Middag Lex.
Avond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉Avond
Nog 1 daggie en dan is het weer weekend
Avond John, jij weet ook echt precies hoe je de mensen moet motiverenAvond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉
Maar goed de keerzijde is dat je over een week alweer kan zeggen dat het nog maar 1 dag duurt voor het weekend is en dat de Kerst al naderd
Delegeren en motiveren zijn mn enige specialiteiten 😆 😆Avond John, jij weet ook echt precies hoe je de mensen moet motiveren
Vinden ze in Duiven ook, daar zijn ze al begonnen aan de opbouw van de kerstshow bij Intratuin.Avond JW en ik wil de pret niet bederven maar wist na dat over 3 dagen bijna weer maandag is 😆 😆 😉
Maar goed de keerzijde is dat je over een week alweer kan zeggen dat het nog maar 1 dag duurt voor het weekend is en dat de Kerst al naderd
Ik zit al met smart te wachten op de eerste pepernotenDat
Vinden ze in Duiven ook, daar zijn ze al begonnen aan de opbouw van de kerstshow bij Intratuin.
Nog een paar nachtjes slapen en het is weer Kerst ‘lieve kijkbuis kinderen’.
Gelukkig zijn er meer zenders op de TV......🙂Bakske thee, en wat tv kijken maar. Schijnt een club te moeten voetballen voor Europees voetbal.
Dan zeg ik alvast middag allemaal.Mogguh. Nog 3 kwartier de klok vooruit zien gaan. En dan alweer de 1e weekweek na de vakantie afgelopen.
Ha moi, weeeeeekeeeeeeeend
Over dik 48 uur kan ik zeggen dat ik overmorgen kan zeggen dat het overmorgenavond weekend isJe weet wat voor dag het is he over dik 48 uur 😛 😛
Middag Albert en JW.
Rare wereld daar als je zondagmiddag kan zeggen dat het overmorgen alweer weekend isOver dik 48 uur kan ik zeggen dat ik overmorgen kan zeggen dat het overmorgenavond weekend is
Daarom ook dik 48 uur 🤣Rare wereld daar als je zondagmiddag kan zeggen dat het overmorgen alweer weekend is
Zal het vragen als ie zo langskomt 😉Slaap lekker John. Ow, wil je Klaas Vaak ff vragen of ie de volgende keer wat minder scherp zand wil gebruiken bij het strooien in de ogen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.