Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Thea. Zit ik net van de week hier te vertellen dat we een nieuwe rookmelder op de gang hebben en nu begint dit kreng net ook als een gek te gillen. Ik pak de trap en ja toen ik die had was dat kreng weer stil.
Nog 1x en ik trek hem van het plafond:madd::madd:
Je was niet toevallig met de frituurpan bezig :DD

Trieste dag met hele lichte regen hier.

Met 15 graden ook niet bijster warm.

Heb volgens mij het probleem met de modemverbinding zelf maar verholpen door alles een 5minuten vd stroom te halen en een harde reset te geven. Tv signaal is ook weer normaal net als internet. Dus dat wordt gewoon voetbal en f1 kijken vandaag.

Haha, ja dat kan ook en dat heb ik ook weleens gedaan en liet ik hem wat korter van het stroom. Nou ja als het maar weer werkt.

Middag Thea. Zit ik net van de week hier te vertellen dat we een nieuwe rookmelder op de gang hebben en nu begint dit kreng net ook als een gek te gillen. Ik pak de trap en ja toen ik die had was dat kreng weer stil.
Nog 1x en ik trek hem van het plafond:madd::madd:
Het beste is; geef het ding z'n zin. Het is een rookmelder dus hij wil rook melden. Zorg je toch daarvoor? :engel:

Goedemiddag allemaal, euhh... Windows 10, nou daar gaan ze... Oh dat heb ik al verteld is het niet? Kan mij toch zo kwaad maken wanneer ze mij tot iets willen dwingen... 😡:madd::stom:

Heb volgens mij het probleem met de modemverbinding zelf maar verholpen door alles een 5minuten vd stroom te halen en een harde reset te geven. Tv signaal is ook weer normaal net als internet. Dus dat wordt gewoon voetbal en f1 kijken vandaag.
Ziggo verliest nogal klanten aan de glasvezel providers. Maar gelukkig voor de aandeelhouders hebben ze de omzet op peil gehouden door prijsverhogingen... Nieuwe klantenkrijgen bij Ziggo flinke kortingen, die wel dus. Wij niet dus ik begin me steeds vaker achter mijn oren te krabbelen of ik niet eens moet overstappen? Ook al omdat onze internet snelheden niet overhouden én in de week einden nogal eens haperen. Goed merkbaar bij een stagnerend Netflix. De monteur is al een paar keer geweest en verteld dat het komt omdat wij als een van de laatsten, in de kast op het eind van de straat, zijn aangesloten. Maar we vallen nog nét in de aangegeven bandbreedte... Ja, op maandagmorgen nog wel maar op zaterdag avond is alles toch anders.

Ziggo verliest nogal klanten aan de glasvezel providers. Maar gelukkig voor de aandeelhouders hebben ze de omzet op peil gehouden door prijsverhogingen... Nieuwe klantenkrijgen bij Ziggo flinke kortingen, die wel dus. Wij niet dus ik begin me steeds vaker achter mijn oren te krabbelen of ik niet eens moet overstappen? Ook al omdat onze internet snelheden niet overhouden én in de week einden nogal eens haperen. Goed merkbaar bij een stagnerend Netflix. De monteur is al een paar keer geweest en verteld dat het komt omdat wij als een van de laatsten, in de kast op het eind van de straat, zijn aangesloten. Maar we vallen nog nét in de aangegeven bandbreedte... Ja, op maandagmorgen nog wel maar op zaterdag avond is alles toch anders.
Nou dan moet je net zo brutaal als mn vader zijn want die belt ze op en zegt je bent me te duur en het is hem al een paar keer gelukt om er 5 of 10 euro af te krijgen. Paar weken geleden ook weer en dan denk ik tja echt een oude kruidenier.

Het beste is; geef het ding z'n zin. Het is een rookmelder dus hij wil rook melden. Zorg je toch daarvoor? :engel:
Iets met een frituurpan eronder zetten? Nou als je denkt dat dit helpt dan is het de overweging waard :DD

Goedemiddag.

Deze ochtend weer een hele mooie wandeling gemaakt. Ongeveer dezelfde als vorige week. Alleen in omgekeerde richting en iets langer gemaakt. Zodat de begin en eind niet via dezelfde weg gaan.
Blijkbaar is er vannacht weer genoeg regen gevallen, want er stroomde aardig wat water naar beneden via de holle wegen.

Vanmiddag de crockpot maar eens tevoorschijn gehaald. En alle ingrediënten voor een hachee erin gekiept. Ben benieuwd vanavond.

Middag marcel dus dat wordt stinken onder de dekens :DD :DD 😉

rookworst is hier niet zo gekend hoor John , maar bedoelde gewoon de rookmelder in de frituurpan tot dezeophoud te krijsen .

rookworst is hier niet zo gekend hoor John , maar bedoelde gewoon de rookmelder in de frituurpan tot dezeophoud te krijsen .
Ach onder mn hakken werkt net zo goed en dan hoef ik geen vet heet te stoken.

Nee, die gaan in de oven maar ja daar kan de rookmelder ook in natuurlijk.

Pasop die krengen redden levens maar als die voor niks afgaat midden in de nacht denk je daar op dat moment net iets anders over .

Ja klopt en gelukkig was het hier in de middag.

Max wint de sprint, en PSV de pot tegen AZ, mijn avond is weer geslaagd.

en loopt extra punt uit tegenover Norris .

Wachten tot de ega terug is, die is even een paar uurtjes werken op therapeutische basis na alle ellende vd afgelopen weken die er nogal inhakken.

Zo dat was daarnet een hele mooie MotoGP race met Martin op de tweede plek en die loopt al met al weer lekker 10 pnt uit dus ja mooi begin van de zondag.
Nu tijd voor de koffie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan