Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo mooie Moto3 race met Veijer op het podium.

Goedemorgen, regenachtige start vandaag.

Moge Albert en hier niet veel anders al zou het wel droog worden. Nou ja zelfs bij de MotoGP regent het :DD :DD

Goedemorgen.

Hier is het nog droog.

Moge Marcel en hier inmiddels ook droog.

Nou ondanks een wet race toch spannend in de MotoGP gelet op de stand en Jorge heeft de schade beperkt en nog een mooie voorsprong.
En we zien zelfs de zon hier verschijnen.

Morgen allemaal. Zojuist heb ik mijn Oase biomaster 350 thermo pro geregistreerd voor verlenging garantie. En voorfilter is gespoeld, groffe sponzen.

Moge Andre en die verlengde garantie scheelt wel weer.

Middag. Kom er beetje laat achter dat t8 niet meer verkocht wordt. Beetje jammer. Hopen dat de lampen die ik heb nog een poos meegaan.

Die uit mn link kun je gewoon bestellen. Ik heb destijds de buizen ook vaak online besteld.
Toen was de verlichting nog betaalbaar.

Die uit mn link kun je gewoon bestellen. Ik heb destijds de buizen ook vaak online besteld.
Toen was de verlichting nog betaalbaar.
Zie zo geen T8 15 watt. En koicompagnie had nog wat op de site maar konden 1 soort niet vinden in de winkel dus dat wordt hem ook niet. Helaas is niet anders. Als er een lamp kapot gaat gaan we wel kijken wat te doen.

avond, vanmiddag ff op verjaardagsvisite geweest bij een oom die 84 is geworden.met zn allen gezellig in de ruimte van het verzorgingshuis waar hij woont.

Ha moi John,
Hoe ist in t Hooge Noorden?
Is de Iglo al bijna winterklaar? :DD
Ja die zijn we al aan het opbouwen hoor en alleen even de stroom nog aanleggen voor de oven want ja een snack hoort erbij JW.

Avond binnenkomers.

Goeienavond. Lekker relax dagje. Beetje met de honden gewandeld en twee wasjes gedraaid en meer niet.😍

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan