Gooi jij even een balletje op? 🙄 🙄Nu vertrekken naar basket in oostende
Dag Stefan, gaat redelijk hier.Thea lang geleden alles goed met jou ?
Stefan is de mascotte aldaarGooi jij even een balletje op? 🙄 🙄
Nee, zeker niet koud, dat was op bed al te merken. Beetje motregen hier volgens mij.Vochtige ochtend hier maar koud is het niet.
O je denkt dat je me kwijt bent? Nee hoor. Ik blijf je plagen.Vervelend Albert en dan zien we je dinsdag wel weer 😉
Ja met een doos eierballen als promotie natuurlijkJohn volgende week sppelt Basket Oostende tegen Groningen en thema is halloween . Weet jij hier iets meer van ?? Kom jij mee met de spelers van Grunn ??? 😀 😀
ik heb dat eerste overgeslagen en ben gewoon direct aan de koffie begonnen 😀Moi, de oud papier container gevuld bij de sporthal met een paar dozen vol uit de schuur. Ramen van terrarium gereinigd. En nu bijna dacht ik maar.
Mogge Stefan, tja dat mag allemaal hoor. Koffie op, en de machine maar even gereinigd voor de volgende ronde en de visite vanmiddag.ik heb dat eerste overgeslagen en ben gewoon direct aan de koffie begonnen 😀
Klopt! Druk met andere dingen en de aquarium hobby op een laag pitje gezet. Nu weer meer zin om het op te pakken 😊. Hoe is het hier?Moge Lissa en lang niet gezien.
Zn gangetje denk ik hoor en soms gaat iets anders voor.Klopt! Druk met andere dingen en de aquarium hobby op een laag pitje gezet. Nu weer meer zin om het op te pakken 😊. Hoe is het hier?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.