Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag, t is weer gebeurd voor vandaag. Weer lekker thuis. Zojuist pakketje aangenomen van DPD. Ik had een paar HN planten besteld. Zien er goed uit. Zal ze later vanmiddag eens in de Lido plaatsen. En met PostNl een bestellinkje van aquariumbemesting. Weer 2 webwinkels deels gesponsord.
 
Middag Albert en waar had je deze besteld als ik vragen mag?
 
Middag Albert en waar had je deze besteld als ik vragen mag?
Dat mag je vragen. Aquarium-planten.com. 2 mooie planten, goed geworteld en lengte ca 30cm.

Even bezoekje gebracht bij een voormalige werkgever. Ff bijkletsen en bakkie doen.
 
Hier lekker aan het uitbuiken van de boerenkool met veganmeuk 😋 Heeft iemand nog een potje fut of moed over voor de afwas zometeen?:DD
 
Jan -Willem dat klein cirkeltje onder de ring daar mag je maar 3 sec in staan dus ze verwachten wel dat je af en toe een stap voorwaarts en achterwaarts zet .
 
Goedemorgen :petjeaf:
Wat gaat de tijd snel zeg, zo was het maandag en zo is het woensdag. Gelukkig is het overmorgenavond al weer weekend:DD
 
Doe jij daar ook je voordeel mee dan ? Je moet de bal wel zien voor je kunt schieten. Vrij naar JC) :engel:
Volgens mij heeft JW die instelling juist van mij afgekeken dus ik hoef daar niks mee te doen lijkt me zo toe :DD :pp
 
Goedemorgen aan de koffie hier triest weer buiten mistig kan de dijk niet eens zien.
 
Moge Jaap en de zon komt er hier nu een beetje door na de mist.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan