Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff naar de elektronicawinkel geweest en een klein vrieskastje gekocht. Als extra erbij in de keuken. Niet ALLEEN voor friet en snacks hoor John.

Hee, wie hebben we daar. Lang nie gezien hier

Mogguh vroege, of late, mensen. Vrijdag alweer. Ik mag even werken tot half 12, want om half 1 wordt ik in ziekenhuis verwacht voor de jaarlijkse controle van mn icd. En daarna maar ff met de Lido bezig.

Goedemorgen iedereen , van mij wordt er verwacht dat ik werk ( lees = aanwezig ) tot 17 uur .

Moge heren en succes straks Albert.

Goedemorgen.

Straks naar de kapper en vanmiddag naar de tandarts. Daartussen nog maar wat leuks gaan doen.

Goedemorgen :petjeaf:
Nog ff volhouden allemaal, het is bijna weekend:DD

Middag vanuit een zonnig Grunn.

Bijna middag. Weekend! Lunch gehad en zo eens kijken of ze een vat kunnen vinden in mn arm voor wat bloedafname.
En even langs

Middag Albert en succes bij de vampieren.

Middag, bezoek alweer achter de rug bij de vampier, ook de rest achter elkaar klaar. Binnen uurtje weer buiten. En zojuist de Lido al ververst en gepoetst. Dus nu in de relaxstand bij een zomerse temperatuur. Dat wordt buiten koffiedrinken denk ik.
IMG_3072.jpeg

Middag Albert en hier komen we niet verder dan 19 graden.

Mooie omgeving albert.

Flinke woningen Albert en dan heb jij zeker ook zo n half landhuis 😉

Avond allemaal.

Nogmaals Avond Stefan. Tja in de chat was de eerste keer he 😉

Avond Thea en Thea, ehhh Bert en Thea natuurlijk 😉

Thea lang geleden alles goed met jou ?

Avond jongelui. Heerlijk gegeten, nu lekker uitbuiken. En straks bij de thee verse, eigen gebakken, appeltaart met een toef slagroom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan