Middag Lex en ik denk dat een aantal verdwaald zijn in de mist.
Te laat Lex.Avond allemaal en dank voor het zagen JW.
Even je post hierboven goed bekijken.........opticiën misschien toch geen slecht ideeNou ja ik kan het nog af met een Action leesbril tot nu toe.
Je quote jezelf en schrijft daaronder "te laat Lex".Ik zie het nog steeds niet maar ja ik ben blond en voor mij is het al best laat he
Ja dat moest ook want Lex zei dat ie als eerste goedenavond zei en dus quote ik mn post waarin ik het al eerder zei en daarbij zei ik dus te laat Lex 😉Je quote jezelf en schrijft daaronder "te laat Lex".
Grijsbond ook goed?Ja dat moest ook want Lex zei dat ie als eerste goedenavond zei en dus quote ik mn post waarin ik het al eerder zei en daarbij zei ik dus te laat Lex 😉
Klopt helemaal dus jullie zijn denk ik blond😉
Mijn laptop had nog niet alle berichten geladen voordat ik poste, vandaar mijn onjuiste bericht..... sollyJa dat moest ook want Lex zei dat ie als eerste goedenavond zei en dus quote ik mn post waarin ik het al eerder zei en daarbij zei ik dus te laat Lex 😉
Klopt helemaal dus jullie zijn denk ik blond😉
Ach voor jou kijk ik niet op een tintje meer of minder grijs AlbertGrijsbond ook goed?
Nou die lijkt dan op mijn laptop want die is ook niet de snelste 😉Mijn laptop had nog niet alle berichten geladen voordat ik poste, vandaar mijn onjuiste bericht..... solly
Vreemde combi, maar dat past wel bij jou 🙄Nou hier een glas cola met een saussijzenbroodje.
Wat drink jij dan bij zo n broodje?Vreemde combi, maar dat past wel bij jou 🙄
Meestal op t werk in de pauze, bij koffie of thee. Verder eten we die dingen niet veel.Wat drink jij dan bij zo n broodje?
Ik drink geen koffie of thee verder en drink veelal cola dus ja dat glas cola stond al op tafel.
Nou geef t een kans heel veel slechter dan die Joost kan het niet.....naar mijn mening heeft het niks meer met zangkwaliteit te maken alleen hoe je opvalt met een gekke act.Avond Lissa.
Nou twee maal goed nieuws want we doen weer mee en die Joost gaat niet heen 👍👍
Kan ik ook nog kans maken met mn inzending
https://www.nu.nl/songfestival/6332...festival-joost-klein-slaat-herkansing-af.html
Inderdaad meer een clown en dat heeft weinig met echt zingen te maken. Maar goed nu afwachten wie er uit de hoge hoed gaat rollen.Ach hael
Nou geef t een kans heel veel slechter dan die Joost kan het niet.....naar mijn mening heeft het niks meer met zangkwaliteit te maken alleen hoe je opvalt met een gekke act.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.