Avond Thea.
Zal ik alvast onder de douche gaan staan?Ik spaar ze een hele maand op dus hij kan zn borst wel natmaken
Ja, alleen nog verhaaltje voorlezenAvond Thea , net op tijd om John in bed te steken ?
pamper aandoen fopspeen in zijn mondje en verhaaltje mag je overslaan snapt hij toch niet . Krijg je hele tijd vragen met waarom , waarom , waarom en waar en hoe .Ja, alleen nog verhaaltje voorlezen
Beetje lief doen Stefan, verhaaltjes vindt John heel leukpamper aandoen fopspeen in zijn mondje en verhaaltje mag je overslaan snapt hij toch niet . Krijg je hele tijd vragen met waarom , waarom , waarom en waar en hoe .
Wist niet dat jij zo'n fan van kerst was maar speciaal voor jouNog 65 dagen tot de kerstdis.
Kerst is elk jaar een familiehappening vd schoonfamilie. Dit jaar zal toch anders zijn.Wist niet dat jij zo'n fan van kerst was maar speciaal voor jou
Mijn boekjes zijn meer met plaatjesJa, alleen nog verhaaltje voorlezen
Hoe dat zo?Kerst is elk jaar een familiehappening vd schoonfamilie. Dit jaar zal toch anders zijn.
playgirl bedoeld hij heb jij ook nog iets aan TheaMijn boekjes zijn meer met plaatjes
Slaap lekker allemaal.
Slapp lekker John.Mijn boekjes zijn meer met plaatjes
Slaap lekker allemaal.
Waarom vergelijk jij een ander nou weer met jezelfplaygirl bedoeld hij heb jij ook nog iets aan Thea
jij vroeg me om dit te zeggen omdat jezelf niet durfde tegenover Thea .Waarom vergelijk jij een ander nou weer met jezelf
Niet mijn soort literatuur.playgirl bedoeld hij heb jij ook nog iets aan Thea
t'is voor de plaatjes hé niet voor de teksten 😀Niet mijn soort literatuur.
Laat ik nou liever gewoon een boek met tekst en zonder plaatjes lezen.t'is voor de plaatjes hé niet voor de teksten 😀
zie je wel dat dit soort boeken te moeilijk is voor JohnLaat ik nou liever gewoon een boek met tekst en zonder plaatjes lezen.
PMHoe dat zo?
Mogge. Toen pas John? Bij ons al om kwart voor 6, toen we opstonden straalde ik gewoon. Ze noemen me dan ook altijd het zonnetje in huisMoge Corne en Thea en hier komt de zon erbij.
Moge Albert en dan moet jij op bewolkte dagen hier maar in de tuin komen zitten want dan hebben wij toch het zonnetje.Mogge. Toen pas John? Bij ons al om kwart voor 6, toen we opstonden straalde ik gewoon. Ze noemen me dan ook altijd het zonnetje in huis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.