Friesian
Well-known member
Als je hem omdraait dan kun je er zelfs mee korfbal spelen.Als je m goed isoleert dan kun je je kroketten en diepvrieseierballen ook mooi gekoeld houden
Als je hem omdraait dan kun je er zelfs mee korfbal spelen.Als je m goed isoleert dan kun je je kroketten en diepvrieseierballen ook mooi gekoeld houden
Slaap lekkerTot morgen allemaal.
Bedankt voor het helpen herinneren John. In dat opzicht is de maandag uniek, er is er maar een van in de hele weekMoge heren.
O ja, het is maandag JW
Of kokosnoten mee opvangen. Je weet wel, die noten waarvan er ooit 1 op John zijn hoofd is gevallen. Gelukkig liep dat goed af.Als je hem omdraait dan kun je er zelfs mee korfbal spelen.
Volgens ingewijden leek dat destijds zo maar achteraf .....................................Gelukkig liep dat goed af.
Aangezien John 2 linkerhanden heeft is het natuurlijk de vraag of ie zijn linker- of rechterhand toen gebruikte.Goedemorgen
Of kokosnoten mee opvangen. Je weet wel, die noten waarvan er ooit 1 op John zijn hoofd is gevallen. Gelukkig liep dat goed af.
Dat zou niks uit hebben gemaakt want zonder leesbril op ging dat vangen toch al goed foutAangezien John 2 linkerhanden heeft is het natuurlijk de vraag of ie zijn linker- of rechterhand toen gebruikte.
😉😉🙂🙂
Middag Albert en volgens mij zijn wij lid van die club 😉Ik vraag me wel eens af hoeveel leden hier een tik van de 5e wiek van de molen hebben gehad
Wij? Ben je van adel? Alleen die praten in meervoud.Middag Albert en volgens mij zijn wij lid van die club 😉
Ik denk denk eerder dat ik doelde op jou en mezelfWij? Ben je van adel? Alleen die praten in meervoud.
Uniek is, zo is mij al heel vroeg bijgebracht, alleen, eenmalig, apart, bijzonder en enig om maar wat te noemen. Nu is het mij opgevallen dat maandagen zich vaker melden. Gepensioneerden hebben tijd om dit op te merken. Ik kan jullie dus nu vertellen dat dit niet uniek is! Niettemin is er geen reden om er geen mooie dag van te maken. (Dubbele ontkenning dus had ik beter meteen kunnen schrijven; maak er een mooie dag van!) 🙂🙂😉Bedankt voor het helpen herinneren John. In dat opzicht is de maandag uniek, er is er maar een van in de hele week
Een goede start is het halve werk, dus maak er een mooie maandag van
Daarentegen zijn er verschillende soorten uniek. Er zijn dingen zo uniek dat ze maar eens per zoveel tijd voorkomen. Daarnaast zijn er zaken die uniek zijn, maar die je dagelijks ziet. En in het geval van de maandag is het een unieke dag die maar eens per week voor komt, ook al herhalen de weken zichUniek is, zo is mij al heel vroeg bijgebracht, alleen, eenmalig, apart, bijzonder en enig om maar wat te noemen. Nu is het mij opgevallen dat maandagen zich vaker melden. Gepensioneerden hebben tijd om dit op te merken. Ik kan jullie dus nu vertellen dat dit niet uniek is! Niettemin is er geen reden om er geen mooie dag van te maken. (Dubbele ontkenning dus had ik beter meteen kunnen schrijven; maak er een mooie dag van!) 🙂🙂😉
Ik heb zoveel tikken gehad dat ik de tel ben kwijtgeraaktMiddag. Ik vraag me wel eens af hoeveel leden hier een tik van de 5e wiek van de molen hebben gehad
nou dan zijn we al met zn drieen dusIk heb zoveel tikken gehad dat ik de tel ben kwijtgeraakt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.