Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja klopt JW en die heb ik in mn hoogtijdagen ook wel gehad 😀 😀

goeiemiddag? Vraagteken omdat ik me ziek voel. Warm en dan weer koud en doodmoe. Maar een paar dagen vrij nemen van het klussen

Middag Henny en sterkte. Zijn veel mensen ziek volgens mij.

Ja hier hoor ik ook veel geluiden van zieke mensen maar ja wat wil je met dit weer ook.

Ben ik ook weer, hazenslaapje gedaan. Vanavond lekker vroeg het bed opzoeken. En hopen op een wat normaler tijdstip om wakker te worden ipv half 5 smorgens.

tja begin je op John te gelijken
Tja, bij hem is t normaal. Bij mij heeft het een andere oorzaak.

Inmiddels aan een lekkere kop thee met een appelflap. Gister gekocht bij medewerkers van de Wensambulance die bij de supermarkt stonden hier.

Tja, bij hem is t normaal.
Ja omdat ik normaliter genoeg te doen heb en niet op mn kont zit inderdaad :DD 😉

Tja als je 0m 5 uur of soms nog eerder wakker bent dan willen de ogen tussen de middag weleens dichtvallen.

Goedesmorgens op deze maandagmorgen :petjeaf:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Maak er wat moois van deze week:DD

Goedemorgen. Dat was een zweterig koortsig nachtje, maar dat is goed voor de genezing zal ik maar denken. Lekker rustig houden vandaag nog.

Goedemorgen,

beterschap @Henny
Een beetje koorts is nog niet eens zo slecht.

Ik vrees groot onheil rond om mijn huis in Belgie... toen ik vrijdag met mijn oude buurvrouw belde vertelde ze dat bij de anderen buren voor hun deur gewerkt werd.
Gisteren avond zag ik een foto van de werken voor hun huis. De waterleidingen worden gewisselt en het is een grote puinhoop voor hun deur 😡
Buurvrouw: wacht maar tot ze bij jou voorbij komen
Ik: 😱

Vanmorgen was er een cameramelding dat er iemand met een oranje broek op mijn weg aan het lopen was en vrees dat ik er naartoe zal moeten 😱
(we moeten hier nog dit en ik wil nog dat) 😳

Een jaar geleden, ook rond deze tijd was ik er nog. Drie dagen voor ik moest vertrekken stond iemand van de waterleidingsmaatschappij aan mijn deur "die paal moet weg" en toonde op de paal van het leegastaande huis van de buren... "en daarvoor moeten uw weg opbrken om nieuwe kabels te leggen"

Ik moest naar huis om mijn ogen te laten opereren. Ze kwamen dan in oktober.
Ze hebben de weg opengebroken, het heeft veel geregent, ok maar toen ik eind februari daar kwam lag de weg nog altijd open en de derde week van maart kwam er dan toch iemand die het puin daar heeft weggehaald, pffff.... 😩🤬

Middag, paar uur gewerkt,maar nu weer thuis. Er zijn belangrijker zaken op dit moment dan alleen maar werk.
Op het werk nog wel even voor de hobby bezig geweest want via een klant kwam een opdracht binnen om t-shirts te bedrukken voor de Crew van het Vivarium.

Tja, bij hem is t normaal. Bij mij heeft het een andere oorzaak.

Inmiddels aan een lekkere kop thee met een appelflap. Gister gekocht bij medewerkers van de Wensambulance die bij de supermarkt stonden hier.
Koop nooit iets van ambulance medewerkers. Tenslotte hebben zij ook de wens om werk houden...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan