Ja klopt JW en die heb ik in mn hoogtijdagen ook wel gehad 😀 😀
Beterschap 🙂goeiemiddag? Vraagteken omdat ik me ziek voel. Warm en dan weer koud en doodmoe. Maar een paar dagen vrij nemen van het klussen
GoedenavondAvond allemaal.
Dank je. Klopt, in mijn omgeving zijn veel mensen ziekMiddag Henny en sterkte. Zijn veel mensen ziek volgens mij.
tja begin je op John te gelijkenBen ik ook weer, hazenslaapje gedaan. Vanavond lekker vroeg het bed opzoeken. En hopen op een wat normaler tijdstip om wakker te worden ipv half 5 smorgens.
Tja, bij hem is t normaal. Bij mij heeft het een andere oorzaak.tja begin je op John te gelijken
Ja omdat ik normaliter genoeg te doen heb en niet op mn kont zit inderdaad 😉Tja, bij hem is t normaal.
Tja als je 0m 5 uur of soms nog eerder wakker bent dan willen de ogen tussen de middag weleens dichtvallen.
Bij ons was er een kapper daar zat geen hond. Hij ging dan ook failliet.Ik vond idd al dat er veel honden zaten bij de kapper 🤣
Ik heb er diep over nagedacht maar ik denk dat je ziek bent. Dus: Beterschap gewenst!goeiemiddag? Vraagteken omdat ik me ziek voel. Warm en dan weer koud en doodmoe. Maar een paar dagen vrij nemen van het klussen
Koop nooit iets van ambulance medewerkers. Tenslotte hebben zij ook de wens om werk houden...Tja, bij hem is t normaal. Bij mij heeft het een andere oorzaak.
Inmiddels aan een lekkere kop thee met een appelflap. Gister gekocht bij medewerkers van de Wensambulance die bij de supermarkt stonden hier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.