benvo
Well-known member
Goedenavond allema..... Is er iemand? HALLOOOOOOOO... Nou ja, toch een fijne dag of een elk geval wat er nog van over is!
De meeste bakken kunnen niet zonder thermostaat maar kunnen deze verklikker prima missen. Ik snap dat dit in een quarantaine bak anders ligt maar daarmee zeg je het zelf al. Dat is geen showbak.Een thermostaat die in een aquarium zit is vaak vele malen lelijker maar daar hoor je de meeste dan weer niet over.
Ik kende ze inderdaad niet. Ik zat te denken aan die 7(?) in 1 strips.
nh3 meet je natuurlijk bijna nooit.De meeste bakken kunnen niet zonder thermostaat maar kunnen deze verklikker prima missen. Ik snap dat dit in een quarantaine bak anders ligt maar daarmee zeg je het zelf al. Dat is geen showbak.
Begrijp me niet verkeerd, ik zie zeker een rol voor deze verklikkers.
Mogge John. Nou, hier is vannacht/tot nu toe al 8mm gevallen. En zo te zien komt er nog wel wat meer.Moge Albert en hier net een paar spetters maar dat was alles.
Bij die 7 in 1 strips is alleen nitriet wel handig.Ik kende ze inderdaad niet. Ik zat te denken aan die 7(?) in 1 strips.
hier al hele morgen zon maar warm wordt het niet nu 10 °Hier op de Veluwe is de lucht strakgrijs en regent het af en aan
Ja daar is weinig goeds in de buurt behalve de worst danHier op de Veluwe is de lucht strakgrijs en regent het af en aan
is een mooie streek vind en zitten enkele mooie aquariumzaken daar ook . Tenzij ik het ruimer zie dat welk het grondgebied van Veluwe isJa daar is weinig goeds in de buurt behalve de worst dan
Middag allemaal.
Tja, en anderen hebben weer een vreemde smaak voor worstJa daar is weinig goeds in de buurt behalve de worst dan
Middag allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.