Middag allemaal.
Dat zou kunnen indien er sprake is van lekkage, wat ik overigens niet heb gevonden. Wanneer het een blijvend condens probleem blijkt te zijn voldoen een klein gaat achterin de lamp met een ontluchting slangetje. De lamp van onze auto is met twee schroefjes uit de auto te halen dus het is geen groot probleem. Ook goedmiddag trouwens!Ben bang dat dat voor korte duur is en je een probleem met de koplamp hebt, hoop t niet voor je maar een nieuwe is best duur zeker voor het merk wat ik denk dat je hebt.....
Goede middag trouwens, klaar van werk nu etenstijd !🙂
de zon die het hier bijna 19 graden maakt? Heerlijk weer vanmiddag.Middag heren en ik snap niet welke zon jullie bedoelen want hier is het grijs en kil.
Ik zal als die zijn definitieve plekje krijgt een foto maken. Het is weer een Vanda.Middag Nicole en dat is een flinke plant zeg. Ik ken ze alleen die niet hoger zijn dan 50cm.
Dat vraagt om een foto…Goedemiddag
Van de week een orchidee gekocht die 1,2 meter groot is. Wat een hobby al niet kan doen met mensen 🌼
Misschien wel Wanda? 😉Ik ken geen Vanda
Foto's beetje lastig maken door het formaat en de Vanda's die ik heb hangen nog niet goed. Morgen even mee aan de gang.Dat vraagt om een foto…
Een soort raamjaloezie maar dan anders
Succes, niet te hard schieten want dan zijn ze stuk.Denk dat ik op jacht moet naar T8 lampen.
Hier schijnt de zon nog JW. O verhip dat is de lantaarnpaal voor de deur .Goeinoamd leu
Het weekend is hier mistig begonnen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.