Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

ik wil je ding niet in duigen schieten maar hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat ( Zo voelt het toch aan )
100% gelijk Stefan. De jaren lijken voorbij te vliegen.
 
Soms gaat niet alleen de tijd sneller maar voel je je ook veel sneller 10 jaar ouder :DD 😉

En nee Stefan ik voel me nog geen 80 hoor maar hooguit 75:pp
 
Goedemiddag dames. En heren ook een goedemiddag gewenst.
 
Het lijkt erop dat wij vandaag weer een droge dag mogen beleven. Dus over 2uurtjes lekker ‘droog’ op fietse langs t
Knaal op huus an.
 
Middag heren en hier af en toe een straaltje zon.
 
Middag, fietstocht weer overleefd zonder rechtsaf te slaan het water in, behalve bij de brug om naar de overkant te komen. En nu is t :koffie:
 
Middag Albert. Morgenvroeg wel uitkijken dat je niet per abuis links afslaat want dan lig je alsnog in het water :DD 😉
 
Goeienavond. Alle gasten zijn weer de deur uit en vandaag op mijn autistische buurjongetje gepast. Ben bekaf! Morgen even een relaxdagje hoor. 😊
 
Avond, voetbal aan t kijken, man man wat een slechte pot van NL. Dat het nog 0-0 staat zeg.
 
Avond, voetbal aan t kijken, man man wat een slechte pot van NL. Dat het nog 0-0 staat zeg.
Haha, ja niet best en dat tegen een zwaar gehavend Duitsland. Nou ja prima uitslag zo zou ik zeggen en beide gaan toch wel verder.

Moge allemaal.
 
Morgen allemaal.
Ik lees Iets over ouder worden. Als ik zie wat ik de laatste zie gebeuren in het verkeer dan zijn er een aantal deelnemers bij gekomen die steeds minder geven om anderen en hun leven.

Vlak voor een wegversmallijg nog een grote vrachtwagen inhalen.... :((
 
Goedemorgen :petjeaf:
Morgen kunnen we al weer zeggen dat het ovenmorgenavond weekend is:DD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan