AquaJantje
Well-known member
Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapenJa en.............![]()

Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapenJa en.............![]()
Mogge JW, beter toch?Owja, ik heb waanzinnig lekker geslapen![]()
Dan heb je de sprint gemist zeker toen je bij Appie was…Nou ik was er al voor 4 uur af ivm de MotoGP Albert![]()
Kootje Nonnen nachtbraker, heb jij je roeping als nachtuil gemist ofzo?Nou ik was er al voor 4 uur af ivm de MotoGP Albert![]()
Hoe, lekker. Als het tenminste goede kibbeling is. Hier staat er elke vrijdag eentje in t dorp, maar zo bijzonder zijn die niet.Gefeliciteerd, partyze alvast
Hier staat er vandaag maar 1 belangrijk ding op de agenda, kibbeling halen voor de lunch🤤
Brr.. er woont hier in t dorp een echte Spakenburger. Is ook visboer, maar staat altijd met een paar karren in Nordhorn e.o. door de week.Deze is idd goed, vooral als het vers gebakken is😋 In enschede staat er op donderdag ook eentje, maar die verkoopt vis in oliebollendeeg. Niet echt lekker😅
Tja ritme waar je aan went JW en als ik eenmaal wakker ben val ik slecht weer in slaap.Half 6 is wel heul vroeg idd. Dat dat voor John uitslapen is dat blijft me verbazen 🤣
Kootje Nonnen nachtbraker, heb jij je roeping als nachtuil gemist ofzo?![]()
Wil je voortaan wel tot 6 uur wachtengoedeavond iedereen
Moge Garfield en meestal ben ik iets voor 5 uur al wakker dus je moet iets eerder de wekker zetten 😉Ik dacht voor 1 x als eerste wakker te zijn ..... helaas.
Goede morgen.
Ik ga zo aan de warme maaltijdApperitieftijd voor jou John ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.