Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

overmorgen kan ik weer opgelucht ademhalen als ik weet dat het overmorgenvond weekend is
En dan ben je vast blij met de wetenschap dat je maar 2 nachtjes hoeft te slapen voordat je weer aan de bak mag op maandag :pp
 
En dan ben je vast blij met de wetenschap dat je maar 2 nachtjes hoeft te slapen voordat je weer aan de bak mag op maandag :pp
Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgen :pp
 
Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgen :pp
Ja echt wel maar dan blijf ik bezig dus jij bent een van de weinigen die van dat voorrecht mag profiteren 😉
 
Heb je ooit overwogen om een motivatiecoach te worden? Je weet de mensen altijd moed in te spreken met je positiviteit op de vroege morgen :pp
Dat werkt bij een ochtend mens alleen in de morgen. De rest van de dag geraken ze vermoeid van het niks doen en zijn hun motivatie adviezen nutteloos...🙂🙂😉
 
GOEDEMORGEN NIET AANWEZIGEN!!!! Even wat harder roepen zo dat ook zij mijn ochtend groet meekrijgen. Voor de wel aanwezigen: Hallo een fijne dag allemaal....
 
Dat werkt bij een ochtend mens alleen in de morgen. De rest van de dag geraken ze vermoeid van het niks doen en zijn hun motivatie adviezen nutteloos...🙂🙂😉
In dat geval is een demotivatiecoach een goede optie :DD
 
Ja ik mag alvast middag allemaal zeggen.
 
Nou grijs en kil dagje zo hoor.
 
Avond allemaal :petjeaf:
De week is zn kop kwijt, want eerste werkdag zit er weer op🥳
 
Ff op mn handen zitten….
 
Goedeavond iedereen


John , jij mag 2 facturen opsturen naar Jan-Willem , voor de ochtend raad en de raad die je na de ochtend geeft .
Ik spaar ze een hele maand op dus hij kan zn borst wel natmaken :DD :DD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan