Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag. Beetje een Tombola van crashes en andere ongein. Wel leuk een keer die regen.
vind je ? Ik vind er niks aan is gewoon teveel geld mee gemoeid maar je moet als organisator piloten beschermen tegen hunzelf . Hier valt niet te rijden in deze weersomstandigheden . Levensgevaarlijk en piloten riskeren hun leven en voorwat een wereldtitel een gp winnen of een dichte ere plaats

Ja, nu komen de echte rijders naar boven. En ls het vaak niet de auto die het bepaalt. En je weet als je in een snelheidssport stapt dat het gevaarlijk is als de omstandigheden ook eens anders zijn dan alleen maar mooi weer.

Ach of de regenrijders nou de echte rijders zijn dat betwijfel ik want bij de motoren doen de Nederlanders het vaak redelijk met regen maar ja dan wil ik dat daarom niet de echte rijders noemen. Een echte rijder kan met nat en droog goed uit de voeten vindt ik.

vind je ? Ik vind er niks aan is gewoon teveel geld mee gemoeid maar je moet als organisator piloten beschermen tegen hunzelf . Hier valt niet te rijden in deze weersomstandigheden . Levensgevaarlijk en piloten riskeren hun leven en voorwat een wereldtitel een gp winnen of een dichte ere plaats
Ik snap je hoor. Maarja, als we het over geld en over kosten-baten gaan hebben is de formule 1 sowieso wel een sport van verspilling. Het is allemaal elitaire herverdeling van centen, en afbraak van kapitaal. Brood en spelen voor het volk. Als ze dan 12 euro (of wat is het tegenwoordig) voor een maandabonnementje vragen mag er van mij best wat spanning in zitten. Risico, op een dag als vandaag. Kiezen die rijders ook zelf voor, nietwaar. 🙂

Als ze dan 12 euro (of wat is het tegenwoordig) voor een maandabonnementje vragen mag er van mij best wat spanning in zitten.
Ja volgens mij bij Ziggo al zo n 15 euro tegenwoordig. Ik heb het vanwege de MotoGP maar daar zit vaak veel meer spanning in en zie je meerdere races.
Ze halen bij de motoren net zovaak in als bij de F1 in een heel seizoen.

Graag gedaan Thea en als je fijne buren wil dan zeg je het maar hoor want als er dan iets naast ons vrijkomt dan laat ik dat weten ;))
Rustige straat hier dus dat gaat je vast bevallen.
Oh, ik meen me te herinneren dat de gras en/of onkruid hoogte bij je buren niet overeenkomt met je wens? En soms is er een reden waarom het zo rustig is bij de buren... Misschien toch eens aanbellen? Bij ons kennen we het naoberschap. In de stad noemen het te vaak negatieve sociale controle maar wij zeggen om eens op je buren te letten kan geen kwaad. 🙂😉

Oh, ik meen me te herinneren dat de gras en/of onkruid hoogte bij je buren niet overeenkomt met je wens? En soms is er een reden waarom het zo rustig is bij de buren... Misschien toch eens aanbellen? Bij ons kennen we het naoberschap. In de stad noemen het te vaak negatieve sociale controle maar wij zeggen om eens op je buren te letten kan geen kwaad. 🙂😉
Wij, en daar ben ik unaniem in, wensen jou en je buren een fijne dag toe!!

Naar buiten kijken vanmorgen zagen we ijs liggen op de berging. Wat maakte dat ik even twijfelde of de bloemen die ik zag nu op de ruiten zaten of toch in de potten? Het laatste bleek gelukkig het geval. Maar koning winter meldt alvast de komende intocht. Brr.... Hopelijk hebben jullie vandaag een warme én een fijne dag!
PXL_20241103_134526525.jpg

Ach hier is het net een dorp in de wijk en is er prima contact met de buren hoor. Zelfs met de naaste buurman met de hop hebben we wel een goed contact maar ja dat hop is wel een minpuntje.

Middag Ben.

Ik snap je hoor. Maarja, als we het over geld en over kosten-baten gaan hebben is de formule 1 sowieso wel een sport van verspilling. Het is allemaal elitaire herverdeling van centen, en afbraak van kapitaal. Brood en spelen voor het volk. Als ze dan 12 euro (of wat is het tegenwoordig) voor een maandabonnementje vragen mag er van mij best wat spanning in zitten. Risico, op een dag als vandaag. Kiezen die rijders ook zelf voor, nietwaar. 🙂
Ik vindt dan voetbal ook een grote verspilling van het geld en zinloos, al die politie die ingezet moet worden al die spullen die gesloopt worden door de 'fans' en de abonnementen om dat op tv te zien is ook niet gratis.....
En dat alles om een paar overbetaalde mannetjes tegen een bal te zien trappen...

Zo heeft iedereen zijn 'ding' en het mocht duidelijk zijn ik heb niks met voetbal....😉

Middag koffie tijd ☀️ en 10 C* dus de koffie maar binnen doen.
Afgelopen nacht ook fris hoorde de warmtepomp voor het eerst circuleren kachel staat hier nog niet aan trouwens nog steeds boven de 20 c* binnen 👍

Avond allemaal. Ze lekker een broodje rookworst maken en een film kijken.

Nou die hele F1 heeft niks met racen te maken maar met geluk en omstandigheden. Rode vlag, safety car en dan is de hele blup weer bijeen. Je kan nog zo goed rijden, als de sc weer eens wordt ingezet ben je alle voorsprong kwijt en kun je opnieuw beginnen.
Blij dat dit niet snel bij de MotoGP gebeurt en dat is het een wet of dry race en dan is het gaan met de banaan. Daar zie je zo n SC maar enkele malen per jaar en meestal als er een ernstige valpartij is geweest.
Maar goed ieder zn ding,

Haha, daar is de SC alweer. Die kan beter voor de auto s aan blijven rijden.

