Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag. Druilerig weertje vandaag hier

Middag en op een klein beetje regen na hier nog droog.

Middagje op stap geweest. Naar de Zweedse blauwe winkel, en ff langs broer en schoonzus. Zijn dit weekend weer opa en oma geworden. Nu eten in de oven gezet en een half uurtje wachten nog. Nu weer een avondje bijkomen.

Avond allemaal en het is nog droog.

Moge Marcel en JW.

Succes straks JW.
Moguh John, dankjewel. Ik had gisteren en eergisteren een paar sollicitatiegesprekken om een stagiair te vinden die mij kan helpen de week door midden te zagen. Eentje leek veelbelovend, ben benieuwd wanneer ze kan beginnen :DD

Moguh John, dankjewel. Ik had gisteren en eergisteren een paar sollicitatiegesprekken om een stagiair te vinden die mij kan helpen de week door midden te zagen. Eentje leek veelbelovend, ben benieuwd wanneer ze kan beginnen :DD
O ja dat is die blonde meid van 22 volgens mij :DD 😉

Ja logisch want ze heeft hier al een paar weken meegelopen en vertelde me van de sollicitatie bij jou :pp :pp
Stom, ik had het natuurlijk al kunnen weten toen ik haar CV las. Eierballen rapen bij een aquariummanager tijdens Pasen in Grunn... Hoe kon ik dat nou over het hoofd zien? :DD

Goedemorgen grijs en fris buiten.
Dan maar :koffie: doen

Vandaag laat ik mij niet weerhouden om jullie, ondanks het weer wat mij in het geheel niet aanstaat, een fijne dag toe te wensen!

Middag heren en hier droog met heel af en toe wat zon.

Zo hier 2 flinke schalen erwtensoep met verse worst op dus ik wens jullie knallend een fijne avond toe :DD :DD

Avond, onszelf even uitgelaten, wandeling in de frisse avondlucht. Werd onderweg gebeld door een nr uit Sri Lanka. Heb ik geen bekenden wonen dus heb niet opgenomen. 🙄

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan