ik wil je ding niet in duigen schieten maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat ( Zo voelt het toch aan )Goedenavond
Nog ff en dan zit het weekend er al weer op, wat gaat de tijd snel
ik wil je ding niet in duigen schieten maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat ( Zo voelt het toch aan )Goedenavond
Nog ff en dan zit het weekend er al weer op, wat gaat de tijd snel
100% gelijk Stefan. De jaren lijken voorbij te vliegen.ik wil je ding niet in duigen schieten maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat ( Zo voelt het toch aan )
88?????Ben pas 33, maar ik vind de tijd al hard genoeg gaan
Slaap lekker, maar vergeet morgen niet om je leesbril te zoeken. Vandaag was je m duidelijk kwijt88?????
Slaap lekker allemaal voor straks.
Ja lekkere ben jij want hoe kan ik die vinden zonder brilSlaap lekker, maar vergeet morgen niet om je leesbril te zoeken. Vandaag was je m duidelijk kwijt
Ow das makkelijk, geef Jes straks ff een por en vraag haar waar je leesbril is. Maar let wel op dat je niet per ongeluk bij de buren in bed kruipt, dan heb je een hoop uit te leggenJa lekkere ben jij want hoe kan ik die vinden zonder bril
En? Heb je je leesbril al gevonden?Goedemorgen allemaal.
Ja hij lag onder de bankGoedemorgen
En? Heb je je leesbril al gevonden?
Dat linksaf slaan doe ik wel… maar eerst rechtsaf over de brug..Middag Albert. Morgenvroeg wel uitkijken dat je niet per abuis links afslaat want dan lig je alsnog in het water 😉
Haha, ja niet best en dat tegen een zwaar gehavend Duitsland. Nou ja prima uitslag zo zou ik zeggen en beide gaan toch wel verder.Avond, voetbal aan t kijken, man man wat een slechte pot van NL. Dat het nog 0-0 staat zeg.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.