Ja, guus muss noar huus,um de koein te melkn.Welkom tuus Guus
Ja, guus muss noar huus,um de koein te melkn.Welkom tuus Guus
Moi JW en Albert.
Moguh John, heb je vanmorgen het zadel van je fietsje nog moeten krabben of viel dat mee?Moge JW.
Nee was best lekker bij het opstaan hoor met dik 10 graden.Moguh John, heb je vanmorgen het zadel van je fietsje nog moeten krabben of viel dat mee?
Zou m niet binnen laten, kon nog wel eens erg heet wordenMiddag allemaal en de zon staat voor de deur.
Man van de wereld hij zegt Heer tegen mijMiddag heren.
Jessica zegt al langere tijd dat ik soms onzin kletsMan van de wereld hij zegt Heer tegen mij
Maar geen hoofdletter.. 🙄Man van de wereld hij zegt Heer tegen mij
Middag Albert en Stefan had de leesbril niet opMaar geen hoofdletter.. 🙄
Goedemiddag.
Klinkt goed!Moi. Vanmorgen met mn werkgever afgesproken dat ik vanaf januari as de vrijdag ook vrij ben. Dan lekker van maandag tot en met donderdag half 3 ca. 20u werken en dan elke week lekker lang weekend heb.
Langzaam aan het afbouwen. En meer genieten van elk moment, want het kan zo maar afgelopen zijn met de mens.
was gewoon omdat hij net iets te lui is om extra toets in te drukken maar daar kijken we doorheen en ga van het beste uit .Maar geen hoofdletter.. 🙄
Goedemiddag.
Als je me lui noemt dan ben je een heer met een hele kleine hwas gewoon omdat hij net iets te lui is om extra toets in te drukken maar daar kijken we doorheen en ga van het beste uit .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.