekerheid te krijgen met een druppeltest vind ik dan net weer beetje te omslachtig.
https://www.aquastorexl.nl/aquastor...qMkM8lTPnW1S86cP-aew45RBW0BS-XDhoCfXkQAvD_BwEGoedemiddag
Bij mijn weten zijn er geen strips die NH3/4 meten?
Tja dat het er niet uit ziet ….. gelukkig is het maar klein. Een thermostaat die in een aquarium zit is vaak vele malen lelijker maar daar hoor je de meeste dan weer niet over.ken deze, ooit in een bak gehad, maar fraai ziet het niet uit, tenzij je het ergens uit het zicht hangt. Maar in de praktijk ga je dan niet een paar keer per dag deze verklikker checken. IMHO
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.