Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nu vertrekken naar basket in oostende
 
Thee tijd met jummie
3cf9d891-1b2f-4b77-b73e-f7693f6ccca4.jpeg
 
Vochtige ochtend hier maar koud is het niet.
 
Beetje troubles met Ziggo hier. Gister was er ergens een storing in de buurt. En ik zag om 12u een monteur bij een straatkast bezig. Sinds die tijd hebben wij hier hikjes in de verbinding, gister gemeld en ik werd teruggebeld door de klantenservice. Die hadden een test gedaan op afstand en er is een netwerkprobleem ontdekt. Dinsdag komt de monteur (gratis) op bezoek om het probleem op te sporen.
 
Vervelend Albert en dan zien we je dinsdag wel weer 😉
 
Goedemorgen op deze grijze, natte en gure zaterdagochtend :petjeaf:
 
Moge binnenkomers en hier een klein beetje miezerregen maar dat stelt niks voor.
 
John volgende week speelt Basket Oostende tegen Groningen en thema is halloween . Weet jij hier iets meer van ?? Kom jij mee met de spelers van Grunn ??? 😀 😀
 
John volgende week sppelt Basket Oostende tegen Groningen en thema is halloween . Weet jij hier iets meer van ?? Kom jij mee met de spelers van Grunn ??? 😀 😀
Ja met een doos eierballen als promotie natuurlijk :DD :DD
 
Moi, de oud papier container gevuld bij de sporthal met een paar dozen vol uit de schuur. Ramen van terrarium gereinigd. En nu bijna :koffie: dacht ik maar.
 
Moi, de oud papier container gevuld bij de sporthal met een paar dozen vol uit de schuur. Ramen van terrarium gereinigd. En nu bijna :koffie: dacht ik maar.
ik heb dat eerste overgeslagen en ben gewoon direct aan de koffie begonnen 😀
 
ik heb dat eerste overgeslagen en ben gewoon direct aan de koffie begonnen 😀
Mogge Stefan, tja dat mag allemaal hoor. Koffie op, en de machine maar even gereinigd voor de volgende ronde en de visite vanmiddag.
 
Moge Lissa en lang niet gezien.
 
Klopt! Druk met andere dingen en de aquarium hobby op een laag pitje gezet. Nu weer meer zin om het op te pakken 😊. Hoe is het hier?
Zn gangetje denk ik hoor en soms gaat iets anders voor.

Moge Lex en hans.
 
Morning, effe een uurtje met de andere hobby bezig geweest. Uurtje is lang genoeg met dat gefriemel met schroefjes van een paar mm groot die je met ene pincetje op moet pakken.
 
Mijn groet blijft goedemorgen! Hoezo blijft? Mijn gedachten zijn namelijk bij die lummels van Microsoft die Windows 10 volgend jaar afsluiten van verdere ondersteuning. Wij dienen volgens Microsoft een nieuwe computer aan te schaffen die geschikt is om Windows 11 in te installeren. En dit terwijl Windows 12 al in ontwikkeling is.... Weten jullie nog dat destijds de kreet bij Windows 10 was dat dit het laatste Windows vervolgnummer zou zijn? Deze belofte wordt dus volgens jaar verbroken. Nu zijn er al slimmeriken die ontdekt hebben dat een Windows 11 installatie op een oudere computer nu nog mogelijk is door wijziging van onder meer registratie sleutels en TPM maar Microsoft heeft al waarschuwingen doen uitgaan dat men dit zal gaan bokkeren. Maar desondanks; mijn groet blijft dus goedemorgen!
 
Moge Ben en maak je niet druk om Windows want wij communiceren hier nog via de tam tam :DD

Middag allemaal.
 
Goeiemorgen Helndernse meneer.
 
Middag, boodschappen gedaan en net bolletje met kip kerrie gegeten.
 
Middag Thea. Zit ik net van de week hier te vertellen dat we een nieuwe rookmelder op de gang hebben en nu begint dit kreng net ook als een gek te gillen. Ik pak de trap en ja toen ik die had was dat kreng weer stil.
Nog 1x en ik trek hem van het plafond:madd::madd:
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan