De goulash is zeer goed gelukt. Dus ik heb gesmuld.
Middag Thea, volgens mij zijn ze hier nog te koop.Middag. Kom er beetje laat achter dat t8 niet meer verkocht wordt. Beetje jammer. Hopen dat de lampen die ik heb nog een poos meegaan.
Zie zo geen T8 15 watt. En koicompagnie had nog wat op de site maar konden 1 soort niet vinden in de winkel dus dat wordt hem ook niet. Helaas is niet anders. Als er een lamp kapot gaat gaan we wel kijken wat te doen.Die uit mn link kun je gewoon bestellen. Ik heb destijds de buizen ook vaak online besteld.
Toen was de verlichting nog betaalbaar.
https://www.westvoorn.nl/philips-tl...FtpOHwL6_T7vFN26zRq_uqGB_MbPpJwRoCvCEQAvD_BwEZie zo geen T8 15 watt. En koicompagnie had nog wat op de site maar konden 1 soort niet vinden in de winkel dus dat wordt hem ook niet. Helaas is niet anders. Als er een lamp kapot gaat gaan we wel kijken wat te doen.
Ha moi John,Moi JW.
Ja die zijn we al aan het opbouwen hoor en alleen even de stroom nog aanleggen voor de oven want ja een snack hoort erbij JW.Ha moi John,
Hoe ist in t Hooge Noorden?
Is de Iglo al bijna winterklaar?
Als je m goed isoleert dan kun je je kroketten en diepvrieseierballen ook mooi gekoeld houdenJa die zijn we al aan het opbouwen hoor en alleen even de stroom nog aanleggen voor de oven want ja een snack hoort erbij JW.
Avond binnenkomers.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.