Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Lex en ik denk dat een aantal verdwaald zijn in de mist.

Avond, zojuist maar weer eens een afspraak voor oogcontrole bij de opticiën gedaan. Het is weer eens nodig denk ik.

Mag ik dan als eerste goedeavond zeggen............. 😎

Ik zie het nog steeds niet maar ja ik ben blond en voor mij is het al best laat he :DD :DD

Je quote jezelf en schrijft daaronder "te laat Lex".
Ja dat moest ook want Lex zei dat ie als eerste goedenavond zei en dus quote ik mn post waarin ik het al eerder zei en daarbij zei ik dus te laat Lex 😉
Klopt helemaal dus jullie zijn denk ik blond:DD:DD😉

Ja dat moest ook want Lex zei dat ie als eerste goedenavond zei en dus quote ik mn post waarin ik het al eerder zei en daarbij zei ik dus te laat Lex 😉
Grijsbond ook goed?

Mijn laptop had nog niet alle berichten geladen voordat ik poste, vandaar mijn onjuiste bericht..... :oopss: solly

Mijn laptop had nog niet alle berichten geladen voordat ik poste, vandaar mijn onjuiste bericht..... :oopss: solly
Nou die lijkt dan op mijn laptop want die is ook niet de snelste 😉

• Leuk
Waarderingen: Lex
Hier een bak koffie, wel met een koekje he dat hoort erbij ! 😎

Nou hier een glas cola met een saussijzenbroodje.

Vreemde combi, maar dat past wel bij jou 🙄
Wat drink jij dan bij zo n broodje?
Ik drink geen koffie of thee verder en drink veelal cola dus ja dat glas cola stond al op tafel.

Wat drink jij dan bij zo n broodje?
Ik drink geen koffie of thee verder en drink veelal cola dus ja dat glas cola stond al op tafel.
Meestal op t werk in de pauze, bij koffie of thee. Verder eten we die dingen niet veel.

Ach hael
Avond Lissa.

Nou twee maal goed nieuws want we doen weer mee en die Joost gaat niet heen 👍👍
Kan ik ook nog kans maken met mn inzending:juggle:

https://www.nu.nl/songfestival/6332...festival-joost-klein-slaat-herkansing-af.html
Nou geef t een kans heel veel slechter dan die Joost kan het niet.....naar mijn mening heeft het niks meer met zangkwaliteit te maken alleen hoe je opvalt met een gekke act.

Ach hael

Nou geef t een kans heel veel slechter dan die Joost kan het niet.....naar mijn mening heeft het niks meer met zangkwaliteit te maken alleen hoe je opvalt met een gekke act.
Inderdaad meer een clown en dat heeft weinig met echt zingen te maken. Maar goed nu afwachten wie er uit de hoge hoed gaat rollen.

Slaap lekker allemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan