Cornelius
Well-known member
moghu
Die basketballers zijn ook mietjes want die gaan niet op 2 wielen plat door de bochtRest van de middag straks vertrekken om met de fanbus naar de basket te gaan . dubbele speeldag dit weekend vrijdag - zondag en dinsdag champion league europees iets anders dan de voetbalmietjes 😀
Die gaar soms plat op hun bek... Euhh, oeps, plat op hun mond!🙂😉Die basketballers zijn ook mietjes want die gaan niet op 2 wielen plat door de bocht
Zoiets ja 🦋🐒Middag Thea dus je bent bij de buren op bezoek geweest 😉
Middag Ben.
Ik denk dat mn broer je bezoek zal hebben gewaardeerd 😉.Zoiets ja 🦋🐒
Sorry, maar dat is mn achterneefHeb idd meneer olifant gezien
Het jaar is nog niet om 😉Middag, doelpunt van t jaar van Heraclied Mario Engels
Ze brengen een vorm van entertainment . Anderen kunnen een film leuk vinden of optreden van een zager of groep , toneelstuk enz. Je kan idd zelf sporten maar je zal zelf bv nooit het niveau of de sierlijkheid van die topsporters halen . Maar er moet voor ieder wat wls zijn ik ben zeker dat jij iets anders in de entertainment wereld leuk vind .Sporten slagen er nooit in mijn humeur te beïnvloeden. Daar zijn weer andere zaken, die er ook zijn hoor, voor nodig. Bovendien vind ik dat sporten is meer iets wat je moet doen. Kijken doe ik dan weer graag naar andere dingen. Gelukkig verschillen wij allemaal met elkaar. Maar op een gebied is het goed om het eens te zijn: Een gemeende groet! Daarom; een fijne zondag allemaal!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.