Zo hele mooie sprintrace met Jorge als winnaar en die loopt 12 punten uit op de gevallen Bagnaia.
Ik ga me bijna afvragen waarom beide buren van je zijn verhuisdBuurvrouw aan de ene kant afgelopen maand uit huis gegaan. Horen net dat de buren aan andere kant er ook uit zijn, dus straks aan beide kanten nieuwe buren. Ben benieuwd.
En bedanktIk ga me bijna afvragen waarom beide buren van je zijn verhuisd
Graag gedaan Thea en als je fijne buren wil dan zeg je het maar hoor want als er dan iets naast ons vrijkomt dan laat ik dat wetenEn bedankt
Ik dacht dat jij wel graag in het mooie Emmen wilde wonen! Enige nadeel voor jou: de winkel is iets verder wegGraag gedaan Thea en als je fijne buren wil dan zeg je het maar hoor want als er dan iets naast ons vrijkomt dan laat ik dat weten
Rustige straat hier dus dat gaat je vast bevallen.
Er is ook iets van een huisdierenverzekering tegenwoordig, maar wat daar de premie van is… en of het rendabel is?
Ik heb beiden verzekerd maar ben het wat betreft het stijgen van kosten niet helemaal met Marcel eens. Er zit zeker waarheid in wat hij schrijft. Maar het probleem is ook, ik durf geen percentage te noemen, dat klinieken opgekocht worden door investeringsmaatschappijen. Die zich deels inhoudelijk, maar ook financieel met de bedrijfsvoering bemoeien.Het gevaar van verzekeringen is dat mensen de kosten niet meer zien.
Dus de prijzen gasn nog verder omhoog. Want de verzekering betaald wel.
Alleen de onverzekerden zijn eerst de dupe.
En daarna verzekerden ook, want premie gaat omhoog.
Datzelfde zie je ook met de zorgverzekering.
Ook de all risk met de auto. Onbetaalbaar geworden. Omdat iedereen alles claimt.
En cosmetisch gloednieuwe auto’s gaan de schredder in. Want zijn waarde technisch afgeschreven…….
Wij zitten bij dezelfde verzekeraar. Houd je hart maar vast. Als je het nieuwe verzekeringsjaar in gaat, dan gaat de dekking flink omhoog, maar daarmee ook de premie 💰Wij betalen voor Sky zeg maar 30 euro per maand dus dat valt mee want is er echt iets dan kan het in de papieren lopen. Soms kan het uit en soms niet maar dat heb je ook met een inboedelpolis.
Oeh dat is best spannend, want buren bepalen toch voor een groot deel het woongenot.Buurvrouw aan de ene kant afgelopen maand uit huis gegaan. Horen net dat de buren aan andere kant er ook uit zijn, dus straks aan beide kanten nieuwe buren. Ben benieuwd.
Idd. Buurvrouw nooit last van gehad, woonde hier al sinds de jaren '80, helaas dementerend dus ging echt niet meer. Andere buren waren aso's dus die ga ik niet missen. Afwachten wat erin komt, vind het wel beetje spannend.Oeh dat is best spannend, want buren bepalen toch voor een groot deel het woongenot.
Ja we zaten nu op 34 zag ik en dat wordt 40 euro maar ja we declareren nu maandelijks voor 30 euro medicatie dus dan kan het wel uit.@biljoenblik, te laat maar niet minder gemeend, van harte proficiat. Ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad.
Ik heb beiden verzekerd maar ben het wat betreft het stijgen van kosten niet helemaal met Marcel eens. Er zit zeker waarheid in wat hij schrijft. Maar het probleem is ook, ik durf geen percentage te noemen, dat klinieken opgekocht worden door investeringsmaatschappijen. Die zich deels inhoudelijk, maar ook financieel met de bedrijfsvoering bemoeien.
Daarbij, er is steeds meer mogelijk binnen de diergeneeskunde. En een huisdier wordt tegenwoordig steeds meer als volwaardig lid van het gezin gezien. Was het vroeger bv met een gebroken poot einde verhaal voor de hond of kat, tegenwoordig is het mits betaalbaar voor de eigenaar iets wat genezen kan worden. Vroeger werd bv een cavia snel ingeslapen omdat een nieuwe cavia goedkoper was dan de kosten van de dierenarts, maar ook daar begint een kentering in gekomen.
Is het rendabel? Vaak de eerste jaren niet. Maar dat is dan de solidariteit die een verzekering met zich meebrengt.
Een ander plundert bij wijze van spreken de pot, terwijl er legio mensen zijn die "voor niets" betalen. Dat is wel inherent aan verzekeringen. Vind ik de prijzen acceptabel? Nee in het geheel niet.
Maar als ik nu naar de oudste hond kijk, is het rendabel of niet...alleen al afgelopen maand, net een nieuw verzekeringsjaar begonnen, had ik er 6 maandpremies uit. Vorig jaar stond de teller op 1700 euro die ik van de verzekeraar terugkreeg. Bij lange na niet wat ik aan premie betaal.
Het is een misverstand dat je als je een dier verzekert, geen spaargeld achter de hand hoeft te hebben. Want je wordt wel geacht de rekening meteen af te tikken. En dan is er toch best nog een flink eigen risico.
Wij zitten bij dezelfde verzekeraar. Houd je hart maar vast. Als je het nieuwe verzekeringsjaar in gaat, dan gaat de dekking flink omhoog, maar daarmee ook de premie 💰
Heeft John toch een leuke buurvrouw die voor hem de boodschappen gaat doen .Ik dacht dat jij wel graag in het mooie Emmen wilde wonen! Enige nadeel voor jou: de winkel is iets verder weg
Dan ben ik wel dicht bij man familie daarIk dacht dat jij wel graag in het mooie Emmen wilde wonen! Enige nadeel voor jou: de winkel is iets verder weg
Komt zomaar het versje "Blijf zitten waar je zit en verroer je niet." in mijn hoofd op.Ja we zaten nu op 34 zag ik en dat wordt 40 euro maar ja we declareren nu maandelijks voor 30 euro medicatie dus dan kan het wel uit.
Je kan ook voor een trapje minder en dan ben je jaarlijks straks voor 5000 verzekerd met een iets hoger eigen risico (75 ipv 50). Consulten zijn dan tot 500 meeverzekerd. Daar zouden wij al genoeg aan hebben denk ik. Medicatie is dan ook meeverzekerd tot 500 euro en daar komen wij niet aan toe maar ja als het iets duurder wordt dan is dat niet alles.
Kunnen altijd een kroketje minder eten
Eindhoven? Volgens mij is het in de badkuip in 020.Avond allemaal en Albert je gaat vast veel goals in Eindhoven zien. Brobbey kan er toch geen bal inkrijgen momenteel en de trainer denkt met zn veranderingen daar telkens succes te kunnen boeken.
Misschien weer tijd voor Ten Hag
Nou welterusten maar alvast. Hopelijk zijn ze daar beter dan de FIA stewarts want die doen er alles aan om Norris te helpen en Max aan te pakken zodra ze de kans krijgen, in de Sprint ook weer. Hulkenberg met pech langs de kant en geen VSC of Safety Car voordat Norris door Piastri voorbij is gelaten. Het begint wel aardig op te vallen de laatste weken.O ja, ik kijk niet goed maar ja dat zal denk ik niet heel veel aan het spel veranderen. Lees morgen de uitslag wel want we gaan vroeg naar bed ivm de MotoGP van morgen en hopen dat Jorge Martin nog een extra tik kan uitdelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.