Ja, de piano is er tegenaan geschroeft.. hahaha.Netjes gedaan Albert. Staat die divider geklemd om hem op zijn plaats te houden?
Wij bedoelen de dichtsbijzijnde ster. Die wij dus "Zon" gedoopt hebben. Die grijsheid en kilheid wordt dichter bij de aarde veroorzaakt waarbij elk desbetreffend aarddeel een variabel deel toegediend krijgt. Het kan dus voorkomen dat je minder ziet van de altijd aanwezige Zon. Gatver... dat ik altijd die onzin uit moet leggen aan sommige mensen...🙄😉Middag heren en ik snap niet welke zon jullie bedoelen want hier is het grijs en kil.
Tja ik ben blond BenGatver... dat ik altijd die onzin uit moet leggen aan sommige mensen.
Ja, en de wintertijd ook weer dit weekend…🙁 🙄 zal de discussie ook wel weer losbarsten, maar eind mrt 25 gaat de klok gewoon weer een uur vooruit…gelukkig.
Past goed bij de temp die we mogen verwachten.Ja, en de wintertijd ook weer dit weekend…🙁 🙄 zal de discussie ook wel weer losbarsten, maar eind mrt 25 gaat de klok gewoon weer een uur vooruit…gelukkig.
Ja die details hou ik wel prive BenOh, waar nog?🙄🙂😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.