Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Albert en Nicole. Zo net de MoroGP gezien en dan dadelijk de bak maar even verversen denk ik.
 
Mogge John, en overig aanwezig volk.

Ontbijtje met een paar koppen thee, en een dagelijks pilletje. En we kunnen dr tegenaan.
Beetje hobbyen in huis en tuin en omstreken. T is mistig, o nee dat is het vocht op de buitenkant van de ramen. 🤣
 
Hier wel mistig Albert en de Fusion is weer bijna gevuld dus dan even weer de MotoGP sprintrace straks zien.
 
Goedemorgen.

Gisteren wat klusjes gedaan. Auto had ook een nieuw lampje nodig in de koplamp. Dat besteed ik graag uit.
Het lampje erin krijgen, dat lukt wel. Alleen die lampjes hoor je wel af te stellen. En dat kan de garage beter.
Als je je afvraagd waarom een auto je wel eens verblind en ‘scheel’ kijkt. Dat zijn mensen die hun lampje zelf vervangen.
Hij brand toch……….

Gisteren was het hier zonnnig en met 21 graden ook best warm.
 
Moi. Eerste klus is gereed. We hadden een soort divider tegen het aanrecht staan maar die begon wat te werken op sommige plekken. Stond teveel spanning op. Dus 1vd horizontale balkjes wat bewerkt met de bandschuurmachine van mn broer en probleem verholpen. Hij staat er weer.

IMG_6873.jpeg
 
Netjes gedaan Albert. Staat die divider geklemd om hem op zijn plaats te houden?
 
Netjes gedaan Albert. Staat die divider geklemd om hem op zijn plaats te houden?
Ja, de piano is er tegenaan geschroeft.. hahaha.
Nee, hij staat klem met aan de bovenzijde wat speling welke ik opgevuld heb met wat stukjes karton. Kan hij altijd wat ‘werken’.
 
Voortuin ook klaar. Kortom, uitgeklust voor vandaag. Zo ff lekker douchen en vanmiddag de fiets maar eens voortbewegen voor een rondje natuur.
 
Middag.

Hier vanmorgen een wandeling gemaakt. Erg mooi weer.
Daarna wat rommel opgeruimd en naar de kringloop gebracht.
Zometeen de crockpot vullen met alles voor een goulash.

Als de goulash op staat nog een stopcontact in de hal beneden aan leggen voor de luchtontvochtiger.
Die staat daar mooi centraal en trekt het hele huis droog.
 
Middag heren en ik snap niet welke zon jullie bedoelen want hier is het grijs en kil.
Wij bedoelen de dichtsbijzijnde ster. Die wij dus "Zon" gedoopt hebben. Die grijsheid en kilheid wordt dichter bij de aarde veroorzaakt waarbij elk desbetreffend aarddeel een variabel deel toegediend krijgt. Het kan dus voorkomen dat je minder ziet van de altijd aanwezige Zon. Gatver... dat ik altijd die onzin uit moet leggen aan sommige mensen...🙄😉
 
De fietstocht weer gedaan, een rondje van 30km hier door de omliggende dorpen.
 
Goedemiddag

Naar de kapper geweest, verder had ik niet veel op het programma. Ook wel eens lekker. Ik realiseerde me gisteren dat zo'n grote orchideeën het equivalent zijn van 'next level up fish tank' :DD en het verzamelen gelijk staat aan MTS. Hebben de hobbies toch nog wat gemeen.
 
Ja, en de wintertijd ook weer dit weekend…🙁 🙄 zal de discussie ook wel weer losbarsten, maar eind mrt 25 gaat de klok gewoon weer een uur vooruit…gelukkig.
Past goed bij de temp die we mogen verwachten.
 
Goeienavond. Was nog een lekkere dag om in de tuin te werken. De kas helemaal leeg gehaald en de partytent opgeruimd. Toen de kippenschuur helemaal opgeruimd en twee stellingkastjes erin gezet. Alles keurig een eigen plekje. Ben heel tevreden met onze arbeid, nu lekker relaxen.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan