Moge Stefan.
Moguh John, dankjewel. Ik had gisteren en eergisteren een paar sollicitatiegesprekken om een stagiair te vinden die mij kan helpen de week door midden te zagen. Eentje leek veelbelovend, ben benieuwd wanneer ze kan beginnenMoge Marcel en JW.
Succes straks JW.
O ja dat is die blonde meid van 22 volgens mij 😉Moguh John, dankjewel. Ik had gisteren en eergisteren een paar sollicitatiegesprekken om een stagiair te vinden die mij kan helpen de week door midden te zagen. Eentje leek veelbelovend, ben benieuwd wanneer ze kan beginnen
Jij hebt ook meteen alles weer door he?O ja dat is die blonde meid van 22 volgens mij 😉
Ja logisch want ze heeft hier al een paar weken meegelopen en vertelde me van de sollicitatie bij jouJij hebt ook meteen alles weer door he?
Stom, ik had het natuurlijk al kunnen weten toen ik haar CV las. Eierballen rapen bij een aquariummanager tijdens Pasen in Grunn... Hoe kon ik dat nou over het hoofd zien?Ja logisch want ze heeft hier al een paar weken meegelopen en vertelde me van de sollicitatie bij jou
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.