Middag allemaal.
Het verdiend aanbeveling om eens te speuren naar een paashaas. Zo'n beest moet gemakkelijk te vinden zijn. Ze, als het niet stiekem toch een hij is, legt eieren naar het schijnt. Paas eieren, te vinden in elke supermarkt. Ja ja, de tijd vliegt....Ja dat is zo JW en het eind van het jaar staat dan voor de deur.
Dat laat me schrikken... Wij hebben ook net een prik gehad, voor Corona. Of beter, naar ik hoop, tégen Corona. Maar ik hoop er ook langer door te lopen. En de kosten, die zullen wel indirect blijven... 🙂🙂😉Goedemiddag
De prijzen bij dierenarts rijzen de pan uit. Een consult is inmiddels €57,19
Ik heb de praktijk een bezoekje gebracht vanmorgen, gelukkig geen dierenarts gezien. Alleen de maandelijkse herhaalprik voor de oudste hond bij een assistente. Schade was toch nog €100, groot deel medicijnkosten.
Maar op de spuiten die ze nu maandelijks krijgt, loopt ze 2 uur aan een stuk met plezier. En ze kon voorheen nog geen 200 meter op en af. Dus laat gaan met die banaan.
Maar ik besef me wel dat ik me gezegend mag noemen, dat dit voor mij betaalbaar is. Hoeveel mensen hebben door de extreem stijgende prijzen van de dierenartsen het geld niet meer om hun huisdier medische zorg te geven als het nodig is.
Als jij er langer door gaat lopen, is de kans dat ik er ook langer door ga lopen aanwezigDat laat me schrikken... Wij hebben ook net een prik gehad, voor Corona. Of beter, naar ik hoop, tégen Corona. Maar ik hoop er ook langer door te lopen. En de kosten, die zullen wel indirect blijven... 🙂🙂😉
Er is ook iets van een huisdierenverzekering tegenwoordig, maar wat daar de premie van is… en of het rendabel is?Als jij er langer door gaat lopen, is de kans dat ik er ook langer door ga lopen aanwezig
Maar ik herlas net nog eens wat ik schreef over dierenartskosten en dat ik me gezegend voel dat ik het kan opbrengen. En dat er velen zijn die dat niet meer kunnen.
Ik realiseerde me dat ik het over een enorme luxe heb. Wat ik vandaag aftikte is een bedrag waar gezinnen een week van moeten leven. Dat doet dan toch wel wat met me.
Dankjewel Thea.@biljoenblik van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Nog iets leuks gedaan/ gekregen?Dankjewel Thea.
Het gevaar van verzekeringen is dat mensen de kosten niet meer zien.Er is ook iets van een huisdierenverzekering tegenwoordig, maar wat daar de premie van is… en of het rendabel is?
Vandaag rustig dagje.Nog iets leuks gedaan/ gekregen?
Moest even glimlachen want dit had mijn opa vroeger ook, al zag het er niet zo mooi uit.Heb een scheerset gekregen
Veel plezier!Morgen naar moeders.
Handig Marcel want dan kun je mooi je kale bol elke dag bijhouden😉Vandaag rustig dagje.
Heb een scheerset gekregen. https://manandshaving.nl/collection...ivo-s81h331sr-dassenhaar-safety-razor-pruimen
Morgen naar moeders.
Er is een hele generatie die electridch scheert. Net als mijn vader.Handig Marcel want dan kun je mooi je kale bol elke dag bijhouden😉
Ik scheerde vroeger ook nat maar veelal was ik nat van het bloed dus ik doe het alleen nog electrisch.
Ik scheer elektrisch..l en de zoon? Niet, nou ja, die trimt zijn baard.Er is een hele generatie die electridch scheert. Net als mijn vader.
Daarna is er een hele generatie die nat scheert. Eigenlijk altijd met die combi mesjes.
En nu wilde ik van die dure dingen af. En weer terug naar de robuuste eenvoud.
Weet eigenlijk niet wat de jeugdigen van nu prefereren. Misschien kan @Fozzy eens vertellen wat hij en zijn zoon prefereren.
Schaar je Albert nu onder de jeugdigen 😉Weet eigenlijk niet wat de jeugdigen van nu prefereren. Misschien kan @Fozzy eens vertellen wat hij en zijn zoon prefereren.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.