Het is echt herfstig buiten met de wind en vallend blad.
Ja bij onze voordeur staat een hele rij hoge bomen en we hebben elk jaar alles vol blad liggen. Vegen ga ik echt niet elke dag doen dus ze liggen me niet in de weg.De herfst heeft ook zo zn charmes. Al die verschillende kleuren blad veranderen het bos hier in een prachtig levend schilderij
Pfffff wat een geld!! Echt een aderlating.Smiddags, nou de opticiën weer blij met me. En ik weer €1000 armer voor multifocaal glas en montuur.
Dat wordt een paar weken op water en brood leven…. 🙄 Maar eerst
Ik ben blij dat ik het nog af kan met een leesbril van 99 centPfffff wat een geld!! Echt een aderlating.
Tja, maar voor een goed doel, de glazen alleen al €800. Mutlifocaal. Maar wel een ‘gratis zonnebril op sterkte incl. Glazen.Pfffff wat een geld!! Echt een aderlating.
Mazzelaar! Daar hen ik helaas niets aan. Ik heb cilinders, dus moet een goede bril.Nou hier weer regen maar het zal van korte duur zijn lees ik.
Ik ben blij dat ik het nog af kan met een leesbril van 99 cent
Dus lekker met de laptop op schoot op de bank?Avond. de zoon een nieuwe laptop, en ik heb zijn 'oude' gekregen. de iMac die ik heb staan gaat maar op MP, doe ik weinig grafisch meer mee, en wat ik grafisch wil doen, dat kan ik wel ff op mn werk tussendoor als t moet.
Ja, dus de iPad ook maar verkopen? Haha, pure weelde allemaal.Dus lekker met de laptop op schoot op de bank?
Luxe problemenJa, dus de iPad ook maar verkopen? Haha, pure weelde allemaal.
Ik ook.Goedenavond
Redde ik het maar 4,5 jaar op dezelfde glazen. Binnen 2 jaar aan nieuwe toe omdat mijn ogen blijven veranderen.
Veel plezier van je nieuwe bril Albert!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.