Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Thea. Ik stond naar je te zwaaien in de tuin maar ik denk dat je me niet ziet door de mist :DD
 
Probeer het zometeen nog een keer want hier is de zon tevoorschijn gekomen.
Balen man want hier stond daarnet een hoogwerkertje ivm nieuwe lantaarnpalen maar ja die is net weg dus op het moment kom ik niet hoog genoeg om me te zien.
We hebben nu buitenlampen met led gekregen van de goedgeefse gemeente.
 
Smiddags. Paar broodjes erin gewerkt en zo nog ff een kleine 2uur aan de slag. En dan lekker op fiets in een stralend zonnetje naar huis.
 
Gelukkig is het vandaag een droge dag. Daar ben ik blij om want om want er zijn eigenlijk maar weinig momenten dat er nattigheid nodig is. 😉 De voortdurende regenbuien de laatste tijd hebben er zelfs zorg voor gedragen dat er condens in mijn koplamp zat. Nou ja, niet in mijn koplamp maar in Das Auto. Om het merk verder niet te noemen. Dus heb ik de kopamp vanmorgen maar eens uit de auto gehaald een eens lekker uitgedroogd. Hopelijk helpt dit voor langere duur. Mijn groet is er veel directer: Goedemiddag allemaal.
 
Middag, :koffie: En zo ff naar de winkel voor wat boodschappen om een paar dagen eten in huis te hebben. De ega met griep oid op de bank/in bed. Dus mag ik ff opdraven. 🤣
 
Hier in de tuin bezig geweest, oa heg voor het huis gesnoeid. Groencontainer zit alweer vol.
 
Middag Ben en Albert.

Hier in de tuin bezig geweest, oa heg voor het huis gesnoeid. Groencontainer zit alweer vol.
Ik heb ook nog wel wat om te snoeien voor je in de tuin :DD
Je hoeft dan je eigen kliko niet mee te nemen want die hebben we hier ook al.
 
Gelukkig is het vandaag een droge dag. Daar ben ik blij om want om want er zijn eigenlijk maar weinig momenten dat er nattigheid nodig is. 😉 De voortdurende regenbuien de laatste tijd hebben er zelfs zorg voor gedragen dat er condens in mijn koplamp zat. Nou ja, niet in mijn koplamp maar in Das Auto. Om het merk verder niet te noemen. Dus heb ik de kopamp vanmorgen maar eens uit de auto gehaald een eens lekker uitgedroogd. Hopelijk helpt dit voor langere duur. Mijn groet is er veel directer: Goedemiddag allemaal.
Ben bang dat dat voor korte duur is en je een probleem met de koplamp hebt, hoop t niet voor je maar een nieuwe is best duur zeker voor het merk wat ik denk dat je hebt.....

Goede middag trouwens, klaar van werk nu etenstijd !:chef:🙂
 
Middag Lex. Tja voor een goedenavond is het een beetje vroeg 😉
 
Dan is het nu tijd voor de avondgroet, dus goedenavond allemaal.
 
Nou mooi werk van Ajax al spelen ze niet tegen een topclub natuurlijk maar goed wel de 3 punten.
 
Nou mooi werk van Ajax al spelen ze niet tegen een topclub natuurlijk maar goed wel de 3 punten.
Gewoon een waardeloze pot. Slecht voetbal van Ajax. Met 11 tegen 10. En pas na de goedkope penalty gaan ze voetballen. K heb hem dr afgezet. Straks wel ff Twente kijken.
 
Gewoon een waardeloze pot. Slecht voetbal van Ajax. Met 11 tegen 10. En pas na de goedkope penalty gaan ze voetballen. K heb hem dr afgezet. Straks wel ff Twente kijken.
Nu tegen 9 man :DD :DD
 
Moge JW en bedoel je nou bijna weer maandag? :pp
Ik zou zeggen geniet van je weekend want je zal wel moe zijn van het zagen:DD
Moguh john, je hebt echt je roeping als demotivatiecoach gemist :pp
Ik ga zeker van mn weekend genieten, vooral van dat extra uurtje slaap:DD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan