Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Corne.

Inmiddels regent het hier en dat zal vandaag overwegend het weerbeeld zijn.

Goedemorgen

Als je hem omdraait dan kun je er zelfs mee korfbal spelen. :deal::juggle:
Of kokosnoten mee opvangen. Je weet wel, die noten waarvan er ooit 1 op John zijn hoofd is gevallen. Gelukkig liep dat goed af.

Goedemorgen

Of kokosnoten mee opvangen. Je weet wel, die noten waarvan er ooit 1 op John zijn hoofd is gevallen. Gelukkig liep dat goed af.
Aangezien John 2 linkerhanden heeft is het natuurlijk de vraag of ie zijn linker- of rechterhand toen gebruikte.
😉😉🙂🙂

Aangezien John 2 linkerhanden heeft is het natuurlijk de vraag of ie zijn linker- of rechterhand toen gebruikte.
😉😉🙂🙂
Dat zou niks uit hebben gemaakt want zonder leesbril op ging dat vangen toch al goed fout :DD

Ik zie John al lopen met twee pleisters in de vorm van een wit kruisje boven op zn hoofd:DD

Middag. Ik vraag me wel eens af hoeveel leden hier een tik van de 5e wiek van de molen hebben gehad

Enniewee: hier ook vochtig buiten en om half 3 zit ik op mn Giant met 26km/u op huus an

Bedankt voor het helpen herinneren John. In dat opzicht is de maandag uniek, er is er maar een van in de hele week:pp

Een goede start is het halve werk, dus maak er een mooie maandag van :DD
Uniek is, zo is mij al heel vroeg bijgebracht, alleen, eenmalig, apart, bijzonder en enig om maar wat te noemen. Nu is het mij opgevallen dat maandagen zich vaker melden. Gepensioneerden hebben tijd om dit op te merken. Ik kan jullie dus nu vertellen dat dit niet uniek is! Niettemin is er geen reden om er geen mooie dag van te maken. (Dubbele ontkenning dus had ik beter meteen kunnen schrijven; maak er een mooie dag van!) 🙂🙂😉

Middag Ben en een mooie dag is moeilijk met al die regen van vandaag hoor 😉

De regen heeft besloten om te gaan regenen. Dat was onnodig en overbodig bijvoorbeeld voor mijn landerijen. Die al langer voorzien zijn van een hoger grondwaterpeil. Maar ook de regen vraagt nooit om advies, ze heeft haar eigen niet altijd volgbare redenen om te gaan vallen op plaatsen van haar keuze. Daarnaast stoor ik mij deze ochtend aan de temperatuur die meent dat 's morgens 9 graden Celsius ruim voldoende is. Onze meningen komen dus ook hier niet overeen. Dit in tegenstelling tot mijn groet die hoort naar aller mening hartelijk en gemeend te zijn: Een fijne maandag allemaal!

Jeetje Ben die regen doet maar wat ie wil dus en dat doet me denken aan een bepaalde vrouw :DD :DD :pp
Nu maar hopen dat ik de rest van het jaar nog op het forum kan of dat ik me weken moet verstoppen.

Uniek is, zo is mij al heel vroeg bijgebracht, alleen, eenmalig, apart, bijzonder en enig om maar wat te noemen. Nu is het mij opgevallen dat maandagen zich vaker melden. Gepensioneerden hebben tijd om dit op te merken. Ik kan jullie dus nu vertellen dat dit niet uniek is! Niettemin is er geen reden om er geen mooie dag van te maken. (Dubbele ontkenning dus had ik beter meteen kunnen schrijven; maak er een mooie dag van!) 🙂🙂😉
Daarentegen zijn er verschillende soorten uniek. Er zijn dingen zo uniek dat ze maar eens per zoveel tijd voorkomen. Daarnaast zijn er zaken die uniek zijn, maar die je dagelijks ziet. En in het geval van de maandag is het een unieke dag die maar eens per week voor komt, ook al herhalen de weken zich :DD

Goeiesmiddags! Volgens mijn broers heb ik ook een tikkie van die molen gehad, dus jullie zijn in goed gezelschap🤣.

Middag Hennie en ik ga me bijna afvragen wie er niet bij die club hoort 😉

Middag, :koffie: Gezellig alweer thuis. De zoon ligt uitgeteld op de bank na een introweekend vd studentenvereniging, en de wasmachine draait alweer voor de 2e ronde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan