Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik geniet ervan Albert en de friet is altijd lekker al mag er wel iets minder zout over. De saus is ook erg lekker en de Big Mac is helemaal om je vingers bij af te likken.
Hen de laatste weken een paar keer een hamburger of beefburger van de slager in de pan gehad thuis maar doe mij die van de Mac maar hoor.
Jij houd ook niet van babi pangang. Want dat moet je teveel kauwen.
Dus dat van die hamburger snap ik wel. Die van de Mac zijn al voorgekauwd.

Maar ik ben het wel met je eens hoor. Het gewoon af en toe vreselijk lekker. Maar het is het ultieme voorbeeld van zwaar precessed food.
Waarbij de additieven de smaak bepalen. En niet meer het oorsponkelijke product.

Goedemorgen.

Lekker weertje vandaag.

Ik geniet weer van de weersvoorspelling en na morgen krijgen we eindelijk ideaal weer met zo n 21 graden en af en toe een druppie regen.

https://www.weerplaza.nl/nederland/9731/4998/
Mogge. Ik kan alweer genieten van de voorspelling voor volgende week hier in de omgeving. Laat Grun eo maar wat lager zijn dan. Die houden niet van warm weer… vooral die en in de Stad niet. . 😀 😀 😉

IMG_6617.png

Nou wat 1 reclame rommel hier steeds op het netje.

Nou wat 1 reclame rommel hier steeds op het netje.
Met een donateurschap is dat opgelost of een ad blocker.

Middag allemaal.
Mogge. Ik kan alweer genieten van de voorspelling voor volgende week hier in de omgeving. Laat Grun eo maar wat lager zijn dan. Die houden niet van warm weer… vooral die en in de Stad niet. . 😀 😀 😉

Bekijk bijlage 379029
In Grunn wonen dan ook de verstandige mensen
:DD :DD

middag, zo ff naar het reisburo en naar een fietsenmaker voor een zadel voor een stationsfiets. Doordat de fiets de hele tijd buiten staat wordt de gel in die oude zadels niet blij van.

Haha, ja vertel mij wat en mn vader had ook zo n ding waar je een zere kont van kreeg. Hij zweerde er bij maar sinds de e bike is hij toch overgestapt op een zacht zadel :DD

Meer sappige latinas.
Die kunnen ook uitputtend wezen voor een sportieve gast.
Eerlijk willen we liever een daf uitdeuken nietwaar😀

Een goede sinaasappel kan ook erg lekker zijn in elk geval :DD 😆😆😆

Goedenavond.

Komt een prima nazomer aan zo te zien.
Komt dat goed uit, 2 weken vakantie.
IMG_4998.jpeg

Goeienavond. Weer een stapje verder, de pir met multiplex ligt op de vloer, morgen aan de wanden beginnen.

Avond, stedentrip Rome is geboekt vanmiddag. Begin januari 25 gaan we 4 dagen wandelen door de oude stad. Paar zaken staan al op lijstje wat we zeker willen gaan zien.

Goedemorgen :petjeaf:
De werkweek is al bijna door midden, nog ff doorzagen:DD

Moge Marcel en dan straks een wandeling om de calorieën eraf te lopen 😉

Kijk mooie plannen dus veel plezier.

Is dit jullie ook al opgevallen?

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2730...den-meststof-mogelijk-bron-voor-stankoverlast

Ik moet zeggen sinds een paar jaar ruikt de mest niet meer zoals vroeger. Het ruikt meer chemisch. En soms ga je echt bijna over je nek.

Ik ben opgegroeid tussen de boeren. En dus ook veel mest. Maar dat rook naar stront. Niet chemisch.

Maar ja, de mest van nu komt uit het hele land samen. En wordt met gele tankauto’s vervoerd. Wie garandeerd dat niemand er wat troep bij mengt??
Denk dat er binnenkort een beerput open gaat.

Tja hier geen weiland in de buurt dus ik durf het niet te zeggen. Mn flesjes Special Blend ruiken wel als een beerput :DD

Goedemorgen ☀️ en :koffie:
Is dit jullie ook al opgevallen?

https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2730...den-meststof-mogelijk-bron-voor-stankoverlast

Ik moet zeggen sinds een paar jaar ruikt de mest niet meer zoals vroeger. Het ruikt meer chemisch. En soms ga je echt bijna over je nek.

Ik ben opgegroeid tussen de boeren. En dus ook veel mest. Maar dat rook naar stront. Niet chemisch.

Maar ja, de mest van nu komt uit het hele land samen. En wordt met gele tankauto’s vervoerd. Wie garandeerd dat niemand er wat troep bij mengt??
Denk dat er binnenkort een beerput open gaat.
Klopt Marcel zit een vreemd luchtje aan tegenwoordig
Vroeger had je dat ook wel als men de inhoud van septic tank er bijgemengd werdt al was die geur ook weer anders als nu.

Moge Jaap en ik zeg alvast middag allemaal.

Middag. Ik woonde ook naast de boeren. En heb er zelf in mn schooljaren veel gewerkt ook met de giertank mest uitreiden naar het bouw-/weiland. En ja het stinkt nu eenmaal. Vooral varkensmest. Dat ruikt naar amoniak. Gewone koeiestront valt nog wel mee.

Weer je wat stinkt? Hier bij mn werk staat een 400meter verderop een biovergister. Dat stinkt pas, als de wind richting mn werk staat en de deuren zijn open is het niet te harden bijna.

Van een gewone mestlucht raak ik niet van de kook. 🙂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan