Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedenavond allema..... Is er iemand? HALLOOOOOOOO... Nou ja, toch een fijne dag of een elk geval wat er nog van over is!
 
Avond. Wandelingetje gedaan en zojuist lekker warm gedoucht.
 
Avond allemaal:petjeaf:
Ik ben vanmiddag met mn vader naar De Maanvis in Nijmegen geweest. Blijft een mooie zaak met ontzettend veel vis:DD
Heb een groep van 15 purperkopbarbelen mee genomen (ter vervanging van de sumatranen die twee weken terug gesneuveld zijn).
 
Een thermostaat die in een aquarium zit is vaak vele malen lelijker maar daar hoor je de meeste dan weer niet over.
De meeste bakken kunnen niet zonder thermostaat maar kunnen deze verklikker prima missen. Ik snap dat dit in een quarantaine bak anders ligt maar daarmee zeg je het zelf al. Dat is geen showbak.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie zeker een rol voor deze verklikkers.
 
Nog paar uurtje
De meeste bakken kunnen niet zonder thermostaat maar kunnen deze verklikker prima missen. Ik snap dat dit in een quarantaine bak anders ligt maar daarmee zeg je het zelf al. Dat is geen showbak.

Begrijp me niet verkeerd, ik zie zeker een rol voor deze verklikkers.
nh3 meet je natuurlijk bijna nooit.
Dit meet je enkel in de opstart of je zal het gaan meten omdat je problemen hebt of denkt te hebben.
In een reeds draaiend aquarium meet ik het eigenlijk nooit.
Oftewel is deze verklikker dan gewoon tijdelijk en dat vind ik het niet zo belangrijk dat het misschien niet zo mooi is maar ga ik voor het welzijn van de dieren.
 
Moge Albert en hier net een paar spetters maar dat was alles.
 
Ik kende ze inderdaad niet. Ik zat te denken aan die 7(?) in 1 strips.
Bij die 7 in 1 strips is alleen nitriet wel handig.

GH en KH hoef je eigenlijk maar 1x te meten. Die enkeling die met osmose bezig is, doet het dan beter met druppels.
 
Goedemorgen.

Hier is het zonnig.
 
Goedemorgen , net gaan stemmen voor de gemeente/stad .
 
Moge binnenkomers en de zon schijnt hier.
 
De zon schijnt hier al de hele morgen en woensdag begint de lente terug met 22 °
 
Goedemorgen, na een paar flinke buien nu het zonnetje in de nek door de ramen heen.
 
Hier op de Veluwe is de lucht strakgrijs en regent het af en aan:regen:
 
Ja daar is weinig goeds in de buurt behalve de worst dan :DD

Middag allemaal.
is een mooie streek vind en zitten enkele mooie aquariumzaken daar ook . Tenzij ik het ruimer zie dat welk het grondgebied van Veluwe is
 
Eigenlijk had ik mij geprepareerd om jullie een fijne ochtend toe te wensen maar kijkend op de tijdsaanduiding rechtsonder mijn computer beeld heeft dit geen zin meer. Rest dus een goedemiddag en wat voorop lopend in de tijd een goedenavond als groet!
 
Goeiemiddag, even weer klaar met plakken en verfen.
 
Middag Albert en hier net een flinke bui.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan