Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja middag. Werkdag al bijna weer afgelopen. Nog beetje verzendklaar maken voor DHL en dan ga ik maar weer op huis aan om half 3. T is mooi west!
 
Middag, en dan kom je thuis en komt je vrouw en zoon je tegemoet om beide te gaan werken tot 11uur.
En nee, we hebben geen ruzie. Soms komt dat zo uit dat zij late dienst hebben.
Dan maar in mm eentje :koffie: Ik vermaak me wel de rest vd dag hoor. Don’t you worry.
 
Middag, wachten op DHL met mn bestelling van APO. planten dan ff in een emmer aquariumwater tot zaterdagmorgen.
 
Avond :petjeaf:
Nog 1 daggie en dan is het weer weekend:DD
Avond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉
Maar goed de keerzijde is dat je over een week alweer kan zeggen dat het nog maar 1 dag duurt voor het weekend is en dat de Kerst al naderd:deal::deal:
 
Avond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉
Maar goed de keerzijde is dat je over een week alweer kan zeggen dat het nog maar 1 dag duurt voor het weekend is en dat de Kerst al naderd:deal::deal:
Avond John, jij weet ook echt precies hoe je de mensen moet motiveren:DD
 
Dat
Avond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉
Maar goed de keerzijde is dat je over een week alweer kan zeggen dat het nog maar 1 dag duurt voor het weekend is en dat de Kerst al naderd:deal::deal:
Vinden ze in Duiven ook, daar zijn ze al begonnen aan de opbouw van de kerstshow bij Intratuin.
Nog een paar nachtjes slapen en het is weer Kerst ‘lieve kijkbuis kinderen’.
 
Dat

Vinden ze in Duiven ook, daar zijn ze al begonnen aan de opbouw van de kerstshow bij Intratuin.
Nog een paar nachtjes slapen en het is weer Kerst ‘lieve kijkbuis kinderen’.
Ik zit al met smart te wachten op de eerste pepernoten :DD
 
Bakske thee, en wat tv kijken maar. Schijnt een club te moeten voetballen voor Europees voetbal.
 
Moge allemaal. Benauwd in huis dus ik ga alvast ff lekker een wandeling maken maar eerst wat eten.
Zetten we de boel ook maar weer open hier.
 
Moge Marcel. Het is nog droog maar het zal zo wel gaan regenen.
 
Mogguh. Nog 3 kwartier de klok vooruit zien gaan. En dan alweer de 1e weekweek na de vakantie afgelopen.
 
Over dik 48 uur kan ik zeggen dat ik overmorgen kan zeggen dat het overmorgenavond weekend is:pp
Rare wereld daar als je zondagmiddag kan zeggen dat het overmorgen alweer weekend is:juggle:
 
Avond allemaal.Tot morgen en slaap lekker.
 
Slaap lekker John. Ow, wil je Klaas Vaak ff vragen of ie de volgende keer wat minder scherp zand wil gebruiken bij het strooien in de ogen? :DD
 
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan