Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ben bang dat dat voor korte duur is en je een probleem met de koplamp hebt, hoop t niet voor je maar een nieuwe is best duur zeker voor het merk wat ik denk dat je hebt.....

Goede middag trouwens, klaar van werk nu etenstijd !:chef:🙂
Dat zou kunnen indien er sprake is van lekkage, wat ik overigens niet heb gevonden. Wanneer het een blijvend condens probleem blijkt te zijn voldoen een klein gaat achterin de lamp met een ontluchting slangetje. De lamp van onze auto is met twee schroefjes uit de auto te halen dus het is geen groot probleem. Ook goedmiddag trouwens!
 
De dag is net als ik zonnig. Moge ook uw dag omzoomt worden met bloemrijke gedachtes en een blij gemoed! Goedemiddag allemaal!
 
Middag heren en ik snap niet welke zon jullie bedoelen want hier is het grijs en kil.
 
Middag heren en ik snap niet welke zon jullie bedoelen want hier is het grijs en kil.
de zon die het hier bijna 19 graden maakt? Heerlijk weer vanmiddag.
IMG_3074.jpeg
 
Hier net 15 graden maar het is te doen en droog.
 
:koffie: En om kwart over 4 naar ziekenhuis naar de cardioloog voor de uitslagen van de onderzoeken van vorige week.
 
Goedemiddag

Van de week een orchidee gekocht die 1,2 meter groot is. Wat een hobby al niet kan doen met mensen 🌼
 
Middag Nicole en dat is een flinke plant zeg. Ik ken ze alleen die niet hoger zijn dan 50cm.
 
Zo. Cardioloogbezoekje weer gehad, nog geen 5 minuten binnen geweest. Alleen maar goed uiteraard. Hoe langer het duurt hoe ernstiger de gesprekken. Wel in december de halfjaarlijkse controle van het apparaatje.
 
Avond Albert en hier alleen grijze lucht gezien vandaag. Ja even aan het begin van de middag wat zon maar dat was niet overdadig.
 
Ik ken geen Vanda :DD :DD
Misschien wel Wanda? 😉




Dat vraagt om een foto…
Foto's beetje lastig maken door het formaat en de Vanda's die ik heb hangen nog niet goed. Morgen even mee aan de gang.


In de kas bij de vorige eigenaar:
IMG_6628.jpg



Na het uitpakken (hij kwam per post) moest ik hem even ergens kwijt. Bij mij op zijn tijdelijke plekje. Hij moet hangen, Vanda's groeien doorgaans zonder pot dus de wortels hangen vrij zoals je op de vorige foto kunt zien, dat maakt ze soms onhandelbaar. @jessicapilon , laatst maakte je de opmerking dat je niet wist dat orchideeën zo vaak water mogen/moeten hebben. Ik dompel de wortels zelfs af en toe gedurende de hele nacht. In de zomer krijgen bij mij deze planten dagelijks water. Het hangt heel erg af van de soort.
IMG_6648.jpg




Het blad van deze Vanda.
IMG_6627.jpg




Ik heb nu 2 van deze beesten. Overwinteren binnen. Je moet er wat voor over hebben :DD
IMG_6649.jpg





Staat nu niet in bloei maar zo zou deze moeten bloeien.
Komen grote trossen op met erg grote bloemen. Ik denk al gauw een cm of 6, mogelijk groter.
Schermafbeelding 2024-10-25 182619.png
 
Echt een joekel van een Vanda.
 
Goede avond allen.Komend week-end de klok weer terug maar bij ons niet,,zou niet weten waar ik de klok ooit gekocht hebt😆😆
 
Denk dat ik op jacht moet naar T8 lampen.
 
Goedemorgen vroege vogel.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan