Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zijn wat verlegen inderdaad. Hopelijk hier minder omdat ze de enige cichliden zullen zijn.
Ja dat scheelt denk ik en in een 120cm bak kunnen 5 grote Manen boven hun hoofd denk ik nogal indrukwekkend zijn waardoor ze minder zich lieten zien.

Kon je het weer niet laten @jessicapilon? Het is toch veel te warm voor dit soort activiteiten, zeker zonder een raampje dat open kan:pp
Je kan in de deuropening gaan staan op het perron als de trein stilstaat hoor 😆 😆 😆 :pp

Goedemiddag

John, beetje laat maar alsnog van harte proficiat.

Gisteravond toen de zon weg was, ondanks de warmte, toch een klein rondje met de honden gelopen. Babbel gemaakt met een buurtbewoner en alleen al van stilstaan begon ik te zweten.
Om middernacht was het hier nog 27° C, Kan me niet herinneren dat ik dat eerder in NL meemaakte. Vanmorgen om 9.30 al weer 26,5° C

Geen idee wat het nu is maar tegen het middaguur moest ik op de fiets naar huis, nagenoeg windstil en de wind die er er was voelde als een warme föhn.

Nu lekker binnen, mezelf koest houden. Kopje koffie erbij en het zal mijn tijd wel duren.

Warm? Beetje wel he?

IMG_3024.png

John, beetje laat maar alsnog van harte proficiat.
Dank je Nicole. Ik kom net van buiten en er zijn 25 mussen dood van het dak gevallen. Laat het koelere weer met wat regen maar snel beginnen.

Net nog even met Sky gelopen maar het is echt heet en ik kan me niet heugen dat het hier zo warm was. 32 graden zou het zijn dus gelukkig gaat er morgen al 7 graden af.
Vannacht wordt vast weer een ramp want op de slaapkamers is het een broeikas.

Flink onweer met name oosten van Limburg. Af en toe een lucht van heb ik jou daar.
@biljoenblik, alles goed daar? Kreeg net foto’s uit Heerlen en van wat ik daar op zag werd ik niet vrolijk.

Dank je Nicole. Ik kom net van buiten en er zijn 25 mussen dood van het dak gevallen. Laat het koelere weer met wat regen maar snel beginnen.
Hier is het nog warm, maar flink afgekoeld na een heftige bui. Ik hoor het al een dik uur achtereen onweren. Continu gerommel.

Hier nu 26 graden en vannacht minimaal 20 maar ja morgen een stuk koeler.

Niet te geloven wat mensen uitspoken!!
Ik ben vanmorgen vroeg naar een aquariumzaak in België geweest en heb Laetacara curviceps gekocht en wat guppy’s omdat Bas die zo leuk vindt🙄
In Bilzen?

Flink onweer met name oosten van Limburg. Af en toe een lucht van heb ik jou daar.
@biljoenblik, alles goed daar? Kreeg net foto’s uit Heerlen en van wat ik daar op zag werd ik niet vrolijk.
Het is hier prima. Zit lekker in m’n iglo.

Donkere wolken en veel gedonder buiten. Maar tot nu nog geen 2mm gevallen.
Er komt meer water uit de airco, dan uit lucht. Laten we dat zo houden!

Avond Marcel en de hel breekt straks los in het zuiden hoor 😉

Mooie dreigende luchten hier, maar de buien gaan links en rechts voorbij, met dank aan de Sallandse Heuvelrug.

IMG_3025.jpeg

Zojuist even buiten staan kijken naar de lichtshow boven Duitsland hier een km of wat vandaan. De lucht is continu verlicht van het onweer wat langs trekt daar. Maar geen drup regen hier tot nu toe.

Moge en hier flinke klappen en een paar fikse buien.

Moguh :petjeaf:
Ik zou het klachtenformulier invullen en opsturen naar beheer. 🙄:DD
Ik denk dat ze die op de stapel met mijn vorige formulieren in de vuilverbrander hebben gegooid. Laatst heb ik bij beheer een klacht ingediend vanwege de vele regen, heb ik niks meer vangehoord🙄

Moguh :petjeaf:

Ik denk dat ze die op de stapel met mijn vorige formulieren in de vuilverbrander hebben gegooid. Laatst heb ik bij beheer een klacht ingediend vanwege de vele regen, heb ik niks meer vangehoord🙄
Ik had ze klaarliggen JW maar had met de warmte de deur open en door de wind vloog alles weg en lag door de hele straat. Dus ja dat kan gebeuren natuurlijk:DD:DD

Goodmorning natuurlijk en veel succes met zagen.

Goedemorgen!
Hier helaas alweer de laatste dag van de vakantie.
Word nog een drukke dag ook.
Fijne dag allemaal!

Mogge, de werkdag zit er alweer op. Zo naar een begrafenis van een tante van ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan