Moge Corne.
Middag. Welke Chat…Nou ja mn ochtendgroet was ook in de chat te lezen![]()
Middag Albert en ik merk dat jou hersenen met dit weer ook minder goed werken dan bij wat hogere temperaturenMiddag. Welke Chat…
Welke hersenen bedoel je?Middag Albert en ik merk dat jou hersenen met dit weer ook minder goed werken dan bij wat hogere temperaturen😉
Aha, voordeel is dan wel dat je niet moe thuiskomt van het denken 😉Welke hersenen bedoel je?Ik werk op de auto piloot. Mn hersenen werken na half 5 weer
Zeker gezellig met zn allen in de chat… 🙄Ja erg rustig de laatste tijd.
Valt vanavond reuze mee maar vaak is het overdag er wel redelijk druk. Tja, ieder zn ding natuurlijk 😉Zeker gezellig met zn allen in de chat… 🙄
Moge Marcel en dat klopt en dat is al jaren geleden inderdaad maar ja toen was de chat er nog niet en destijds waren er nog meer oude leden zoals Ton en Seabait veel in het GMT actief. Veel oudere leden van destijds zien we niet meer. Thea was ook zo n lid bijvoorbeeld.Weet de tijd nog dat je na het werk 4 of meer pagina’s GMT bij moest lezen, sinds de morgen groet.
Dus je kunt het nu wel dood noemen.
Moge JW.Goedemorgen![]()
Moguh JohnMoge JW.
Nou snap ik het want ja toen dook ik ook ongeveer in bedMoguh John
Ik was gisteren zo moe van het zagen dat ik om negen uur al op bed lag. Daardoor was het al wel wat rustiger hier![]()
Mag ik jouw kijker ff lenen dan, mijne komt lang zo ver nietMiddag JW en kijk maar eens achter de wolken dan![]()
Tuurlijk en kom hem maar even halen hoor.Mag ik jouw kijker ff lenen dan, mijne komt lang zo ver niet![]()
Die van jou gaan gewoon in tijdelijke rustpauze , bij John hebben ze bij de geboorte nooit de activatiecode gevonden ........ 😀 😀 😀Welke hersenen bedoel je?Ik werk op de auto piloot. Mn hersenen werken na half 5 weer
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.