Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond JW en ja het is vrijdag dus weekend en ik hoef je vast niet te zeggen dat het over 48 uur bijna maandag is :DD :DD 😛
 
Moi, beste woei tijdens de avondwandeling nog. Maar aangename temperatuur.
 
Goeienavond! Ga lekker bankhangen, heb zo’n pijn in mijn rug van het werken in de garage. Heb heel de tijd voorovergebukt gestaan met de boorhamer om de vloer gelijk te maken. Zo blij dat het af is ! Morgen goed stofzuigen met de bouwzuiger en dan de primer erop.
 
Slaap lekker allemaal en tot morgen.
 
Goeienavond! Ga lekker bankhangen, heb zo’n pijn in mijn rug van het werken in de garage. Heb heel de tijd voorovergebukt gestaan met de boorhamer om de vloer gelijk te maken. Zo blij dat het af is ! Morgen goed stofzuigen met de bouwzuiger en dan de primer erop.
Goed bezig geweest!
 
Avond. De wind is uitgewaait hierzo.
 
Moge en hier ben ik de Fusion al aan het verversen na een lekkere wandeling en koffie.
 
Goedemorgen! Net terug met de hondjes. Tijd voor koffie!
 
Moge Henny en ik ben bijna klaar met de verversing van de Fusion.
 
Nou wordt warm vandaag maar vannacht hier zo n dikke 15 mm regen zie ik.
Dan woensdag en donderdag nog een warme dag en dan lekkere temperaturen van zo n 23 graden met af en toe wat regen.
 
Mogguh allemaal,

Maandag morgen weer terug naar huis, ben benieuwd hoe alles erbij staat. Maandag avond stuk koraal halen en verder genieten van laatste weekje vakantie.
 
Mogge, het regent een beetje hier. De laatste tot het mooie weer, en dan eind vd dag nog wat buien?
Maar John, toch tijd voor een betere site voor je weer! Want WeatherPro geeft heel andere vooruitzichten dan de 23 graden van jou Plaza…

Vanmorgen de bloeddrukmeter weer eens aangezet. Sja, die medicijnen houden mn hartslag lekker laag. Maar dat wist ik al sinds ik aan die pillen ben.

Straks ff met de vrouw naar een tuincentrum, langs de AC Tion voor haar hobbyspul, en langs de fietsenmaker voor nieuwe zadels op de fiets. Kijken of er wat comfortablers zijn. En daarna, aquarium deels verversen. En als ik dan nog zin heb de terrasvijver leeghalen en opruimen. Over een 2/3 weken krijgen we een nieuw terras en dan moet de tuin ff leeg.
 
Maar John, toch tijd voor een betere site voor je weer! Want WeatherPro geeft heel andere vooruitzichten dan de 23 graden van jou Plaza…
Moge Albert en hier altijd een paar graden koeler dan daar bij jullie he dus dat is niet zo raar. Maar goed het einde van de zomer staat voor de deur gelukkig.
 
Mogge, :koffie: Dus de Jura E6 ff aan het malen gezet voor een bakkie.
 
Moge binnenkomers ne troost je Hans want hier ook regen inmiddels.
Na 19.00 komt er nog een beste plens bij.
 
Hier is de zon er inmiddels alweer bij, en de temperatuur gaat lekker omhoog.

IMG_3036.jpeg
 
Hier is de zon er inmiddels alweer bij, en de temperatuur gaat lekker omhoog.

Bekijk bijlage 378902
Nou veel plezier ermee Albert en van mij mag het blijven zoals het nu is. Bij de F1 krijgen ze een buitenboordmotor erbij las ik net dus dat gaat ook goedkomen :DD :DD
 
Goedemorgen.

Net terug van de boodschappen.
Het is al vies benauwd buiten. En vanmiddag wordt het nog 30 graden ook.
Vanavond wordt er een flinke plens verwacht. Dus de pomp staat al klaar.
 
Laat ik iedereen alvast een natte middag toewensen, ehh ik bedoel een fijne middag :DD :DD
 
Goedemorgen.

Net terug van de boodschappen.
Het is al vies benauwd buiten. En vanmiddag wordt het nog 30 graden ook.
Vanavond wordt er een flinke plens verwacht. Dus de pomp staat al klaar.
Tja hier momenteel 18 graden en wat lichte regen Marcel dus het is niet eerlijk verdeeld. Zou 27 worden maar dat zie ik hier nog niet gebeuren.
 
Goedemorgen.

Net terug van de boodschappen.
Het is al vies benauwd buiten. En vanmiddag wordt het nog 30 graden ook.
Vanavond wordt er een flinke plens verwacht. Dus de pomp staat al klaar.
Ik zit al met de airco aan hier. Straks na het eten verder in de garage. Hebben eerst bij Hornbach ventilatielatten en egaline gehaald
Goedemiddag trouwens.
 
Hier nu ook wat zon en dan voelt het gelijk een stuk warmer buiten mn iglo.
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan