AquaJantje
Well-known member
Avond
Avond John, wat aardig van je. Dat scheelt mij weer 🤣Avond JW en ja het is vrijdag dus weekend en ik hoef je vast niet te zeggen dat het over 48 uur bijna maandag is 😛
Goed bezig geweest!Goeienavond! Ga lekker bankhangen, heb zo’n pijn in mijn rug van het werken in de garage. Heb heel de tijd voorovergebukt gestaan met de boorhamer om de vloer gelijk te maken. Zo blij dat het af is ! Morgen goed stofzuigen met de bouwzuiger en dan de primer erop.
Moge Albert en hier altijd een paar graden koeler dan daar bij jullie he dus dat is niet zo raar. Maar goed het einde van de zomer staat voor de deur gelukkig.Maar John, toch tijd voor een betere site voor je weer! Want WeatherPro geeft heel andere vooruitzichten dan de 23 graden van jou Plaza…
Nou veel plezier ermee Albert en van mij mag het blijven zoals het nu is. Bij de F1 krijgen ze een buitenboordmotor erbij las ik net dus dat gaat ook goedkomen
Tja hier momenteel 18 graden en wat lichte regen Marcel dus het is niet eerlijk verdeeld. Zou 27 worden maar dat zie ik hier nog niet gebeuren.Goedemorgen.
Net terug van de boodschappen.
Het is al vies benauwd buiten. En vanmiddag wordt het nog 30 graden ook.
Vanavond wordt er een flinke plens verwacht. Dus de pomp staat al klaar.
Ik zit al met de airco aan hier. Straks na het eten verder in de garage. Hebben eerst bij Hornbach ventilatielatten en egaline gehaaldGoedemorgen.
Net terug van de boodschappen.
Het is al vies benauwd buiten. En vanmiddag wordt het nog 30 graden ook.
Vanavond wordt er een flinke plens verwacht. Dus de pomp staat al klaar.
Het weekeinde duurt al zo lang dus om dan nu de vrijdag er ook nog eens bij te pakken... 🙂😉Avond JW en ja het is vrijdag dus weekend en ik hoef je vast niet te zeggen dat het over 48 uur bijna maandag is 😛
Nou... Hij, als hij een hij is, heeft pijn in z'n rug. Niet helemaal goed dus. (Henny's kunnen trouwens van vrouwelijke zowel als mannelijke kunne zijn in Twente.)Goed bezig geweest!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.