Laatst bewerkt:
Nou die hele F1 heeft niks met racen te maken maar met geluk en omstandigheden. Rode vlag, safety car en dan is de hele blup weer bijeen. Je kan nog zo goed rijden, als de sc weer eens wordt ingezet ben je alle voorsprong kwijt en kun je opnieuw beginnen.
Blij dat dit niet snel bij de MotoGP gebeurt en dat is het een wet of dry race en dan is het gaan met de banaan. Daar zie je zo n SC maar enkele malen per jaar en meestal als er een ernstige valpartij is geweest.
Maar goed ieder zn ding,

Haha, daar is de SC alweer. Die kan beter voor de auto s aan blijven rijden.
Kijk naar jou film 😀 😀 😀

en geef eerst nog een rondje in het chatcafe we staan daar al een uur zonder drank .

Sjonge. Nu gebeurt er eens wat tijdens de race is t ook niet goed. Als het een optocht en saaie race is dan is t ook niet goed. Wat is dan wel goed? Ik geniet er in elk geval nu meer van. Tactische race vooral van
RB tot nu toe.

Goedenavond.

Was weer gezellig bij moeders.
Vanmorgen nog een wandelomg gemaakt vlakbij ons vorige huis. Was erg fris en mistig.
Daarna heerlijk geluncht bij het oude raedthuys in Hoogerheide. Echt top!

Nu weer thuis.

Sjonge. Nu gebeurt er eens wat tijdens de race is t ook niet goed. Als het een optocht en saaie race is dan is t ook niet goed. Wat is dan wel goed? Ik geniet er in elk geval nu meer van. Tactische race vooral van
RB tot nu toe.
Nou een spannende race is een race met een mooie groep die elkaar bestrijden en veel inhalen. Als een trein rijden is ook niets en dat is waar maar dit is gewoon een loterij die grotendeels wordt bepaald door een SC of een rode vlag.
Je kan nu met een minuut voorsprong rijden maar als er weer een met dit weer buiten de baan beland en de SC duikt voor de zoveelste keer op dan is het veld weer bijeen en voor degene aan kop is dat niet zo eerlijk lijkt me maar het lijkt bij deze sport te horen.

Avond Marcel.

Goedenavond allen! Zit het weekend er helaas al weer bijna op

nou als je van P17 naar P1 rijdt ben je wel een GOAT. als Max dat niet al was. En P2 en 3 ook mooi.

nou als je van P17 naar P1 rijdt ben je wel een GOAT. als Max dat niet al was. En P2 en 3 ook mooi.
Vorige week vond ik hem roekeloos , vandaag terug de beste regenrijder van het circuit .

John bij de brommerkes is een bocht naast elkaar voor de buitenste brommer een paar meter langer . Bij een F1 wagen is dat tientallen meters . Ook de breedte van een wagen tegenover een brommer is een verschil . Het behoort bij de motorisch sporten maar beiden zijn verschillend en spijtig voor jou F1 is koningenklasse .

Ik zie graag basket behoort bij de balsporten , maar in europa is koning voetbal de grootste .

Vorige week vond ik hem roekeloos , vandaag terug de beste regenrijder van het circuit .

John bij de brommerkes is een bocht naast elkaar voor de buitenste brommer een paar meter langer . Bij een F1 wagen is dat tientallen meters . Ook de breedte van een wagen tegenover een brommer is een verschil . Het behoort bij de motorisch sporten maar beiden zijn verschillend en spijtig voor jou F1 is koningenklasse .

Ik zie graag basket behoort bij de balsporten , maar in europa is koning voetbal de grootste .
Ach, en jullie hebben weer een kampioen veldrijden, de zoon van ook een GOAT. Gefeliciteerd

Denk dat die gast niet lang meer in het veld ga rijden of als training . Won dit jaar 7 wedstrijden in het wegwielerrennen op 27 starts .

John bij de brommerkes is een bocht naast elkaar voor de buitenste brommer een paar meter langer
Dat mag je brommerkes noemen maar de topsnelheid van de zware Ducs ligt hoger dan die van de F1 tegenwoordig en dan op 2 wielen vindt ik echt een kunst. Op 4 wielen kan er veel minder misgaan en dat is voor watjes zoals Max :DD :pp

Ach iedereen moet zelf bepalen wat hij leuk vindt natuurlijk.

Gelukkig vinden we idd. allemaal wat anders leuk....😉

Stel je voor dat iedereen John pesten leuk zou vinden.............:DD:DD:DD

Avond !

De bakjes weer gedaan hier dus die kunnen er weer even tegen. Nu met kopje thee op de bank.

Gelukkig vinden we idd. allemaal wat anders leuk....😉

Stel je voor dat iedereen John pesten leuk zou vinden.............:DD:DD:DD

Avond !
Dat zou een probleem zijn want ik beschik per maand maar over 4 gele kaarten :DD :DD ;))

Avond Thea en goed bezig en dan kan ik zo met een gerust hart mn bed in.

Alvast welterusten allemaal.

Dat zou een probleem zijn want ik beschik per maand maar over 4 gele kaarten :DD :DD ;))

Avond Thea en goed bezig en dan kan ik zo met een gerust hart mn bed in.

Alvast welterusten allemaal.
Ojeeeeeeeeeeeee nu heb ik de eerste gele kaart al zeker............:help:

Goedenavond.

Was weer gezellig bij moeders.
Vanmorgen nog een wandelomg gemaakt vlakbij ons vorige huis. Was erg fris en mistig.
Daarna heerlijk geluncht bij het oude raedthuys in Hoogerheide. Echt top!

Nu weer thuis.
Je krijgt zo weer heimwee Marcel ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan