Moge heren.
Daar heb jij weer gelijk in, overmorgen kan ik weer opgelucht ademhalen als ik weet dat het overmorgenvond weekend isMoge JW en het is zo weer vrijdag hoor 😉
En dan ben je vast blij met de wetenschap dat je maar 2 nachtjes hoeft te slapen voordat je weer aan de bak mag op maandagovermorgen kan ik weer opgelucht ademhalen als ik weet dat het overmorgenvond weekend is
Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgenEn dan ben je vast blij met de wetenschap dat je maar 2 nachtjes hoeft te slapen voordat je weer aan de bak mag op maandag
Ja echt wel maar dan blijf ik bezig dus jij bent een van de weinigen die van dat voorrecht mag profiteren 😉Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgen
Dat werkt bij een ochtend mens alleen in de morgen. De rest van de dag geraken ze vermoeid van het niks doen en zijn hun motivatie adviezen nutteloos...🙂🙂😉Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgen
In dat geval is een demotivatiecoach een goede optieDat werkt bij een ochtend mens alleen in de morgen. De rest van de dag geraken ze vermoeid van het niks doen en zijn hun motivatie adviezen nutteloos...🙂🙂😉
Oei, uhhh ik geloof dat de postbode iets langer moet wachten op sinterklaas.Avond allemaal
De week is zn kop kwijt, want eerste werkdag zit er weer op🥳
Sinterklaas en langer wachten in 1 zin. Nu ben ik nieuwsgierig naar de uitleg, verklaar u naderOei, uhhh ik geloof dat de postbode iets langer moet wachten op sinterklaas.
Eerste werkdag van de postbode is........Sinterklaas en langer wachten in 1 zin. Nu ben ik nieuwsgierig naar de uitleg, verklaar u nader
John , jij mag 2 facturen opsturen naar Jan-Willem , voor de ochtend raad en de raad die je na de ochtend geeft .In dat geval is een demotivatiecoach een goede optie
Ik spaar ze een hele maand op dus hij kan zn borst wel natmakenGoedeavond iedereen
John , jij mag 2 facturen opsturen naar Jan-Willem , voor de ochtend raad en de raad die je na de ochtend geeft .
Krijg je in elk geval geen koude handen Albert😉Ff op mn handen zitten….
Alvast opwarmen voor in bed… 🙄Krijg je in elk geval geen koude handen Albert😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.